Gå til innhold

Hva betyr å "pushe 50"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Viser til den nye sangen til Karpe Diem - Hvite menn som pusher 50. 

Hva betyr det? :fnise:

Anonymkode: 3200e...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil si menn som tar 50 armhevinger (gjerne flere!) :opplyser:

Åh, sangen fikk plutselig litt substans. Takk! :laugh:

Anonymkode: 3200e...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karpe Diem suger........Kan ikke fatte at de får gode kritikker, og til og med positive respons på sine "politiske" utspill.....

Anonymkode: c0796...fa6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vidt meg bekjent betyr det "nærmer seg 50 år", men jeg er åpen for at jeg tar feil ;)

I'm pushing 30, you're kickin' 40's door down. -Eminem :fnise:

Det er snakk om alder.

Åh.. Takk for referanse. :)

Karpe Diem suger........Kan ikke fatte at de får gode kritikker, og til og med positive respons på sine "politiske" utspill.....

Anonymkode: c0796...fa6

Synes de gode kritikkene i det siste har vært på sin plass, men hver sin smak. :) 

Anonymkode: 3200e...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karpe Diem får skryt og spilletid fordi de stemmer venstresiden og er noen rasistiske jævler. Er så dritt lei av hvordan de fremhever hudfarge i alt de driver med. Hvis de er så lei av hvordan Norge fungerer er det ingen som hindrer de fra å flytte tilbake til Egypt. Jævla hyklere, som tjener seg rike på å disse etniske nordmenn...Jeg hører på P3 stort sett hele dagen, men hver gang den sangen kommer på skrur jeg av i 4 min.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å skrive en "mot-tekst" til deres med tanke på hvor rasistiske, fremmedfientlige, kvinnefientlige mange av deres  deres egne er. Med det sagt forstår jeg at det er vanskelig det å være "fremmed" i et fremmedfientlig land og at behovet er der for å uttrykke det. Som min sønn sier: tenke om vi bare alle kunne være venner :)

 

 

Anonymkode: 30952...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...