Gå til innhold

Hva betyr å "pushe 50"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Viser til den nye sangen til Karpe Diem - Hvite menn som pusher 50. 

Hva betyr det? :fnise:

Anonymkode: 3200e...6fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt meg bekjent betyr det "nærmer seg 50 år", men jeg er åpen for at jeg tar feil ;)

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det vil si menn som tar 50 armhevinger (gjerne flere!) :opplyser:

Endret av LoneWolf
  • Liker 1
Skrevet

Det vil si menn som tar 50 armhevinger (gjerne flere!) :opplyser:

Åh, sangen fikk plutselig litt substans. Takk! :laugh:

• Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet

I'm pushing 30, you're kickin' 40's door down. -Eminem :fnise:

Det er snakk om alder.

Skrevet

Karpe Diem suger........Kan ikke fatte at de får gode kritikker, og til og med positive respons på sine "politiske" utspill.....

Anonymkode: c0796...fa6

• Liker 3
Skrevet

Så vidt meg bekjent betyr det "nærmer seg 50 år", men jeg er åpen for at jeg tar feil ;)

I'm pushing 30, you're kickin' 40's door down. -Eminem :fnise:

Det er snakk om alder.

Åh.. Takk for referanse. :)

Karpe Diem suger........Kan ikke fatte at de får gode kritikker, og til og med positive respons på sine "politiske" utspill.....

Anonymkode: c0796...fa6

Synes de gode kritikkene i det siste har vært på sin plass, men hver sin smak. :) 

• Liker 1
Skrevet

Karpe Diem får skryt og spilletid fordi de stemmer venstresiden og er noen rasistiske jævler. Er så dritt lei av hvordan de fremhever hudfarge i alt de driver med. Hvis de er så lei av hvordan Norge fungerer er det ingen som hindrer de fra å flytte tilbake til Egypt. Jævla hyklere, som tjener seg rike på å disse etniske nordmenn...Jeg hører på P3 stort sett hele dagen, men hver gang den sangen kommer på skrur jeg av i 4 min.  

• Liker 2
Skrevet

Jeg har lyst til å skrive en "mot-tekst" til deres med tanke på hvor rasistiske, fremmedfientlige, kvinnefientlige mange av deres  deres egne er. Med det sagt forstår jeg at det er vanskelig det å være "fremmed" i et fremmedfientlig land og at behovet er der for å uttrykke det. Som min sønn sier: tenke om vi bare alle kunne være venner :)

Anonymkode: 30952...c37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...