Gå til innhold

Høyde og pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det useriøst å si at kvinner med høydekrav er like overfladiske som menn med puppekrav?

Anonymkode: d713a...a82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Still deg selv heller spørsmålet om det er negativt å være "overfladisk". Om du mener det er det så kan du åpne døren. gå ut, og knulle ethvert vesen som puster. Vesenet trenger ikke å være fra denne planeten en gang, for utseendet har ingenting å si, ikke sant?

Anonymkode: 3b5b7...895

Skrevet

Still deg selv heller spørsmålet om det er negativt å være "overfladisk". Om du mener det er det så kan du åpne døren. gå ut, og knulle ethvert vesen som puster. Vesenet trenger ikke å være fra denne planeten en gang, for utseendet har ingenting å si, ikke sant?

Du har kanskje rett i det. Ingenting galt med å være overfladisk. Jeg mener likevel at det ikke kan sammenlignes. 

Gjest Aucaman
Skrevet (endret)

Det er like overfladisk.

Vi har alle våre preferanser, men å stille helt konkrete krav til høyde, pupper, hårfarge, skostørrelse, leppetykkelse eller whatever blir å skyte seg selv i foten. Hvis man liker et menneske, men ikke ser for seg en fremtid med vedkommende på grunn av en fysisk attributt bør man kanskje gå i seg selv og tenke over hva man vil. Eller om personen er så bra som man tror h*n er, forsåvidt. Syns det høres merkelig ut om man er så prinsippfast at man ikke kan overse et par imperfeksjoner om resten så fantastisk. 

Endret av Aucaman
Skrevet

Woa! Faktisk et kjempegodt poeng som jeg aldri har tenkt på før. Når du tenker over det så er alle overfladiske og det er ikke noe galt med det. Hvis vi ikke var overfladiske så hadde vi gått rundt og pult mygg og arten hadde dødd ut. 

Anonymkode: 9f072...301

• Liker 2
Skrevet

Absolutt. Damer som krever en høyde på 180+++, og samtidig griner over kvinnelig kroppspress er patetiske.

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Hvis det er noe med utseende som blir avgjørende for om du vil eller ikke, så er du overfladisk. Er det greit å være overfladisk? Ja, vær så overfladisk du bare vil! Bare ikke syt når du blir behandlet dårlig eller når andre stiller overfladiske krav tilbake.

Skrevet

Ja det er mer overfladisk å gå etter pupper ja, or det er utelukkende seksuelt mens høyde har litt mer med naturlig tiltrekning av beskyttelse(overlevelsesinnstinkt?)  å gjøre.

Anonymkode: dc1ed...e9d

• Liker 3
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Ja det er mer overfladisk å gå etter pupper ja, or det er utelukkende seksuelt mens høyde har litt mer med naturlig tiltrekning av beskyttelse(overlevelsesinnstinkt?)  å gjøre.

Klassisk forsøk på å rasjonalisere seg bort. 

Skrevet

Bullshit

Anonymkode: 65059...683

• Liker 3
Skrevet

Veldig sjeldent jeg sitter å gliser til pc-skjermen min, men den der var bare herlig! Nesten så det er fristende å bruke "lol", for det var sååå nære!

10/10  Grandmastery of wizardry or stupidity achieved. Og hvilken av dem spiller liten rolle, for et smil, evt. en god latter forlenger livet osv. Tusen takk!:smilyblomst:

• Liker 4
Skrevet

Min mann er høy (i mine øyne da) men jeg valgte han ikke pga det. Det hadde ikke spilt noen rolle hvor høy han var. Min eks var en del lavere og egentlig var ting lettere praktisk da, men det var andre ting som gjorde at det ikke funka. 

Jeg ser ikke på det sånn at jo høyere enn mann er, jo bedre er det. På samme måte er det ikke alle menn som er sånn at de vil ha så store bryster som overhode mulig. Med store bryster kommer ofte en stor kropp da bryster er mye fettvev. Vi jenter som er små og godt trente har naturligvis ikke like mye fettvev. Jeg har dog vært heldig og har en helt normal bryststørrelse (65D. Det er ikke så stort som det høres ut) selv om jeg har lav fettprosent. Og jeg hadde ikke vært fornøyd om de var større eller mindre heller. Tror ingen har vært misfornøyde i alle fall :) Heldigvis heller ikke derfor samboer er sammen med meg. 

