AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #41 Skrevet 4. desember 2015 Å gå tur er jo den nye kaffen, standard-daten som har blitt en klisje, så dersom du synes det er oppfinnsomt lurer jeg litt. Men første date trenger ikke være så mye mer. Man møtes, bare for å se hverandre og prate litt, og deretter begynner man å date på ordentlig, dersom det var en gnist der. Jeg har aldri hevdet at det å gå tur er oppfinnsomt. Anonymkode: 63b61...375
Gjest Franke Ann Skrevet 4. desember 2015 #42 Skrevet 4. desember 2015 https://www.youtube.com/watch?v=pWdd6_ZxX8c
Gjest PseudonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #43 Skrevet 5. desember 2015 Kaffedate kan man ta om man kjenner hverandre godt..Men ikke som en av de første gangene.. kan ikke tenke meg noe kleinere egentlig...Nei... by meg heller på en øl en kveld...! Har det noe å gjøre med at en kaffedate gjerne foregår på dagtid, når det er lyst ute og stemningen ikke er så romantisk i forhold til et møte på kvelden når mørket har senket seg, det er levende lys på bordet, og barnevogner, gamle mennesker og hipstere med mac-en sin er borte? Eller er det rett og slett relatert til alkoholen?
Gjest BethD Skrevet 5. desember 2015 #44 Skrevet 5. desember 2015 Har det noe å gjøre med at en kaffedate gjerne foregår på dagtid, når det er lyst ute og stemningen ikke er så romantisk i forhold til et møte på kvelden når mørket har senket seg, det er levende lys på bordet, og barnevogner, gamle mennesker og hipstere med mac-en sin er borte? Eller er det rett og slett relatert til alkoholen?For meg så har det noe å gjøre med at jeg er veldig sjenert og kjenner jeg er så allergisk mot alt som kan være det minste kleint og da hjelper det bedre på med litt dempet belysning og alkohol , får meg til å slappe mer av og ikke være så anspent og uptight !
Gjest PseudonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #45 Skrevet 5. desember 2015 (endret) For meg så har det noe å gjøre med at jeg er veldig sjenert og kjenner jeg er så allergisk mot alt som kan være det minste kleint og da hjelper det bedre på med litt dempet belysning og alkohol , får meg til å slappe mer av og ikke være så anspent og uptight !Ok. Det overrasker meg litt egentlig (ift det bildet jeg hadde av deg) Men da vet jeg det. Endret 5. desember 2015 av PseudonymBruker
Gjest BethD Skrevet 5. desember 2015 #46 Skrevet 5. desember 2015 Ok. Det overrasker meg litt egentlig (ift det bildet jeg hadde av deg) Men da vet jeg det. Bare mine venner som vet dette om meg Er ikke den vibben jeg utstråler for det meste.. men jeg må være komfortabel når jeg skal bli kjent med en person,og det klarer jeg ikke om det skal være på en kafe midt på lyse dagen over en kaffe..det faller meg rett og slett ikke naturlig...:)
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #47 Skrevet 5. desember 2015 Bare mine venner som vet dette om meg Er ikke den vibben jeg utstråler for det meste.. men jeg må være komfortabel når jeg skal bli kjent med en person,og det klarer jeg ikke om det skal være på en kafe midt på lyse dagen over en kaffe..det faller meg rett og slett ikke naturlig...:)Sånn er jeg også. Anonymkode: 63b61...375
Eighth Planet Skrevet 5. desember 2015 #48 Skrevet 5. desember 2015 Jeg liker også å ha muligheten til å avslutte hvis det er mismatch. Jeg og min kjære møttes på Frognerseteren. Gikk tur og tok en kaffe. Da dette gikk bra bega vi oss ut på mer spennende dater. Neste daten dro vi ut på kvelden i skogen midt på vinteren. Tente bål og grillet i skogen. 4 daten dro vi på helgetur for å stå på ski. Kunne aldri tenke meg å bli på noe tidkrevende med noen totalt fremmede. Må sjekke forholdene først hehe.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #49 Skrevet 5. desember 2015 Jeg liker også å ha muligheten til å avslutte hvis det er mismatch. Jeg og min kjære møttes på Frognerseteren. Gikk tur og tok en kaffe. Da dette gikk bra bega vi oss ut på mer spennende dater. Neste daten dro vi ut på kvelden i skogen midt på vinteren. Tente bål og grillet i skogen. 4 daten dro vi på helgetur for å stå på ski. Kunne aldri tenke meg å bli på noe tidkrevende med noen totalt fremmede. Må sjekke forholdene først hehe. Hvorfor var det ikke meg du datet? Håper flere menn er som deg. Anonymkode: 798cb...34f
Suppemann Skrevet 5. desember 2015 #50 Skrevet 5. desember 2015 Helt enig, hvorfor er det nesten ingen som foreslår "Skal vi ta et skudd?"
Eighth Planet Skrevet 5. desember 2015 #51 Skrevet 5. desember 2015 Hvorfor var det ikke meg du datet? Håper flere menn er som deg. Anonymkode: 798cb...34fEr bare en utrolig heldig kvinne
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #52 Skrevet 5. desember 2015 Er det noe vits i å gå ut av bilen, da, kan man ikke bare kjøre litt sakte forbi hverandre?Ja, det var i grunnen enda bedre! Ny form for speed dating, bare i sakte kino? Anonymkode: a47ed...75d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå