Dr. A. Kula Skrevet 5. mars 2017 #13381 Skrevet 5. mars 2017 2 timer siden, Moonwalker skrev: Jada. Er bare vokst opp med andre ord for det Oi. Jeg er flinkest på nedoverski, men gått mest på bortover. 50/50! @Dr. A. Kula Hva hadde det beste lagnavnet du vet om på quiz? Vet i grunnen ikke, men dette høres bra ut: "To rette, to vrange, og to gale!". @Moonwalker Har du deltatt på "Strikk og drikk"? 1 time siden, Kruset skrev: Jeg skjønte forklaringen, men det gjøres nok ikke helt likt her. Jeg tror riktignok at antallet og plasseringen av brettene blir likt. Er ikke hjemme hos familien, så jeg får ikke sjekket opp akkurat det Rulling har jeg aldri prøvd. @Dr. A. Kula Hva har du på deg akkurat nå? Ikke noe veldig spennende (kunne jo ventet til jeg hadde lagt meg, for da hadde det vært lite å rapportere), men svarte sokker, gråsvart t-skjorte, blå dongeribukse over hvit bokser. Ellers ringer, aktivitetsbånd og lesebriller. @Kruset hvor mange ringer bruker du til daglig/fest/fint?
Kruset Skrevet 5. mars 2017 #13382 Skrevet 5. mars 2017 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Vet i grunnen ikke, men dette høres bra ut: "To rette, to vrange, og to gale!". @Moonwalker Har du deltatt på "Strikk og drikk"? Ikke noe veldig spennende (kunne jo ventet til jeg hadde lagt meg, for da hadde det vært lite å rapportere), men svarte sokker, gråsvart t-skjorte, blå dongeribukse over hvit bokser. Ellers ringer, aktivitetsbånd og lesebriller. @Kruset hvor mange ringer bruker du til daglig/fest/fint? Stort sett én ring som jeg har på til alle slags anledninger. Den er ganske enkel, en gullring med hjerter og diamanter. Den fikk jeg av mine foreldre da jeg fullførte grunnskolen. Har jeg ikke den på, så går jeg stort sett uten. @Dr. A. Kula Hva med deg? Siden du sier "ringer", i flertall?
Dr. A. Kula Skrevet 5. mars 2017 #13383 Skrevet 5. mars 2017 10 minutter siden, Kruset skrev: Stort sett én ring som jeg har på til alle slags anledninger. Den er ganske enkel, en gullring med hjerter og diamanter. Den fikk jeg av mine foreldre da jeg fullførte grunnskolen. Har jeg ikke den på, så går jeg stort sett uten. @Dr. A. Kula Hva med deg? Siden du sier "ringer", i flertall? En ring på hver hånd. På høyre "guldbrand" er gifteringen, og på venstre hånd, tilsvarende finger har jeg universitetsringen. Det blir to og i flertall. @Kruset blir det for sent til å få et rettmessig svar på hva du har på deg selv, eller må det formuleres som hva hadde du på deg i dag?
Kruset Skrevet 5. mars 2017 #13384 Skrevet 5. mars 2017 4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: En ring på hver hånd. På høyre "guldbrand" er gifteringen, og på venstre hånd, tilsvarende finger har jeg universitetsringen. Det blir to og i flertall. @Kruset blir det for sent til å få et rettmessig svar på hva du har på deg selv, eller må det formuleres som hva hadde du på deg i dag? Det må nok formuleres som hva jeg hadde på meg. Hvit skjorte, hvit singlet, mørke blå jeans, sorte sokker. @Dr. A. Kula Har du et favorittplagg som du brukere veldig mye?
