Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Winza skrev:

@TinyBean Hvem er det på profilbildet ditt?

@Ariana807 Hva synes du om nye pokemon til Switch som ble annonsert denne uken?

Gleder meg!!!!! Er litt redd gress-starteten kommer til å bli en fighting type når den utvikler seg da 😕 så blir kanskje Sobble på meg. De er mine to favoritter, men trenger mer info om evolusjoner før jeg gjør et endelig valg.

Jeg er spent på spillet, men liker ikke navnene, de klinger ikke helt like godt som andre spill... kanskje bare meg.

Har jo tusen spørsmål, men vet vi kommer til å få mer info med tiden, er jo en stund til det kommer ut. 

Men gleder meg! 

Og hadde vært supert om vi fikk et spill med 2 regioner 🙀 folk tror at vi kanskje får sett Kalos som post-game (som vi fikk med Kanto i SS/HG). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jaská
8 timer siden, Winza skrev:

Åja hun, flott spillserie 😄 

Ja, utrolig flott :) Jeg spilte nettopp unsharted 4, og når jeg var ferdig måtte jeg spille de tre før. Så holder på med det nå 😄 Hvem er din karakter på bilde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
12 minutter siden, Jaská skrev:

Ja, utrolig flott :) Jeg spilte nettopp unsharted 4, og når jeg var ferdig måtte jeg spille de tre før. Så holder på med det nå 😄 Hvem er din karakter på bilde? 

Jeg likte virkelig 2eren 😄 

Spoiler

og hvordan skurken ble banket i hjel på slutten er noe av det beste jeg har sett i et spill 😄 

Jeg spilte 3 i 2011 men gjorde bare halvparten, jeg har tenkt å starte på nytt igjen på serien en gang :) Har samlingen på ps4

Er Dr Cid fra Final Fantasy 12, liker det spillet veldig og karakteren er genial 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jaská
6 timer siden, Winza skrev:

Jeg likte virkelig 2eren 😄 

  Vis skjult innhold

og hvordan skurken ble banket i hjel på slutten er noe av det beste jeg har sett i et spill 😄 

Jeg spilte 3 i 2011 men gjorde bare halvparten, jeg har tenkt å starte på nytt igjen på serien en gang :) Har samlingen på ps4

Er Dr Cid fra Final Fantasy 12, liker det spillet veldig og karakteren er genial 😄

Jeg holder på med 2eren nå. Blir spennende å se det på slutten 😅

Jeg kjøpte den samlingen på PS 4 jeg og:)

Har hørt om Final Fantasy men aldri spilt det. Gøy med sånne karakterer! Likte veldig godt Elena og hvordan hun var 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Jaská skrev:

Jeg holder på med 2eren nå. Blir spennende å se det på slutten 😅

Jeg kjøpte den samlingen på PS 4 jeg og:)

Har hørt om Final Fantasy men aldri spilt det. Gøy med sånne karakterer! Likte veldig godt Elena og hvordan hun var 😄

Hehe final fantasy har hatt mange mange spill de siste 32 årene 😅 Jeg er ikke 32 selv en gang :fnise: 

Har du spilt Zelda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jaská
11 minutter siden, Winza skrev:

Hehe final fantasy har hatt mange mange spill de siste 32 årene 😅 Jeg er ikke 32 selv en gang :fnise: 

Har du spilt Zelda?

Haha. De har holdt på lenge da ja! 

Jeg har spilt litt zelda da jeg var liten, men husker ikke så mye av det 😋 det var på Nintendo 64? Eller tar jeg helt feil nå? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
6 minutter siden, Jaská skrev:

Haha. De har holdt på lenge da ja! 

Jeg har spilt litt zelda da jeg var liten, men husker ikke så mye av det 😋 det var på Nintendo 64? Eller tar jeg helt feil nå? 😅

Der er Zelda spill på alle Nintendo konsoller :) Her er et eksempel på hvor mye spill serien har endret seg på 30 år

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jaská
7 minutter siden, Winza skrev:

Der er Zelda spill på alle Nintendo konsoller :) Her er et eksempel på hvor mye spill serien har endret seg på 30 år

 

 

Okei det viste jeg ikke. Du kan mye om spill du 😄 Jeg har ikke spilt så mye, men synes det er veldig kjekt i blant. Spilte Skyrim da det kom ut og enda en gang for ikke så lenge side. Og red dead, og mye annet og da. Spill kan være veldig gøy :) Gleder meg skikkelig til neste Skyrim!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Jaská skrev:

Okei det viste jeg ikke. Du kan mye om spill du 😄 Jeg har ikke spilt så mye, men synes det er veldig kjekt i blant. Spilte Skyrim da det kom ut og enda en gang for ikke så lenge side. Og red dead, og mye annet og da. Spill kan være veldig gøy :) Gleder meg skikkelig til neste Skyrim!! 

Har spilt spill siden jeg var 3-4 år når jeg fikk Super Nintendo av mormor :) Har du spilt Mass Effect? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jaská
Akkurat nå, Winza skrev:

Har spilt spill siden jeg var 3-4 år når jeg fikk Super Nintendo av mormor :) Har du spilt Mass Effect? 

En skikkelig gamer du! Nei, det har jeg ikke spilt. Har hørt om det. Jeg er ikke så flink på skytespill 😅 Ikke at jeg har prøvd så mye av det heller da. Kanskje jeg hadde likt det om jeg hadde prøvd. Er jo en del skyting i Unsharted 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Winza
På 3.3.2019 den 3.57, Ariana807 skrev:

Gleder meg!!!!! Er litt redd gress-starteten kommer til å bli en fighting type når den utvikler seg da 😕 så blir kanskje Sobble på meg. De er mine to favoritter, men trenger mer info om evolusjoner før jeg gjør et endelig valg.

Jeg er spent på spillet, men liker ikke navnene, de klinger ikke helt like godt som andre spill... kanskje bare meg.

Har jo tusen spørsmål, men vet vi kommer til å få mer info med tiden, er jo en stund til det kommer ut. 

Men gleder meg! 

Og hadde vært supert om vi fikk et spill med 2 regioner 🙀 folk tror at vi kanskje får sett Kalos som post-game (som vi fikk med Kanto i SS/HG). 

Har du spilt Pokemon Colosseum og Pokemon XD Gale of Darkness? De er skikkelig gode spill :) Er til gamecube

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Winza skrev:

Har du spilt Pokemon Colosseum og Pokemon XD Gale of Darkness? De er skikkelig gode spill :) Er til gamecube

Nei, har ikke det. Hadde aldri gamecube 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Winza skrev:

Har du Wii?

Nei, nintendo 64 og nintendo switch, ingen av konsollene innimellom. Menmen, det går fint, har sett litt av spillene på youtube :) GameBoy Luke gjor ein Randomizer av et av de vet jeg :) 

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Ariana807 skrev:

Nei, nintendo 64 og nintendo switch, ingen av kontollane innimellom. Menmen, d går fint, har sitt litt av spelå på youtube :) GameBoy Luke gjor ein randomizdr av et av dei vett eg :) 

Første spillmaskinen min var snes, i 1995 som 4 åring. Fikk med DKC, spilte spillet i hjel 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...