Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet
@HarryDotter

så koselig å høre at du er forelska! Har du funnet mannen/kvinnen i ditt liv?

Mannen?!?! :jolie:. Det er en snerten dame skal jeg si deg :opplyser::fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker begge deler like mye/lite

Det har hendt jeg har brukt sånne ferdigsauser må jeg innrømme

Ja, med noen av de iallefall

Bugge Wesseltoft

@Sunflower-Delight Hva har du spist til middag i dag?

@Summers har du billappen?

@Rainstorm hvor gammel er du?

@ambivalentReaction er det din bil på bildet?

@incognita hvilken whiskey liker du best?

Bilen på bildet tilhører HINT (Høyskolen I Nord-Trøndelag), tør ikke avbilde min egen bil fordi jeg er redd den vil bli vandalisert av gale KG-bruker og at å assosieres med min bruker her kan være bad for business.

Tjaa.. jeg vet ikke helt? :vetikke: For meg er naturligvis ikke interessene mine veldig sære, men det er sikkert noen som synes det er sært at jeg er skikkelig vitenskapnerd f eks.

Så godt som! Skal plukke opp noe i morgen, så er det å bare å pakke inn alt, også er jeg fix ferdig! :) 

Det har forekommet.

Jeg er ikke så fæncy på det .... JD :fnise:

@Sunflower-Delight Har du døgnet noen gang?

@RompeRusk Er du ferdig med julegavene?

@ambivalentReaction Synes du det virker som jeg skriver ting kun for å provosere?

@mini-mio Har du for vane med å parre pepperkakedyr?

Kun et av innleggene dine virket slik.

Seriøst? Jeg betyr vel ingenting i og med at du vil prøve deg på søstra til eks'en... 

Anonymkode: 098a6...6d4

Wow, du er allerede sjalu og klengete. Men jeg er fortsatt nysgjerrig. 

@Hummels - Vin eller vodka?

Gjest incognita
Skrevet

Kun et av innleggene dine virket slik.

Hvilket da?

Skrevet

Hvilket da?

Jeg ser ikke problemet hvis man ikke har noe å skjule.

Skrevet

@ambivalentReaction

Får du beskjed om at jeg har "tagget" deg? 

Ja, men det er ikke alltid jeg legger merke til det i loggen, når jeg våkner har jeg vanligvis sånn 40-50 notifikasjoner. 

@Badebuksa - Har jeg glemt å svare på noe?

Gjest Badebuksa
Skrevet

Ja, men det er ikke alltid jeg legger merke til det i loggen, når jeg våkner har jeg vanligvis sånn 40-50 notifikasjoner. 

@Badebuksa - Har jeg glemt å svare på noe?

det var da voldsomt, er du provoserende? Eller bare populær! Ah, kjenner jeg bare klør etter å spørre :danse:

(jeg fikk ikke beskjed om annet enn sitering) 

Jeg kan ikke se at du har glemt å svare på noe. 

Skrevet

det var da voldsomt, er du provoserende? Eller bare populær! Ah, kjenner jeg bare klør etter å spørre :danse:

(jeg fikk ikke beskjed om annet enn sitering) 

Jeg kan ikke se at du har glemt å svare på noe. 

Jeg klarte ikke å tagge deg for taggefunksjonen er ubrukelig.

Jeg er delvis populær og delvis provoserende.

Jeg har en håndfull fans som vil gå gjennom tråder og like alle innleggene mine, men ingen av de andre. Disse er det noen som til slutt slenger på med en kommentar, men noen sier ingenting. Regner med de er forskjellige personer siden de ikke leser like fort.

Det er noen som hater alt jeg skriver uansett hva jeg skriver. Jeg kan bare spekulere i om de mangler evnen til å forstå sarkasme og mine humoristiske skråblikk på ting.

Så har vi den største gruppen, som synes jeg er morsom eller nyttig av og til men noen ganger krysser grenser og at det kan bli litt mye av det gode.

@Badebuksa - Funker det nå?

Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg klarte ikke å tagge deg for taggefunksjonen er ubrukelig.

Jeg er delvis populær og delvis provoserende.

Jeg har en håndfull fans som vil gå gjennom tråder og like alle innleggene mine, men ingen av de andre. Disse er det noen som til slutt slenger på med en kommentar, men noen sier ingenting. Regner med de er forskjellige personer siden de ikke leser like fort.

Det er noen som hater alt jeg skriver uansett hva jeg skriver. Jeg kan bare spekulere i om de mangler evnen til å forstå sarkasme og mine humoristiske skråblikk på ting.

Så har vi den største gruppen, som synes jeg er morsom eller nyttig av og til men noen ganger krysser grenser og at det kan bli litt mye av det gode.

@Badebuksa - Funker det nå?

Ja, jeg fikk beskjed om at du nevnte meg. Takk for oppklaring, du ga meg inspirasjon til en ny tråd. 

Skrevet

Ja, jeg fikk beskjed om at du nevnte meg. Takk for oppklaring, du ga meg inspirasjon til en ny tråd. 

Nå venter jeg spent på: "Mennene som ødelegger KG v2" med teksten: "Hva faen er galt med AR og WW?!" skrevet av AB :P

Gjest Badebuksa
Skrevet

Nå venter jeg spent på: "Mennene som ødelegger KG v2" med teksten: "Hva faen er galt med AR og WW?!" skrevet av AB :P

Heeehee. De får du ikke fra meg veit du. 

Skrevet

.

Wow, du er allerede sjalu og klengete. Men jeg er fortsatt nysgjerrig. 

@Hummels - Vin eller vodka?

Jeg er verken sjalu eller klengete, jeg bare påpeker fakta. Du vil ha søstra til ekskjæresten, og du gjenkjenner meg ikke fordi jeg bare er en av mange.. 

Anonymkode: 098a6...6d4

Skrevet

@incognita regner du deg som rasist eller bare rasebevist?

@Citronella Hvorfor gå over bekken etter eplet som ikke faller langt fra stammen når du kan selge bjørnen før skinnet er skutt ?

Anonymkode: 08b95...fe2

Gjest -Tricia-
Skrevet

@@ops2

Jeg ser i signaturfeltet ditt at du ikke leser personlige meldinger. Hva er grunnen til dette? Blir du aldri nysgjerrig hvis du ser du har fått en ny melding?

Skrevet

@Mini_me Verste julegaven du har fått? 

Jeg velger å tro du egentlig mente å sitere meg :nigo: Det verste jeg har fått er sånn der Khäler-vase, fy faen jeg hater de!

@RompeRusk har du sånn vase?

@mini-mio Hva med deg? Bra helg?

Kan ikke klage :tommelsmil:

@incognita hva er den rareste jobben du har hatt?

@daydreaming hva dagdrømmer du om?

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

@Sunflower-Delight Hva har du spist til middag i dag?

Vi hadde pomfrites og noe enkel snacks/kjøtt til.

Tjaa.. jeg vet ikke helt? :vetikke: For meg er naturligvis ikke interessene mine veldig sære, men det er sikkert noen som synes det er sært at jeg er skikkelig vitenskapnerd f eks.

@Sunflower-Delight Har du døgnet noen gang?

Jeg tror det vil komme mer an på hva hver person definerer som sær interesse. For eksempel synes ikke jeg at fuglekikking er så veldig sært, her er det mange som liker å drive med akkurat dette. 

Ja, jeg har vært oppe en hel natt og dag. Tenker at det er det det menes med døgnet, @incognita ?

@mini-mio Har du spilt The Elder Scrolls V: Skyrim?

@Arabella Ligner du på personen du har valgt som avatar bilde?

Skrevet

@mini-mio Har du spilt The Elder Scrolls V: Skyrim?

Ja, jeg elsket det spillet. Den jula det kom gikk jeg nesten ikke ut, men satt inne og spilte Skyrim og drakk juleøl :)

@Sunflower-Delight spiller du det enda? Er de andre i Elder Scrolls også bra?

@Badebuksa Når var sist du var i svømmehallen?

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet (endret)

Ja, jeg elsket det spillet. Den jula det kom gikk jeg nesten ikke ut, men satt inne og spilte Skyrim og drakk juleøl :)

@Sunflower-Delight spiller du det enda? Er de andre i Elder Scrolls også bra?

Jeg har ikke spilt det sjølv. ;) Kjenner til spillet fordi mannen min kjøpte det da det kom ut og spiller ett av de andre Elder Scroll spilla. :laugh: Men synes at de spillene er bra laga, de er bare ikke helt min type spill. :)

@mini-mio Er det andre lignende spill som dette du spiller? Hvilken da?

@Citronella Er du glad i sitron?

Endret av Sunflower-Delight
Gjest -Tricia-
Skrevet

Jeg velger å tro du egentlig mente å sitere meg :nigo: Det verste jeg har fått er sånn der Khäler-vase, fy faen jeg hater de!

@RompeRusk har du sånn vase?

Kan ikke klage :tommelsmil:

@incognita hva er den rareste jobben du har hatt?

@daydreaming hva dagdrømmer du om?

Egentlig om alt og ingenting, jeg lager meg rene fantasiverdener. Jeg er fysisk tilstede i den virkelige verden, men psykisk er jeg heelt andre steder :nigo:

@Kattekvinne Har du mange katter? :)

Skrevet

@mini-mio Er det andre lignende spill som dette du spiller? Hvilken da?

De som ligner litt som jeg har spilt er Fable og WoW. Men jeg har dessverre ikke så mye tid til å spille.

@Sunflower-Delight Spiller du og mannen din sammen noen ganger? (jeg syntes det er så hyggelig :rodmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...