Anonymkode: 8a738...f18

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke at noen av kravene er overfladiske. Synes det er helt greit. Men er nå virkelig disse kravene egentlig krav? Kanskje mer en rettningslinje man går etter? Altså, om en mann sier at han har et puppekrav i størrelse supercup, så tror jeg likevel ikke at han ditcher den vakreste og snilleste dama som ville vært helt perfekt bare brystene var tre størrelser større :)

Skal man få en kvalitetspartner, må man sette noen krav - og det er greit å gå etter utseendet, men jeg tror at de fleste er litt mer fleksible enn de selv tror :)

Skrevet

"Krav". Jeg ville heller kalt det en smørbrødliste ;) Man ønsker seg enkelte ting, og så modererer man seg etter virkeligheten. Klart det er legitimt å ville ha en kjæreste med svære mugger dersom man syns det er veldig viktig. Det er ikke noe mer legitimt enn å ha en preferanse for høye og mørke menn. Faktisk, store pupper er enklere tilgjengelig enn høye og mørke menn. Man kan ta silikon i puppene eller legge på seg, men ingen menn kan knekke opp beina, gro seg høyere, og skifte sammensetningen av sitt genetisk fordelte melanin. Rent objektivt er det et tøffere krav enn puppestørrelse. Hva er et minst legitimt ønske?

• Liker 1
Skrevet

Helt enig! Pupper er noe seksuelt, høyde er noe kvinner bare liker og ikke kan noe for. Det er naturlig. 

• Liker 1
Skrevet

Helt enig! Pupper er noe seksuelt, høyde er noe kvinner bare liker og ikke kan noe for. Det er naturlig. 

Mens menn liker ikke bare pupper, og de kan noe for det? Gir mening.

Anonymkode: 33a97...e33

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg synes det kan sammenlignes :) Men samtidig er pupper noe man kan skjule, man får ikke skjult høyden sin på noen måte. Høyde er uansett et bedre sammenligningsgrunnlag enn feks. penisstørrelse, for den har jo en praktisk funksjon som direkte kan ha med størrelsen å gjøre. Høyde har ingen praktisk funksjon for sexliv e.l.

Anonymkode: 9baa1...585

Skrevet

Ja, jeg synes det kan sammenlignes :) Men samtidig er pupper noe man kan skjule, man får ikke skjult høyden sin på noen måte. Høyde er uansett et bedre sammenligningsgrunnlag enn feks. penisstørrelse, for den har jo en praktisk funksjon som direkte kan ha med størrelsen å gjøre. Høyde har ingen praktisk funksjon for sexliv e.l.

Fysikken til en mann har mye med sex å gjøre. Biologisk sett velger kvinner menn utifra deres potensielle gener (hvor høyde, styrke, og lignende, blir tatt i betraktning), og evne til å ta vare på dem etter fødsel. Selv om kvinnen ikke er ute etter sex så vil dette sitte i underbevisstheten hennes. Penis-strl spiller en rolle ettersom en mindre penis vil ha vanskeligheter med å befrukte kvinnen.

I hodet på mannen, så spiller bryst-størrelsen på kvinnen en rolle ettersom det viser om kvinnen er egnet for å amme et barn. En flatbrystet kvinne vil nok få problemer med det, og kan muligens ha høyere testerone enn det vanlige for kvinner.

Husk at selv om vi er blitt mer åpne og liberale siden "gamle dager" så er det faktisk en grunn til at sex eksisterer, og dens funksjon er å skape liv.

• Liker 1
Skrevet

Høyde har ingen praktisk funksjon for sexliv e.l.

Da har du ikke prøvd mange stillinger.

Skrevet

Jeg synes de er ganske ekvivalente ja. Begge deler har rot i biologien, uten at det egentlig har noen praktisk betydning. Det er også overfladiske krav i den forstand at en manns høyde eller en kvinnes puppestørrelse ikke har noen som helst relevans for hvorvidt de er en god partner eller en god mor/far. For de fleste er det ikke det viktigste - for noen er det så attraktivt at de ikke evner å tenke klart, og følger høye menn/brystfagre kvinner rundt som besatt. 

Og så er det selvsagt greit å være overfladisk, så lenge man godtar konsekvensene. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...