AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #21 Skrevet 4. desember 2015 Hehe, jo det var vel så langt unna man kan komme:-)Men nå som jeg sier til deg hva jeg mente, så har du jo fortsatt ikke spurt meg ut.. Dermed hadd du ikke "selvsagt sagt ja", det er jo bare fuckings bullshit Anonymkode: b42e6...a08
Ragnar89 Skrevet 4. desember 2015 #22 Skrevet 4. desember 2015 Men nå som jeg sier til deg hva jeg mente, så har du jo fortsatt ikke spurt meg ut.. Dermed hadd du ikke "selvsagt sagt ja", det er jo bare fuckings bullshitAnonymkode: b42e6...a08Usjarmerende... 2
Frk.K Skrevet 4. desember 2015 #23 Skrevet 4. desember 2015 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette.Frk.K, mod.
tora3511 Skrevet 16. januar 2021 #24 Skrevet 16. januar 2021 (endret) Beste datingside - https://be2.no Jeg fant mannen i mitt liv der! Vi har vært sammen i fire år, og jeg er gravid Har flere venner også som har møttes der og giftet seg og fått barn sammen (tre forskjellige par). Endret 23. januar 2021 av tora3511 1
MiniMjau Skrevet 17. januar 2021 #25 Skrevet 17. januar 2021 Electron skrev (På 2.12.2015 den 23.08): Happn er ganske ubrukelig i Norge. For det første så bor vi så spredt og brukermassen er så begrenset. Det er rett og slett ikke nok folk som bruker appen til at den fungerer, og konseptet til den virker ikke i små land eller byer Men om man hadde dratt opp appen i New York. Så tror jeg appen hadde fungert betraktelig bedre. Siden der bor det over 8 millioner mennesker kontra Norge som totalt har 5,2 millioner i hele landet. Ja, dette er et av problemene. Jeg bor i en middels stor by. De gangene jeg har hatt tinder og happen(2-3 ganger en kort periode),har jeg "sveipet gjennom byen" i løpet av ...tja en times tid(sitter jo ikke en time i strekk da...). Deretter ramler det inn fra hele landet, fake profiler og annet tøys.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #26 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 3.12.2015 den 11.21): Mitt problem er at jeg får for mange treff, for jeg bor i Oslo. Og det er veldig mange brukere. Man får ikke tid til å se igjennom en brøkdel av de man er i nærheten av. Jeg tror de burde redusert radiusen fra 250 meter til 10 meter. Anonymkode: ddc2c...b3b Samme her. Jeg er i de sene førtiårene og får masse treff. Måtte skrive litt mer utfyllende osv. i profilen for å ikke få så mye uinteressante match. Nå vet jeg ikke med profilene til damene, men det er så sinnsykt masse dårlig profiler. Anonymkode: ac827...07d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå