Gjest Winza Skrevet 2. september 2017 #14321 Skrevet 2. september 2017 @Bakepulver Har du bakt mye denne uken?
Bakepulver Skrevet 2. september 2017 #14322 Skrevet 2. september 2017 4 timer siden, Winza skrev: @Bakepulver Har du bakt mye denne uken? Nope... 😂
Gjest Winza Skrevet 2. september 2017 #14323 Skrevet 2. september 2017 @Bootyhunter Hvem er det på profilbildet ditt?
Gjest Axl Rose Skrevet 2. september 2017 #14324 Skrevet 2. september 2017 5 minutter siden, Winza skrev: @Bootyhunter Hvem er det på profilbildet ditt? Axl Rose @Winza Vet ikke om jeg har spurt før men har du dyr?
Gjest Winza Skrevet 3. september 2017 #14325 Skrevet 3. september 2017 14 timer siden, Bootyhunter skrev: Axl Rose @Winza Vet ikke om jeg har spurt før men har du dyr? Nei @Bootyhunter Har du?
Gjest Axl Rose Skrevet 3. september 2017 #14326 Skrevet 3. september 2017 1 time siden, Winza skrev: Nei @Bootyhunter Har du? Har en hund. @Winza har du noen gang vært i en ulykke? Eller kommet først til et ulykkessted?
Gjest Winza Skrevet 5. september 2017 #14328 Skrevet 5. september 2017 @Byjenta! Så du spørsmålet mitt?
Aloy Skrevet 5. september 2017 #14329 Skrevet 5. september 2017 På 2.9.2017 den 13.08, Winza skrev: Overskyet @97'girlDer da? Vet ikke 🤔 @Aloy Håper du på å få barn i løpet av de neste 5 årene? Ja, håper jeg i alle fall har begynt å prøve og planlegge litt rundt det @Winza ønsker du å få barn?
Gjest Winza Skrevet 5. september 2017 #14330 Skrevet 5. september 2017 26 minutter siden, Aloy skrev: Ja, håper jeg i alle fall har begynt å prøve og planlegge litt rundt det @Winza ønsker du å få barn? Det barnet vil være veldig heldig som får deg som mamma Kanskje en gang i framtiden @Aloy Spoiler Ble du også veldig lei deg når Rost døde? På 3.9.2017 den 12.59, Bootyhunter skrev: Har en hund. @Winza har du noen gang vært i en ulykke? Eller kommet først til et ulykkessted? Nei @Bootyhunter Har du?
Aloy Skrevet 5. september 2017 #14331 Skrevet 5. september 2017 (endret) 1 minutt siden, Winza skrev: Det barnet vil være veldig heldig som får deg som mamma Kanskje en gang i framtiden @Aloy Vis skjult innhold Ble du også veldig lei deg når Rost døde? Nei @Bootyhunter Har du? Så fint sagt, tusen takk @Winza Spoiler Ja, jeg gråt. Den første gangen når han sa hadet også når han døde. @Winza hva var den siste tv-serien du så? Endret 5. september 2017 av Aloy
Gjest Winza Skrevet 5. september 2017 #14332 Skrevet 5. september 2017 3 minutter siden, Aloy skrev: Så fint sagt, tusen takk @Winza Skjul innhold Ja, jeg gråt. Den første gangen når han sa hadet også når han døde. @Winza hva var den siste tv-serien du så? Spoiler Jeg håper fortsatt at han mirakuløst overlevde og dukker opp i Frozen Wilds :D Pokémon @Aloy Du da?
Aloy Skrevet 5. september 2017 #14333 Skrevet 5. september 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Skjul innhold Jeg håper fortsatt at han mirakuløst overlevde og dukker opp i Frozen Wilds :D Pokémon @Aloy Du da? Spoiler Det hadde vært fantastisk! Da blir jeg kjempe glad Sitter og ser på Atypical nå, er så mange som har anbefalt den så tenkte å gi den en sjanse @Winza hva er din beste egenskap?
Gjest Winza Skrevet 5. september 2017 #14334 Skrevet 5. september 2017 1 time siden, Aloy skrev: Vis skjult innhold Det hadde vært fantastisk! Da blir jeg kjempe glad Sitter og ser på Atypical nå, er så mange som har anbefalt den så tenkte å gi den en sjanse @Winza hva er din beste egenskap? Ikke sett den men ser at Michael Rapaport er med så da frister det litt Har ikke sett han på veldig lenge nå, flott skuespiller Humor sikkert @Aloy Har du spilt saints row?
Aloy Skrevet 5. september 2017 #14335 Skrevet 5. september 2017 18 minutter siden, Winza skrev: Ikke sett den men ser at Michael Rapaport er med så da frister det litt Har ikke sett han på veldig lenge nå, flott skuespiller Humor sikkert @Aloy Har du spilt saints row? Nei, men har en kompis som elsker det spillet @Winza har du samboer?
Gjest Winza Skrevet 5. september 2017 #14336 Skrevet 5. september 2017 1 time siden, Aloy skrev: Nei, men har en kompis som elsker det spillet @Winza har du samboer? Aldri hatt kjæreste, hvor enn flaut det er @Aloy gta da?
Aloy Skrevet 5. september 2017 #14337 Skrevet 5. september 2017 1 time siden, Winza skrev: Aldri hatt kjæreste, hvor enn flaut det er @Aloy gta da? Ikke noe flaut med det Gta spiller jeg en del, online for det meste @Winza favoritt drikke?
Gjest Axl Rose Skrevet 5. september 2017 #14338 Skrevet 5. september 2017 5 timer siden, Winza skrev: Det barnet vil være veldig heldig som får deg som mamma Kanskje en gang i framtiden @Aloy Vis skjult innhold Ble du også veldig lei deg når Rost døde? Nei @Bootyhunter Har du? Ja sykkelulykke og bilulykke. Bilulykken var ikke alvorlig. Skadet meg mer i sykkelulykken. @WinzaHar du noen gang blitt kjørt i sykebil eller politibil?
annebanane Skrevet 5. september 2017 #14339 Skrevet 5. september 2017 På 23.8.2017 den 20.36, Byjenta! skrev: @Moonwalker Blitt høst hos dere ennå? Og hva er høst for deg? Hva liker dere med høsten? Det er helt klart gått mot høst etter strålende vær i helgen. Nå regner det sidelengs og blåser ute. Høst for meg er tiden hvor det blir mørkere og kjøligere, tiden en kan ta fram de gode koseklærne, og tiden for mange hyggelige arrangement etter en latere sommer. @Byjenta! har du tatt frem tjukkelabbene enda?
Gjest Winza Skrevet 5. september 2017 #14340 Skrevet 5. september 2017 4 timer siden, Aloy skrev: Ikke noe flaut med det Gta spiller jeg en del, online for det meste @Winza favoritt drikke? Av alt? Vann i så fall Digg med brus men vann er viktigst for meg @Aloy Er du en kokk på kjøkkenet? 3 timer siden, Bootyhunter skrev: Ja sykkelulykke og bilulykke. Bilulykken var ikke alvorlig. Skadet meg mer i sykkelulykken. @WinzaHar du noen gang blitt kjørt i sykebil eller politibil? Uff da Nei heldigvis ikke @Bootyhunter Har du møtt noen fra kg før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå