Gå til innhold

ONS, bra eller dårlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser mange som ser ned på folk som har hatt mange ONS, men selv har de gjerne hatt noen ONS de også. Spørsmålet er hvordan man kan sette nedsettende merkelapper på folk som har hatt mange ONS når man har hatt ONS selv. Hvorfor er det greit med 8 partyknull men ikke 80?

Hvis det er fint med 8 partyknull, hvorfor blir det ekkelt når man gjør noe fint 10 ganger? Og hvis 80 partyknull er ekkelt, hvorfor blir det fint når man gjør det sjeldnere?

Anonymkode: db5f0...48a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min egen del ønsker jeg ikke å involvere meg i en mann som har hatt ONS, men dette er fordi jeg har en helt annen livsstil. Jeg ser ikke ned på folk som har ONS da jeg kjenner en del (whatever makes you sleep at night). Men det er kanskje lettere for folk som har hatt mange ONS å finne andre som har levd samme livsstil. Single folk må da få lov til å more seg de og. Antallet ONS mine venner har hatt bryr jeg meg ikke noe om.

• Liker 2
Skrevet

Det tydeligvis ikke lov til å si dette høyt, men det må bli sagt allikevel.

Kvinner har et veldig stort ansvar i livet. De skaper liv (ved hjelp av en partner), og er ekstremt viktige for at vår art fortsetter videre. Det er en grunn til at de som har hatt sex med flere menn blir sett ned på, samtidig som det at en mann som ikke har hatt noe i det hele tatt blir sett ned på. Mannens jobb er å vise seg selv overfor kvinner som må gjøre et valg om hvilken de vil parre seg med, det er for at barnet skal få gode gener og oppveksten blir velykket (ved hjelp av ressurser). Så en kvinne må se etter både genene og ressursene som mannen kan bringe. Nå, over til ditt tilfelle. Om en kvinne har sex med mange fremmede, så viser det på et underbevisst nivå til andre menn at hun er lett, at hun ikke er kravstor. Når en kvinne ikke er kravstor så tyder det ofte på at det er noe galt med hennes egne gener, evne til å samle ressurser, eller egenskaper. Hun mister altså verdi.

Det blir altså et spørsmål om hva slags person man er. Enten et r-menneske, eller et k-menneske. Den ene går for kvantitet når det kommer til parring, den andre går for kvalitet. Det er opp til deg hvilken type menneske du vil være av r og k, men uansett svar så vil den motsatte typen ikke finne mye interesse i deg. 

Anonymkode: 952eb...651

• Liker 2
Skrevet

For min egen del ønsker jeg ikke å involvere meg i en mann som har hatt ONS, men dette er fordi jeg har en helt annen livsstil. Jeg ser ikke ned på folk som har ONS da jeg kjenner en del (whatever makes you sleep at night). Men det er kanskje lettere for folk som har hatt mange ONS å finne andre som har levd samme livsstil. Single folk må da få lov til å more seg de og. Antallet ONS mine venner har hatt bryr jeg meg ikke noe om.

Finnes det menn som ikke har hatt ONS? :O :D
Må flytte til din by og vekk fra oslo jeg da, for å finne meg en fin, ren, ordentlig mann.
Her vet jeg ikke om en eneste mann som ikke har hatt ons....... Ekkelt.... Og ikke noe jeg vil blande meg i.

Anonymkode: 41976...1c2

• Liker 1
Skrevet

Finnes det menn som ikke har hatt ONS? :O :DMå flytte til din by og vekk fra oslo jeg da, for å finne meg en fin, ren, ordentlig mann.
Her vet jeg ikke om en eneste mann som ikke har hatt ons....... Ekkelt.... Og ikke noe jeg vil blande meg i.

Det finnes vel som alle andre steder. Noen menn har hatt og andre ikke, men en kan jo aldri vite med 100% sikkerhet om de snakker sant eller ikke om antallet seksuelle partnere :) om mannen har hatt seksuelle forhold med andre før meg, bryr jeg katta i. Min erfaring er at folk som driver med ONS som oftest har en litt mer utsvevende livsstil enn hos andre "faste forhold" folk.

Skrevet

Finnes det menn som ikke har hatt ONS? 

Selvfølgelig. Typen min er en.

Men hvis du synes ONS er ekkelt, betyr det at du ikke har hatt det selv?

Anonymkode: db5f0...48a

Skrevet

Det tydeligvis ikke lov til å si dette høyt, men det må bli sagt allikevel.

Kvinner har et veldig stort ansvar i livet. De skaper liv (ved hjelp av en partner), og er ekstremt viktige for at vår art fortsetter videre. Det er en grunn til at de som har hatt sex med flere menn blir sett ned på, samtidig som det at en mann som ikke har hatt noe i det hele tatt blir sett ned på. Mannens jobb er å vise seg selv overfor kvinner som må gjøre et valg om hvilken de vil parre seg med, det er for at barnet skal få gode gener og oppveksten blir velykket (ved hjelp av ressurser). Så en kvinne må se etter både genene og ressursene som mannen kan bringe. Nå, over til ditt tilfelle. Om en kvinne har sex med mange fremmede, så viser det på et underbevisst nivå til andre menn at hun er lett, at hun ikke er kravstor. Når en kvinne ikke er kravstor så tyder det ofte på at det er noe galt med hennes egne gener, evne til å samle ressurser, eller egenskaper. Hun mister altså verdi.

Det blir altså et spørsmål om hva slags person man er. Enten et r-menneske, eller et k-menneske. Den ene går for kvantitet når det kommer til parring, den andre går for kvalitet. Det er opp til deg hvilken type menneske du vil være av r og k, men uansett svar så vil den motsatte typen ikke finne mye interesse i deg. 

Dette er jo bare tull. Jeg har hatt en del sexpartnere og det er absolutt ikke noe galt med mine gener, jeg har i dag barn og de er friskere enn de fleste, har hatt noen barnesykdommer og det er alt. Mine fødsler gikk så fint at jeg hadde overlevd om jeg så måtte ha født begge alene. 

Anonymkode: a837b...b23

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser ikke ned på de som har ONS ofte. Jeg ser derimot ned på de som har ONS ofte OG klager over at det er andre som reagerer på det. Valg har konsekvenser, man kan ikke forvente at alt du gjør vil bli akseptert. Og det sier også noe om selvtilliten din om andres meninger om din livsstil påvirker deg i så stor grad.

• Liker 1
Skrevet

Støtter denne. Hvis man ikke er god nok i senga til at det gjentar seg minst en gang vil ikke jeg assosieres med vedkomne. 

Skrevet

Hva er ONS?

Anonymkode: 5587d...e30

Skrevet

Hva er ONS?

Anonymkode: 5587d...e30

One night stand. 

Anonymkode: d0373...ff1

Skrevet

Min ONS gikk akkurat. Jeg ser ikke noe feil i å ha ONS...

• Liker 1
Gjest incognita
Skrevet

Min ONS gikk akkurat. Jeg ser ikke noe feil i å ha ONS...

Så tidlig.. fort gjort?

Skrevet

Så tidlig.. fort gjort?

Han var her bare en time. Men jeg fikk min orgasme og han sin :)

Jeg skulle gjerne hatt flere her, men dessverre ikke i dag :( 

Gjest incognita
Skrevet

Han var her bare en time. Men jeg fikk min orgasme og han sin :)

Jeg skulle gjerne hatt flere her, men dessverre ikke i dag :( 

Kom han på bestilling eller? Hvordan har man en ons på besøk i en time kl 01:00 en fredag (lørdag, strengt tatt - men du skjønner hva jeg mener)?

Skrevet

Kom han på bestilling eller? Hvordan har man en ons på besøk i en time kl 01:00 en fredag (lørdag, strengt tatt - men du skjønner hva jeg mener)?

Jeg var ute tidlig, fant en jeg likte og spurte om han ville være med meg hjem. Tidlig ja, men deilig :)

• Liker 1
Gjest incognita
Skrevet

Jeg var ute tidlig, fant en jeg likte og spurte om han ville være med meg hjem. Tidlig ja, men deilig :)

Spurte du en kar på byen om han ville være med deg hjem før midnatt?? :sjokkert: 

Ballsy, det skal du ha. :fnise: 

Skrevet

Spurte du en kar på byen om han ville være med deg hjem før midnatt?? :sjokkert: 

Ballsy, det skal du ha. :fnise: 

Haha. Er man kåt så er man kåt ;)

Gjest incognita
Skrevet (endret)

Haha. Er man kåt så er man kåt ;)

If you say so. :fnise: 

Fordelen må jo være at han er tilbake på utestedet og ingen har sannsynligvis merket at han var borte engang. Easy peasy lemon squeezy (ikke du altså). 

Endret av incognita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...