Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Karakteren Zoey fra Valve-spillet Left 4 Dead. 

Et morsomt spill man kan spille solo eller sammen med en-tre venner, hvor man kjemper seg gjennom zombieland. Det er et gammelt spill og snart seks år siden jeg sist spilte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Zoey skrev:

Karakteren Zoey fra Valve-spillet Left 4 Dead. 

Et morsomt spill man kan spille solo eller sammen med en-tre venner, hvor man kjemper seg gjennom zombieland. Det er et gammelt spill og snart seks år siden jeg sist spilte. 

Har tenkt at det var Lara Croft :P 

Har prøvd det en gang, spillserien har vel vært død nesten 10 år nå? Trist når spillserier man liker dør 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DENNE tråden er det lenge siden jeg var innom sist!
Lov å hoppe inn igjen? 😄

@Winza Har du hatt en fin dag i dag?

@Dr. A. Kula Savner du noen nå?

 

Husk at det er meningen dere skal stille spørsmål tilbake da, ser det slurves litt over her :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Monstrum skrev:

DENNE tråden er det lenge siden jeg var innom sist!
Lov å hoppe inn igjen? 😄

@Winza Har du hatt en fin dag i dag?

@Dr. A. Kula Savner du noen nå?

 

Husk at det er meningen dere skal stille spørsmål tilbake da, ser det slurves litt over her :ninja:

Vært en ok dag :)

@Monstrum Trives du i varmen?

@FrankDrebin Liker du Karl og co?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Winza skrev:

Vært en ok dag :)

@FrankDrebin Liker du Karl og co?

Det er ikke helt min tekopp, men den har et par artige gullkorn innimellom, og foretrekker den helt klart fremfor Mot i Brøstet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Sala Q skrev:

Jepp, det stemmer. :) 

Har du bruker der?

Lagde en bruker for 10 år siden kalt Jacklost Yedmore og var veldig aktiv i 2 år helt til jeg tok noen måneders pauser og når jeg kom tilbake for 7 år siden så hadde jeg mistet interessen, hadde det mye gøyt i SL og fikk mange venner der :)

@Sala Q Når lagde du brukeren din der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Lagde en bruker for 10 år siden kalt Jacklost Yedmore og var veldig aktiv i 2 år helt til jeg tok noen måneders pauser og når jeg kom tilbake for 7 år siden så hadde jeg mistet interessen, hadde det mye gøyt i SL og fikk mange venner der :)

@Sala Q Når lagde du brukeren din der?

Jeg har vært på SL siden 2008. Har hatt perioder jeg ikke har vært der og så noen ganger blitt aktiv igjen. Akkurat nå er jeg aktiv på SL og har vært det noen uker. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 3.8.2018 den 16.22, Monstrum skrev:

DENNE tråden er det lenge siden jeg var innom sist!
Lov å hoppe inn igjen? 😄

@Winza Har du hatt en fin dag i dag?

@Dr. A. Kula Savner du noen nå?

 

Husk at det er meningen dere skal stille spørsmål tilbake da, ser det slurves litt over her :ninja:

Om du mener på KG, og brukere som ikke er her lenger så savner jeg RavenWritingDesk, EpleDrue og Canacas, samt Zumo de Melocotón. Blandt annet.

Tenker noen av de fortsatt "lusker" rundt, men har ikke gjenkjent noen så langt.

Noen brukere du savner (om du får tid inni ammetåken)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2018 den 16.58, Winza skrev:

Vært en ok dag :)

@Monstrum Trives du i varmen?

@FrankDrebin Liker du Karl og co?

Det går helt greit i varmen faktisk, det er verre med Minimonstrum. Nå er det heldigvis litt kjøligere her :)

@Winza har du noen hobbyer?

16 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Om du mener på KG, og brukere som ikke er her lenger så savner jeg RavenWritingDesk, EpleDrue og Canacas, samt Zumo de Melocotón. Blandt annet.

Tenker noen av de fortsatt "lusker" rundt, men har ikke gjenkjent noen så langt.

Noen brukere du savner (om du får tid inni ammetåken)?

Hmm, jeg husker Rofl! Han likte katter :catmilk:
Hva tenker du om de nye smileyene som kom, de "mobil-smileyene"?

 

@Kruset Hva er favorittretten din? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Monstrum said:

(...)

@Kruset Hva er favorittretten din? :blomst:

For en matelsker er dette nesten umulig å svare på! Alt til sin bruk, tenker jeg, men det siste året har jeg vært veldig glad i chili sin carne med hjemmelaget guacamole. Jeg er ellers relativt altetende.

@Monstrum Du er begrenset til å spise mat fra ett land for resten av livet. Hvilket land velger du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kruset skrev:

For en matelsker er dette nesten umulig å svare på! Alt til sin bruk, tenker jeg, men det siste året har jeg vært veldig glad i chili sin carne med hjemmelaget guacamole. Jeg er ellers relativt altetende.

@Monstrum Du er begrenset til å spise mat fra ett land for resten av livet. Hvilket land velger du?

Åhh, guacamole :hjerte:
Det var vanskelig du! Enten Spania eller Australia tror jeg. Australia pga råvarene, Spania pga tilgjengeligheten på glutenfritt. Hmm... Nei, Spania! Mye bra råvarer der også!

@Kruset Er unplugged-tid viktig for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...