-Fisken- Skrevet 2. oktober 2004 #1 Del Skrevet 2. oktober 2004 En vennefamilie av meg har en nydelig hund. Dette er desverre en grusom en historie, men føler for å dele den med dere likevel. Familien skulle på lang tur. Mens de lastet inn bagasjen, hadde de bundet hunden fast til bilen. Da de hadde kjørt i mange timer, stoppet de for en liten pause. DEt ingen visste, var at alle trodde en annen hadde tatt bilen med inn i bilen. I stede hadde den blitt dratt med etter bilen hele veien. Potene var så og si borte.. Heldigvis går det bra med hunden nå, alt gror fint. Men tenk så grusomt for denne familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 2. oktober 2004 #2 Del Skrevet 2. oktober 2004 det skjedde med hunden til en i klassen på barneskolen. Da hadde en i gata funnet hunden løs og bundet den til hengerfestet til minibussen til familien. Pappan hadde kjørt til jobb uten at han merket at den var på slep. Den ble avlivet. Man kunne se blodstriper i gata vår i flere dager. Stakars liten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 2. oktober 2004 #3 Del Skrevet 2. oktober 2004 :o :hår: :cry: Nei, og nei, så grusomt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. oktober 2004 #4 Del Skrevet 2. oktober 2004 Huff stakkars hund :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. oktober 2004 #5 Del Skrevet 2. oktober 2004 Så fryktelig. Stakkars hund. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 2. oktober 2004 #6 Del Skrevet 2. oktober 2004 Å huff :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #7 Del Skrevet 3. oktober 2004 synes nå at det var rart at ingen oppdaget at hunden ikke var i bilen...?? Men de lærer vel å sjekk her etter...men en bot skulle de ha fått på grunn av dyreplageriet de utsatte hunden for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 3. oktober 2004 #8 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvis det var en lang tur så syns jeg det er rart hunden overlevde. Den episoden fra 1. klasse på barneskolen hvor bikkja ble avlivet etterpå, så hadde ikke bilen kjørt noe særlig langt. Bena var helt ødelagt alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 3. oktober 2004 #9 Del Skrevet 3. oktober 2004 Helt grusomt. syns det høres merkelig ut at eierne ikke sjekket at hunden var inne i bilen. man kan glemme, men sånt glemmer man da ikke! de merket heller ikke at hunden hang og slang etter bilen? huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 3. oktober 2004 #10 Del Skrevet 3. oktober 2004 Og dette er grunen til at man aldri, aldri skal binde hunden fast i feks hengerfestet på bilen. Det er mange eksempler på at dette har skjedd, hvor det ikke har gått bra. Mye bedre å glemme igjen hunden når den står fast i ett tre eller skilt, da kan man tross alt bare hente den igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 3. oktober 2004 #11 Del Skrevet 3. oktober 2004 Pappa holdt faktisk på å gjøre dette med hunden vår for mange år siden, men akkurat da han skulle til å kjøre husket han at hunden var bundet fast til tilhengerfestet... Etter det har han aldri festet en hund til tilhengerfestet igjen. Jeg har også dette som en regel. Altså UANSETT hvor praktisk det hadde vært noen ganger, binder jeg ALDRI hundene mine til bilen. Da putter jeg de enten i buret sitt, eller holder de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå