Gå til innhold

"Skal vi ta en kaffe?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, hvorfor har folk så sykt dårlig samvittighet? Hvorfor klarer ingen å komme opp med et bedre forslag enn denne tåpelige klisjeen? Og det er jo bare kleint å sitte der ansikt til ansik i et kafélokale. 

Anonymkode: 724e7...631

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente selvfølgelig oppfinnsomhet, ikke samvittighet.

• Liker 1
Skrevet

Synes det er helt innafor jeg. Er det kleint kan det hele være over på ti minutter. Enkelt. 

Hadde jeg blitt invitert ut på en første møte med helikopter til Frognerseteren så hadde jeg stukket fort som faen. 

Anonymkode: 798cb...34f

• Liker 10
Skrevet

Hva ville du invitert til hvis du skulle tatt initiativ til date selv da? :)

Anonymkode: d84a6...5da

• Liker 1
Skrevet

Hadde gått for sprit om det ikke var så dyrt på utesteder.

• Liker 1
Skrevet

Gå en tur eller noe. Eller vin i parken. Diggere å ligge på gresset i parken enn å sitte på en kafe. 

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Gå en tur eller noe. Eller vin i parken. Diggere å ligge på gresset i parken enn å sitte på en kafe. 

Dette er jo supert om sommeren, men på denne tiden av året?

Skrevet

Fordi folk syns det er hyggelig å møtes for en kaffe for å så sosialisere. Det er jo ikke kaffen som er det interessante, men det gir også en avslappet stemning.

• Liker 3
Gjest chisandra
Skrevet

Aff, da blir du bare syk vet du. Gresset er ingen innertier i Desember. :)

Kaffe er bra det.

Skrevet

Å bli invitert til en aktivitet synes jeg er en god idé. Det letter på presset og skaper umiddelbart en mer roligere og hyggeligere stemning. Man har også aktiviteten å lene seg på dersom man blir litt nervøs eller ikke helt vet hva man skal si. Jeg synes en invitasjon til en "kaffe" nesten virker som et jobbintervju. Jeg synes heller ikke noe særlig om det. 

Anonymkode: 63b61...375

• Liker 2
Skrevet

Dette er jo supert om sommeren, men på denne tiden av året?

Jeg regner med at vin i parken var forbeholdt de varmeste månedene. Å gå tur kan man uansett gjøre i all slags vær. Å gå i gatene nå i desember med julebelysning er jo fryktelig stemningsgivende. Jeg elsker det. 

Å invitere til kaffe er så standard og tørt. 

• Liker 2
Skrevet

Det er ingen problem å ta med seg en kaffe å gå en tur. Det kan også avsluttes på ti minutter. Men det ligger fortsatt under begrepet "ta en kaffe". 

Vin i parken på sommeren er helt fint for date nummer to. 

• Liker 1
Skrevet

Enig! Hadde valgt en aktivitet, skitur f.eks. Mye man kan finne ut av da :rolleyes:

Skrevet

Det er ingen problem å ta med seg en kaffe å gå en tur. Det kan også avsluttes på ti minutter. Men det ligger fortsatt under begrepet "ta en kaffe". 

Vin i parken på sommeren er helt fint for date nummer to. 

Hvem er det som avslutter en date etter ti minutter? Jeg forstår det dersom daten har gitt et uriktig bilde av seg selv eller har en ufin oppførsel, men de aller fleste er da helt normale mennesker. Det er også litt dette jeg ikke liker med "å ta en kaffe". Det er jo ikke en date engang. 

Skrevet

Enig! Hadde valgt en aktivitet, skitur f.eks. Mye man kan finne ut av da :rolleyes:

Som hvor dårlig kondis en selv faktisk har. :P

Anonymkode: ab1a6...9bf

• Liker 1
Skrevet

Som hvor dårlig kondis en selv faktisk har. :P

Anonymkode: ab1a6...9bf

Haha, ja, fin ting å ta med seg videre  
:laugh:  

Skrevet

"Blir du med og tar en kaffe?" er innertier.

Jeg synes lite om å måtte tilbringe timesvis på en eller annen definert "aktivitet" istedet for å ta en kaffe og snakke litt.

• Liker 1
Skrevet

Å bli invitert til en aktivitet synes jeg er en god idé. Det letter på presset og skaper umiddelbart en mer roligere og hyggeligere stemning. Man har også aktiviteten å lene seg på dersom man blir litt nervøs eller ikke helt vet hva man skal si. Jeg synes en invitasjon til en "kaffe" nesten virker som et jobbintervju. Jeg synes heller ikke noe særlig om det. 

Høres ut som vi er på bølgelengde. Kaffe?

TS

• Liker 1
Gjest Spiderman
Skrevet

Herregud, hvorfor har folk så sykt dårlig samvittighet? Hvorfor klarer ingen å komme opp med et bedre forslag enn denne tåpelige klisjeen? Og det er jo bare kleint å sitte der ansikt til ansik i et kafélokale. 

Uffa meg!

Så urettferdig livet er. Hulk hulk.:baby:

Skrevet

Hvem er det som avslutter en date etter ti minutter? Jeg forstår det dersom daten har gitt et uriktig bilde av seg selv eller har en ufin oppførsel, men de aller fleste er da helt normale mennesker. Det er også litt dette jeg ikke liker med "å ta en kaffe". Det er jo ikke en date engang. 

Man drar ikke på date med en man aldri har truffet før. Man treffes og gjør seg et inntrykk av personen og så kan man dra på en date om man har lyst. 

Har møtt nok folk til å ikke ta noen sjanser. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...