AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Jeg har fortsat ikke fått en eneste match på Happn. På Tinder får jeg stort ett et par om dagen (pluss fem-seks sexbots). Jeg må si at Happn virket spennende, men det fungerer ikke. Jeg kjenner ikke igjen noen av de jeg har sett på gata. Radiusen er jo 250 meter, så når man går rundt i byen så har man ikke sjans til å se de fleste uansett. Og jeg får så sykt mange nye opp hele tiden, rekker ikke se igjennom alle, og det gjør nok ikke damene heller. Når jeg hjerter noen på Tinder så vil jeg komme opp som en av de neste hos dem, og man får varsel tidlig om det blir match.Hvis man vil ha en man har "crossed paths" med så er det jo uansett bare å velge kort avstand på Tinder. Min konklusjon er at Tinder vinner over Happn på alle fronter. Eneste fordelen med Happn er at man unngår botene. Anonymkode: ddc2c...b3b 1
Electron Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Happn er ganske ubrukelig i Norge. For det første så bor vi så spredt og brukermassen er så begrenset. Det er rett og slett ikke nok folk som bruker appen til at den fungerer, og konseptet til den virker ikke i små land eller byerMen om man hadde dratt opp appen i New York. Så tror jeg appen hadde fungert betraktelig bedre. Siden der bor det over 8 millioner mennesker kontra Norge som totalt har 5,2 millioner i hele landet.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Happn er ganske ubrukelig i Norge. For det første så bor vi så spredt og brukermassen er så begrenset. Det er rett og slett ikke nok folk som bruker appen til at den fungerer, og konseptet til den virker ikke i små land eller byerMen om man hadde dratt opp appen i New York. Så tror jeg appen hadde fungert betraktelig bedre. Siden der bor det over 8 millioner mennesker kontra Norge som totalt har 5,2 millioner i hele landet.Uenig. Om det blir for mange folk gidder man ikke se gjennom alle, og man er da avhengig av å sende charms, som er litt masete. Anonymkode: a31ce...351 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Happn er ganske ubrukelig i Norge. For det første så bor vi så spredt og brukermassen er så begrenset. Det er rett og slett ikke nok folk som bruker appen til at den fungerer, og konseptet til den virker ikke i små land eller byerMen om man hadde dratt opp appen i New York. Så tror jeg appen hadde fungert betraktelig bedre. Siden der bor det over 8 millioner mennesker kontra Norge som totalt har 5,2 millioner i hele landet.bor og jobber sentralt i Oslo og jeg har alt for mange på lista mi. Får ikke sett gjennom alt og får lite match. Også bor jeg innen 250 meter fra en veldig populær gate, så veldig mange jeg aldri har sett. For de går i gata mens jeg sitter i sofaen. Anonymkode: 5a68a...931
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Happn er ganske ubrukelig i Norge. For det første så bor vi så spredt og brukermassen er så begrenset. Det er rett og slett ikke nok folk som bruker appen til at den fungerer, og konseptet til den virker ikke i små land eller byerMen om man hadde dratt opp appen i New York. Så tror jeg appen hadde fungert betraktelig bedre. Siden der bor det over 8 millioner mennesker kontra Norge som totalt har 5,2 millioner i hele landet.Mitt problem er at jeg får for mange treff, for jeg bor i Oslo. Og det er veldig mange brukere. Man får ikke tid til å se igjennom en brøkdel av de man er i nærheten av. Jeg tror de burde redusert radiusen fra 250 meter til 10 meter. Anonymkode: ddc2c...b3b
Electron Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Uenig. Om det blir for mange folk gidder man ikke se gjennom alle, og man er da avhengig av å sende charms, som er litt masete. Anonymkode: a31ce...351Mitt problem er at jeg får for mange treff, for jeg bor i Oslo. Og det er veldig mange brukere. Man får ikke tid til å se igjennom en brøkdel av de man er i nærheten av. Jeg tror de burde redusert radiusen fra 250 meter til 10 meter. Anonymkode: ddc2c...b3bDet problemet har man ikke om man bor i Telemark. 3
Mayoo Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 Mitt problem er at jeg får for mange treff, for jeg bor i Oslo. Og det er veldig mange brukere. Man får ikke tid til å se igjennom en brøkdel av de man er i nærheten av. Jeg tror de burde redusert radiusen fra 250 meter til 10 meter. Anonymkode: ddc2c...b3bHar samme problemet og jeg bor i Bergen. Slettet bare hele appen da det ble for mye for meg
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #8 Skrevet 3. desember 2015 Det problemet har man ikke om man bor i Telemark.Da er ikke Happn stort der foreløpig. Uansett er Tinder mye bedre. Storby eller småby. Anonymkode: ddc2c...b3b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #9 Skrevet 3. desember 2015 Har samme problemet og jeg bor i Bergen. Slettet bare hele appen da det ble for mye for meg Ja, hold deg til Tinder. Er du der? Anonymkode: ddc2c...b3b
ClosedParadise Skrevet 4. desember 2015 #10 Skrevet 4. desember 2015 (endret) Lurer egentlig litt på, om de jeg har matchet med på tinder/happn er her inne på kg Edit: Det kan misforstå litt, men det er positivt ment. Om noen av de jeg har matchet med for.eks er en av de jeg har snakket med her inne. Endret 4. desember 2015 av ClosedParadise
Summers Skrevet 4. desember 2015 #11 Skrevet 4. desember 2015 (endret) Lurer egentlig litt på, om de jeg har matchet med på tinder/happn er her inne på kg Prøvde å matche med en KG-dame på tinder,men fikk avslag. Endret 4. desember 2015 av Summers
ClosedParadise Skrevet 4. desember 2015 #12 Skrevet 4. desember 2015 Prøvde å matche med en KG-dame på KG,men fikk avslag.Uff, men tror ikke man skal satse på kg som et dating"forum". Nå vet ikke jeg om du tøyset med innlegget eller ei, så beklager hvis jeg misforsto! 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #13 Skrevet 4. desember 2015 Prøvde å matche med en KG-dame på KG,men fikk avslag.Du ville ikke på date med meg da, så slutt å klag! Anonymkode: b42e6...a08
Summers Skrevet 4. desember 2015 #14 Skrevet 4. desember 2015 Uff, men tror ikke man skal satse på kg som et dating"forum". Nå vet ikke jeg om du tøyset med innlegget eller ei, så beklager hvis jeg misforsto!Skrev feil, prøvde å matche med en KG dame på tinder, hun hadde lagt ut bilde av seg selv her. Fikk avslag. Du ville ikke på date med meg da, så slutt å klag! Anonymkode: b42e6...a08Eneste datingtilbudet jeg har fått er fra en alenefar og trodde ikke at han mente det seriøst.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #15 Skrevet 4. desember 2015 Skrev feil, prøvde å matche med en KG dame på tinder, hun hadde lagt ut bilde av seg selv her. Fikk avslag. Eneste datingtilbudet jeg har fått er fra en alenefar og trodde ikke at han mente det seriøst.Takk for den da... Du vet hvem jeg er.. Anonymkode: b42e6...a08
Gjest incognita Skrevet 4. desember 2015 #16 Skrevet 4. desember 2015 Skrev feil, prøvde å matche med en KG dame på tinder, hun hadde lagt ut bilde av seg selv her. Fikk avslag. Hvem var det?
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 4. desember 2015 #17 Skrevet 4. desember 2015 Hadde vært bedre å sammenligne tinde med hot or not siden de er kopier av hverandre
Summers Skrevet 4. desember 2015 #18 Skrevet 4. desember 2015 Takk for den da... Du vet hvem jeg er.. Anonymkode: b42e6...a08Du spurte meg faktisk aldri på date. Hadde selvsagt takket ja.Hvem var det? Ønsker ikke å si det:-)
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #19 Skrevet 4. desember 2015 Du spurte meg faktisk aldri på date. Hadde selvsagt takket ja.Ønsker ikke å si det:-)Kanskje ikke 100% direkte, men det var ikke langt ifra! Jeg kommer ikke til å sende en invitasjon på sølvfat liksom.. Anonymkode: b42e6...a08
Summers Skrevet 4. desember 2015 #20 Skrevet 4. desember 2015 Kanskje ikke 100% direkte, men det var ikke langt ifra! Jeg kommer ikke til å sende en invitasjon på sølvfat liksom..Anonymkode: b42e6...a08Hehe, jo det var vel så langt unna man kan komme:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå