Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 minutter siden, Moonwalker skrev:

Ikke så mange, men har vært en del studiegrupper opp gjennom årene for oppgaver, turer og slikt. Veldig få aktive, iallefall :P

@Byjenta! Er det status å ha mange facebookvenner og likes?

Okei :) Absolutt ikke, slikt har jeg aldri skjønt meg noe på.

@Moonwalker  : Blir du fort forelsket? 

Skrevet
4 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

I bunn og grunn er jeg ganske fornøyd med meg selv. Både mentalt og fysisk. Dog kunne jeg (som mange andre) ønsket noen færre kilo på legemet, men bedre å trives i kroppen man har enn å mistrives med stadig jag etter det perfekte.

@Kruset hva er favoritt-kjeksen din? :nigo:  (Gullvaffel med sitron eller vanilje?)

Har neppe noen sære sovevaner, men kanskje noen sære sove uvaner :nigo: . Hender jeg kommer bakpå med noen oppgaver, og tar natten til hjelp for å rydde opp.

@Moonwalker er det jobben eller egne (u)vaner som medfører rare våketider?

Nå lo jeg litt :fnise: Blant de to utvilsomt vanilje, men favoritten er nok Chocolate Chip Cookies.

@Dr. A. Kula Det neste året får du kun lov til å spise én matrett til hvert eneste måltid. Hva velger du?

1 time siden, calavi skrev:

Blir bypåske på meg i år, så skal bare være hjemme og ta det helt med ro :)

Nei :)

Seierherrene av Roy Jacobsen. 

Ellers er Idas dans en bok som sitter godt i minnet enda. Den gjorde veldig inntrykk og jeg har aldri grått så mye av en bok som jeg gjorde da jeg leste den.

@Dr. A. Kula Fineste bunaden? Kan ta for både herre og dame om du ønsker det 
@KrusetHva er din favorittbok da? 

Det burde jeg jo ha forutsett at kom i retur, og det er jo praktisk talt umulig å svare på. Muligens Tusen strålende soler av Khaled Hosseini, den gjorde skikkelig inntrykk!

@calavi Hvor mange bøker har du lest hittil i år?

Skrevet
11 minutter siden, Kruset skrev:

Det burde jeg jo ha forutsett at kom i retur, og det er jo praktisk talt umulig å svare på. Muligens Tusen strålende soler av Khaled Hosseini, den gjorde skikkelig inntrykk!

Ah, den er på min topp fem-liste. Fantastisk bok! 

Jeg er er på min tredje nå. Jeg har mistet litt piffen, så har ikke lest noe på over en måned. Har ikke lest en skikkelig god bok siden før nyttår, så da går jeg lei. Gleder meg til å lese nye av Jo Nesbø da, den bør jo være bra.

@Kruset Beste, norske artist? 

Skrevet
29 minutter siden, calavi skrev:

Ah, den er på min topp fem-liste. Fantastisk bok! 

Jeg er er på min tredje nå. Jeg har mistet litt piffen, så har ikke lest noe på over en måned. Har ikke lest en skikkelig god bok siden før nyttår, så da går jeg lei. Gleder meg til å lese nye av Jo Nesbø da, den bør jo være bra.

@Kruset Beste, norske artist? 

Hehe, jeg følger jo ikke med i tiden sånn sett. Liker Kurt Nilsen, er det et godkjent svar? Ofte ingen stor fan av norske artister. 

@calavi Hva er favorittsangen akkurat nå?

Skrevet
1 time siden, Kruset skrev:

Hehe, jeg følger jo ikke med i tiden sånn sett. Liker Kurt Nilsen, er det et godkjent svar? Ofte ingen stor fan av norske artister. 

@calavi Hva er favorittsangen akkurat nå?

Det er absolutt godkjent svar :)

Akkurat nå så er det Crawfish- Elvis Presley og Carmen- Stromae. Klarer ikke velge bare en :laugh:

@Kruset Hva slags musikk hører du mest på? Har du en sjanger ellers tidsperiode du foretrekker? 

Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 20.3.2017 den 20.53):

Endret av annebanane
Skrevet
På 21.3.2017 den 10.26, Moonwalker skrev:

Enig!

Kan bli raskt betatt, men ikke forelsket. Skal veldig mye og god kontakt til for at jeg blir forelsket :) 

@Byjenta! Har du noen merkelige (u)vaner? Hvilke?

Ikke som jeg kommer på akkurat nå i farta hehe 

@Moonwalker @Lady @applestories : Hvordan er det hos dere? vår? eller vinter ennå? 

Skrevet
1 time siden, Byjenta! skrev:

@Moonwalker @Lady @applestories : Hvordan er det hos dere? vår? eller vinter ennå? 

Vår :duskedame:

@Byjenta! Har du tatt frem vårklærne dine?

Skrevet
2 timer siden, Byjenta! skrev:

Det veksler veldig - snør en dag, varmt den neste. Veldig klar for vår nå :)

@Byjenta! Jeg har bare vinterjakker, har du (tips til) jakker du bruker om sommeren?

Skrevet
På Monday, March 20, 2017 den 23.52, calavi skrev:

Det er absolutt godkjent svar :)

Akkurat nå så er det Crawfish- Elvis Presley og Carmen- Stromae. Klarer ikke velge bare en :laugh:

@Kruset Hva slags musikk hører du mest på? Har du en sjanger ellers tidsperiode du foretrekker? 

Jeg er vel egentlig av typen som setter på radioen, og hører på det som måtte være på. Så lenge det ikke er for "masete" er vel det meste ok.

@calavi Hvis du skal spise ute, hva slags mat foretrekker du?

Skrevet
På 26.11.2015 den 0.50, Gjest incognita skrev:

Det fungerer slik: du svarer på spørsmål dersom du har blitt nevnt. Deretter stiller du ett spørsmål tilbake til den som spurte, pluss ett spørsmål til en annen bruker. Har du ikke blitt nevnt men har lyst å være med skriver du simpelthen bare et innlegg hvor du nevner de du vil spørre (@), også svarer de og stiller deg spørsmål tilbake også. Dermed kan alle være med å leke. :)

Betyr det at jeg får lov til å hoppe inn selv om jeg ikke har blitt spurt om noe? :nori:

@Rainstorm Den beste boken du har lest, noensinne?

@Kakaoen Hva er hemmeligheten bak en perfekt kopp kakao?

• Liker 1
Skrevet
På 20.3.2017 den 19.51, Moonwalker skrev:

Mye! Spesielt en haug med kjøtt, sopp og ost. Ellers varierer det hva jeg liker ha på. 

@Byjenta! Hadde det vært aktuelt for deg å bli vegeterianer for en lengre periode?

Helt klart mine egne (u)vaner. Jeg har en helt elendig døgnrytme, men den funker for meg for nå.

@Dr. A. Kula Hva er det beste som kan bli servert av mat i et selskap?

Litt forskjell på hvilken type selskap og maten som passer best. I påsken er for eksempel lammelår favoritten, men det passer ikke til jul. Men om vi setter type selskap til bryllup/konfirmasjon, ville nok ett av høydepunktene vært reinsdyrstek.

@Moonwalker hvor mange is spiser du på 17nde mai, og hva er rekorden din?

På 20.3.2017 den 20.36, calavi skrev:

Blir bypåske på meg i år, så skal bare være hjemme og ta det helt med ro :)

Nei :)

Seierherrene av Roy Jacobsen. 

Ellers er Idas dans en bok som sitter godt i minnet enda. Den gjorde veldig inntrykk og jeg har aldri grått så mye av en bok som jeg gjorde da jeg leste den.

@Dr. A. Kula Fineste bunaden? Kan ta for både herre og dame om du ønsker det 
@KrusetHva er din favorittbok da? 

Har desverre liten kontroll på bunader og hvor de kommer fra og hva de heter. Selv ønsker jeg bunad, og da vil jeg selvsagt ha en som er naturlig med tanke på hvor jeg kommer fra, uavhengig om det finnes finere. Men du kan jo linke til 3-5 for hvert kjønn (bilde) og jeg kan utrope hvilken jeg synes er finest av utvalget for hvert kjønn.

@calavi er du veldig opptatt av bunadstradisjoner og å holde de i live?

På 20.3.2017 den 21.51, Kruset skrev:

Nå lo jeg litt :fnise: Blant de to utvilsomt vanilje, men favoritten er nok Chocolate Chip Cookies.

@Dr. A. Kula Det neste året får du kun lov til å spise én matrett til hvert eneste måltid. Hva velger du?

Godt du trakk på smilebåndet, var usikker om jeg tok spøken litt for langt, og vurderte å trekke hele spørsmålet.

Blir det juks om jeg sier spaghetti og forutsetter at jeg da kan veksle mellom kabonara og bolognese?

Eller kanskje jeg skulle gått for knekkebrød med avokado, så kunne jeg lagt inn et mål om noe vektreduksjon samtidig?

@Kruset hvilken følelse er sterkest: Gleden av å komme hjem igjen, eller skuffelsen av at turen er over for denne gang?

1 time siden, Monstrum skrev:

Betyr det at jeg får lov til å hoppe inn selv om jeg ikke har blitt spurt om noe? :nori:

@Rainstorm Den beste boken du har lest, noensinne?

@Kakaoen Hva er hemmeligheten bak en perfekt kopp kakao?

Hei, og velkommen i tråden?

Da får du standardspørsmålet mitt, @Monstrum:

Har du spillt/spiller du fotball og i så fall på hvilket nivå? Og deltar du i FPL (du vet hva det er om du deltar)?

Skrevet
7 timer siden, Lady skrev:

Vår :duskedame:

@Byjenta! Har du tatt frem vårklærne dine?

Det har jeg gjort =) Her er det vår, var over 18 grader i skyggen i dag. Herlig! 

@Lady Hva bedriver du med for tiden? =) 

6 timer siden, applestories skrev:

Det veksler veldig - snør en dag, varmt den neste. Veldig klar for vår nå :)

@Byjenta! Jeg har bare vinterjakker, har du (tips til) jakker du bruker om sommeren?

Om sommeren bruker jeg skinnjakke, og en allværsjakke i brandsdal  merket, har også regnjakke. Har også slik "poncho" :)

Hihi

@applestories Hvor mange ganger har du flyttet?

Skrevet
16 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Litt forskjell på hvilken type selskap og maten som passer best. I påsken er for eksempel lammelår favoritten, men det passer ikke til jul. Men om vi setter type selskap til bryllup/konfirmasjon, ville nok ett av høydepunktene vært reinsdyrstek.

@Moonwalker hvor mange is spiser du på 17nde mai, og hva er rekorden din?

Har desverre liten kontroll på bunader og hvor de kommer fra og hva de heter. Selv ønsker jeg bunad, og da vil jeg selvsagt ha en som er naturlig med tanke på hvor jeg kommer fra, uavhengig om det finnes finere. Men du kan jo linke til 3-5 for hvert kjønn (bilde) og jeg kan utrope hvilken jeg synes er finest av utvalget for hvert kjønn.

@calavi er du veldig opptatt av bunadstradisjoner og å holde de i live?

Godt du trakk på smilebåndet, var usikker om jeg tok spøken litt for langt, og vurderte å trekke hele spørsmålet.

Blir det juks om jeg sier spaghetti og forutsetter at jeg da kan veksle mellom kabonara og bolognese?

Eller kanskje jeg skulle gått for knekkebrød med avokado, så kunne jeg lagt inn et mål om noe vektreduksjon samtidig?

@Kruset hvilken følelse er sterkest: Gleden av å komme hjem igjen, eller skuffelsen av at turen er over for denne gang?

Har du spillt/spiller du fotball og i så fall på hvilket nivå? Og deltar du i FPL (du vet hva det er om du deltar)?

Tja, jeg ville ha godtatt pizza (som antakelig ville vært mitt valg), med alle variasjonene det kan innebære. Da må vel kanskje spaghetti være greit :Nikke:

Ja takk begge deler! Jeg er vel strengt tatt mest takknemlig for at jeg fikk et par dager hjemme før forelesning, men hadde det ikke vært for at hverdagen kommer, ville jeg hatt noen dager til :)

@Dr. A. Kula Hvis du skulle reist på ferie akkurat nå, hvor ville turen gå?

Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 26.3.2017 den 13.51):

Endret av annebanane
Skrevet
1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Takk!

Sist jeg spilte fortball var vel i gymmen på ungdomsskolen, og da forstuet jeg ankelen. Klumsete + lite interessert gjør at jeg ikke har hatt noen interesse eller glede av å spille etter det heller :)
Siden du spør; har du spilt fotball?

Og nå er det meningen jeg skal spørre en bruker til?
Isåfall: @Hannemor76, hva regner du som den største bragden i livet ditt så langt?

Skrevet
3 timer siden, Kruset skrev:

Tja, jeg ville ha godtatt pizza (som antakelig ville vært mitt valg), med alle variasjonene det kan innebære. Da må vel kanskje spaghetti være greit :Nikke:

Ja takk begge deler! Jeg er vel strengt tatt mest takknemlig for at jeg fikk et par dager hjemme før forelesning, men hadde det ikke vært for at hverdagen kommer, ville jeg hatt noen dager til :)

@Dr. A. Kula Hvis du skulle reist på ferie akkurat nå, hvor ville turen gå?

Er glad i "sydenferie" med basseng og aktiviteter (der det finnes aktivitetsteam som engasjerer oss "late" feriegjester), men på denne tiden av året er det begrenset med aktiviteter mange steder. Tror derfor jeg kunne tenkt meg en skiferie ti let sted det er nok snø. Gjerne muligheten for både nedover og bortoverski, selv om det er en stund siden jeg sist stod nedover. Gjerne et sted der det finnes aktivitetsteam som arrangerer ulike konkurranser (eksempelvis snøballkrig :nigo: ) og med mulighet for afterski. Gjerne i Norge.

@Kruset har du begynt å planlegge neste ferie (ikke jobb/skole-tur)?

3 timer siden, Moonwalker skrev:

Vårfølelse her i dag :) Reiser til vinteren for påske. 

@Byjenta! Kan du ligge i sengen en hel dag uten å få skyldfølelse?

Reinsdyrstek er godt! 

Jeg spiser vanligvis 0 til 1 is den 17.mai. Et nøyaktig tall på en rekord har jeg ikke, men kan nok lett spise 10+ is om det er saftis.

@Dr. A. Kula Hvem er din favoritt standup'er?

Det finnes jo mange gode, spesielt om en har sett "Live fra Apollo" programmene. Har sett Michael McIntyre live, og han fikk definitivt lattermusklene i aktivitet. Men har veldig sansen for "grunnleggeren" av disse showene - Jack Dee.
Om du tenkte på norske så er nok Dagfinn Lyngbø og Hans Morten Hansen (med verdensrekord i StandUp!) favorittene.

(Fikk en følelse av at jeg har svart på dette spørsmålet før)

@Moonwalker har du vært på Live standup show til noen av profilene fra "Live at Apollo"?

2 timer siden, Monstrum skrev:

Takk!

Sist jeg spilte fortball var vel i gymmen på ungdomsskolen, og da forstuet jeg ankelen. Klumsete + lite interessert gjør at jeg ikke har hatt noen interesse eller glede av å spille etter det heller :)
Siden du spør; har du spilt fotball?

Og nå er det meningen jeg skal spørre en bruker til?
Isåfall: @Hannemor76, hva regner du som den største bragden i livet ditt så langt?

Ja, jeg har spilt fotball, dog ikke høyere enn 6 eller 7 divisjon, så ikke veldig høyt nivå altså. Spiller faktisk litt enda, men det blir bare 2-3 ganger i måneden.

@Monstrum hvilken idrett fasinerer deg mest?

AnonymBruker
Skrevet

En tråd bare for spesielt inviterte? 

Anonymkode: b2943...2df

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

En tråd bare for spesielt inviterte? 

Anonymkode: b2943...2df

Neida! Jeg hoppet inn nå nettopp jeg :)

8 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Ja, jeg har spilt fotball, dog ikke høyere enn 6 eller 7 divisjon, så ikke veldig høyt nivå altså. Spiller faktisk litt enda, men det blir bare 2-3 ganger i måneden.

Oi, hvis jeg må velge en som ser mest fascinerende ut... Turn, kanskje? Eller synkronsvømming?
@Dr. A. Kula Har du opplevd en stor sportsbegivelse live, og i så fall hvilken?

@fiole bruker du for mye tid på KG?

Skrevet
8 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Er glad i "sydenferie" med basseng og aktiviteter (der det finnes aktivitetsteam som engasjerer oss "late" feriegjester), men på denne tiden av året er det begrenset med aktiviteter mange steder. Tror derfor jeg kunne tenkt meg en skiferie ti let sted det er nok snø. Gjerne muligheten for både nedover og bortoverski, selv om det er en stund siden jeg sist stod nedover. Gjerne et sted der det finnes aktivitetsteam som arrangerer ulike konkurranser (eksempelvis snøballkrig :nigo: ) og med mulighet for afterski. Gjerne i Norge.

@Kruset har du begynt å planlegge neste ferie (ikke jobb/skole-tur)?

Det finnes jo mange gode, spesielt om en har sett "Live fra Apollo" programmene. Har sett Michael McIntyre live, og han fikk definitivt lattermusklene i aktivitet. Men har veldig sansen for "grunnleggeren" av disse showene - Jack Dee.
Om du tenkte på norske så er nok Dagfinn Lyngbø og Hans Morten Hansen (med verdensrekord i StandUp!) favorittene.

(Fikk en følelse av at jeg har svart på dette spørsmålet før)

@Moonwalker har du vært på Live standup show til noen av profilene fra "Live at Apollo"?

Påskeferien følger tradisjonen, men det teller kanskje ikke? Neste "skikkelige" ferie blir i alle fall ei langhelg i London :)

@Dr. A. Kula Hvem er ditt største forbilde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...