Gjest Tamsi Skrevet 30. november 2015 #1 Del Skrevet 30. november 2015 Fikk satt inn p-stav tidligere i høst, og blødde en stund. Det har hele veien blødd sammenhengende, to uker på, to uker av, en mnd i strekk på osv, hater det. Nå har det roet seg så jeg kan lese til eksamen i fred, og hurra for det. Tignen er at jeg trente relativt sammenhengende hele veien mens det blødde, men nå har jeg hatt et opphold fra begge deler en stund. Så skjedde det en del, ble lengre perioder uten trening og samtidig stoppet blødningene.De siste ukene har jeg begynt å blø etter hver treningsøkt, og bare da. Det varer ut neste dag. Har noen erfaring med dette, noen med p-stav altså? Vil ikke overse noen kjipe symptomer bare fordi det kan skyldes p-staven heller. Var så dum at jeg googlet blødning etter fysisk aktivitet, og nå er jeg litt skjelven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 30. november 2015 #2 Del Skrevet 30. november 2015 Hvis jeg blødde fra penis og det vedvarte over flere uker ville jeg heller oppsøkt fastlegen min enn å lage en post her. Jeg vil anbefale deg å oppsøke fastlegen, ja de er glorifiserte papirpushere men de kan iallefall henvise til kompetente personer. Det kan ikke KG-brukere, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 30. november 2015 #3 Del Skrevet 30. november 2015 Hvis jeg blødde fra penis og det vedvarte over flere uker ville jeg heller oppsøkt fastlegen min enn å lage en post her. Jeg vil anbefale deg å oppsøke fastlegen, ja de er glorifiserte papirpushere men de kan iallefall henvise til kompetente personer. Det kan ikke KG-brukere, dessverre.Om du hadde blødd fra penis hadde det åpenbart vært noe galt uansett, dere er heldige slik. En vanlig bivirkning av p-stav er nemlig å blø opp til tre måneder i strekk, så det er ikke så lett å vite når noe er galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 30. november 2015 #4 Del Skrevet 30. november 2015 Om du hadde blødd fra penis hadde det åpenbart vært noe galt uansett, dere er heldige slik. En vanlig bivirkning av p-stav er nemlig å blø opp til tre måneder i strekk, så det er ikke så lett å vite når noe er galt.Jeg blødde fra penis en gang, det gikk over av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå