Gå til innhold

ONS, bra eller dårlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

If you say so. :fnise: 

I say so ;) Nesten som jeg lurer på om jeg burde ta meg en tur ut igjen. Fortsatt kåt :( Kan jo finne meg en til enda ;) 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

I say so ;) Nesten som jeg lurer på om jeg burde ta meg en tur ut igjen. Fortsatt kåt :( Kan jo finne meg en til enda ;) 

Er du kjapp rekker du kanskje to til? 

Jeg heier på deg. :duskedame:

Skrevet

Jeg syns 8 er bad også, jeg. 

Anonymkode: d6a36...db0

Skrevet

Hva er greia med å fortelle om alle man har hatt sex med? Skjemmes man over å ha hatt mange ONS er det jo bare å holde dette for seg selv.

jeg har hatt noen ons', men syns generelt de har vært dårlige. De som har vært bra har jeg sørget for blir noe mer. Derfor er ons negativt ladet for meg. De er rett og slett dårlige knull. Hører jeg om gutter eller jenter som har hatt mange ons tenker jeg at de må være dårlige i senga. Ja, de er nok attraktive i utgangspunktet (får seg jo mange ligg), men ingen gidder å pule på dem mer enn en gang. Evt er dette mennesker som ikke er interessert i noe mer enn et ligg og det er ikke attraktivt for meg. 

Dette er min mening, basert på mine erfaringer og mine hensikter når jeg har sex med noen. Jeg har aldri hatt sex med noen jeg ikke har funnet såpass interessant at jeg i utgangspunktet ikke kunne tenke meg å bli mer kjent/ha mer sex med dem. Jeg har ikke sex med noen jeg ikke finner interessant/attraktiv, kun for å ha sex. Da lar jeg heller være. Onani er et bedre alternativ enn døll sex med en fremmed. 

Anonymkode: e2de5...964

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Finnes det menn som ikke har hatt ONS? :O :DMå flytte til din by og vekk fra oslo jeg da, for å finne meg en fin, ren, ordentlig mann.
Her vet jeg ikke om en eneste mann som ikke har hatt ons....... Ekkelt.... Og ikke noe jeg vil blande meg i.

Anonymkode: 41976...1c2

Jeg tror ikke de fleste mennee som kommer fra Oslo har hatt mange ONS. Innflyttere har nok hatt noe mer. Tar du en kvinne og en mann på gata har hun sannsynligvis hatt flere partnere enn han.

Anonymkode: 242b0...49e

Skrevet

Jeg var ute tidlig, fant en jeg likte og spurte om han ville være med meg hjem. Tidlig ja, men deilig :)

Brukte dere beskyttelse?

Anonymkode: db5f0...48a

Skrevet (endret)

Endret av Moonwalker
Skrevet

Fortiden sier noe om hvordan personen er i nåtiden. Fortiden kan si noe om nåtidig oppførsel og preferanser og holdninger. Det kan også være at en vond fortid er noe man tar avstand fra. Vi lærer så lenge vi lever. At du dømmes for valg du har tatt, er ikke spesielt rart. Og å ha ONS én gang, ti ganger, hundre ganger eller aldri, sier noe om deg som person. Det er en av brikkene til helhetsinntrykket.

Jeg synes ikke det er et dårlig valg i seg selv å ha sex med masse fremmede mennesker, men selvsagt sier det noe. Kan være både bra og dårlig. Det er avhengig av hvorfor vedkommende tok det valget.

• Liker 1
Skrevet

Brukte dere beskyttelse?

Anonymkode: db5f0...48a

Selvsagt gjorde vi det.

Skrevet

ONS er like ille for meg som å ha vært på horehus. Bare kald sex uten følelser.

For meg er sex noe spesielt jeg har med min kjære. 

Jeg hadde følt meg skitten og løs om jeg bare var ute etter en vagina bare for penetreringens del.

Anonymkode: 0870a...e2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...