Dr. A. Kula Skrevet 5. mars 2017 #13385 Skrevet 5. mars 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Det må nok formuleres som hva jeg hadde på meg. Hvit skjorte, hvit singlet, mørke blå jeans, sorte sokker. @Dr. A. Kula Har du et favorittplagg som du brukere veldig mye? Egentlig ikke, men burde hatt noen flere bukser, ettersom jeg stort sett bytter på to. Men vil ikke kalle det favorittplagg av den grunn. @Kruset bruker du andre smykker til daglig/fest? (øredobber, halssmykke, ankellenke, tåring, piercing, armbånd etc)
Kruset Skrevet 5. mars 2017 #13386 Skrevet 5. mars 2017 4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Egentlig ikke, men burde hatt noen flere bukser, ettersom jeg stort sett bytter på to. Men vil ikke kalle det favorittplagg av den grunn. @Kruset bruker du andre smykker til daglig/fest? (øredobber, halssmykke, ankellenke, tåring, piercing, armbånd etc) Jeg er egentlig ganske dårlig til å bruke smykker, men har et langt smykke jeg har på meg veldig mye. Bytter noen ganger mot enkle, korte smykker. Innimellom et armbånd. Øredobber bruker jeg litt sånn i perioder. @Dr. A. Kula Vil du si du er mest introvert eller ekstrovert? (Jeg håper ikke jeg har stilt det spørsmålet før)
Dr. A. Kula Skrevet 5. mars 2017 #13387 Skrevet 5. mars 2017 1 minutt siden, Kruset skrev: Jeg er egentlig ganske dårlig til å bruke smykker, men har et langt smykke jeg har på meg veldig mye. Bytter noen ganger mot enkle, korte smykker. Innimellom et armbånd. Øredobber bruker jeg litt sånn i perioder. @Dr. A. Kula Vil du si du er mest introvert eller ekstrovert? (Jeg håper ikke jeg har stilt det spørsmålet før) Usikker om jeg har fått spørsmålet før, tror ikke det. Vil nok regne meg for ekstrovert, ja. @Kruset du ble vel ikke overrasket av det svaret?
Kruset Skrevet 5. mars 2017 #13388 Skrevet 5. mars 2017 6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Usikker om jeg har fått spørsmålet før, tror ikke det. Vil nok regne meg for ekstrovert, ja. @Kruset du ble vel ikke overrasket av det svaret? Nei, ikke egentlig @Dr. A. Kula Hva ville du gjette at jeg er?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #13389 Skrevet 5. mars 2017 Hvordan bli en av gjengen her inne da? Er jo stort sett de samme som spør hverandre hele tiden. Anonymkode: 27cb3...f75
Dr. A. Kula Skrevet 6. mars 2017 #13390 Skrevet 6. mars 2017 38 minutter siden, Kruset skrev: Nei, ikke egentlig @Dr. A. Kula Hva ville du gjette at jeg er? Har en litt blandet følelse for hva du er, men tipper du kanskje er mer introvert enn motsatt? @Kruset ler du deg skakk i hjel av svaret mitt, eller nikker du anerkjennende til deg selv? 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan bli en av gjengen her inne da? Er jo stort sett de samme som spør hverandre hele tiden. Anonymkode: 27cb3...f75 Det hjelper om du tagger/nevner den du ønsker å spørre. Videre er det lettere for andre å rette spørsmålene til brukere enn AB, da det ikke hjelper å tagge/nevne AB. AB f75, hva er brukernavnet ditt/hvorfor vil du ikke spørre under brukernavn?
Salka Skrevet 6. mars 2017 #13391 Skrevet 6. mars 2017 På 10. februar 2017 den 17.04, Dr. A. Kula skrev: Det tenker jeg at jeg har, er i hvertfall med i styre og stell, og det henger jo sammen. @fiole (pent nytt bilde - er det deg?) er du med i noen styre og stell? Jepp, føølger med på den, og synes den er kjempebra. @Salka Er det noen av figurene i Valkyrien du vil assosiere deg selv med? Bokseren (om jeg ikke går uten ), bukse, jumper/skjorte/t-skjorte, venstre sokk, høyre sokk og deretter eventuelle tillegg som sløyfe/slips, mansjetter mm. @calavi hender det du også dropper noe av undertøyet? Blir ca 15-20 alt etter om du regner med Norge og land man bare har reist gjennom uten å sette foten nedpå. Går du Natteravn, @Moonwalker (eller er du mer den som synes det er greit Natteravnene er der)? Det spørsmålet skulle jo være til @Kruset Sent svar her, har hatt en...æææh, ferie fra kåge, så ikke fått svart før. Men bedre sent enn aldri Jeg aner ikke egentlig. Leif er jo den kuleste da, men jeg er vel ikke fullt så gal som han, hehe @Dr. A. Kula har du tatt t-banen til og fra Valkyrie Plass da den var åpen? På 4. februar 2017 den 4.50, calavi skrev: Jeg tror det må være 15 år siden jeg spilte Twister sist, men da var jeg ganske så god altså! Så jeg velger å tro at jeg ville vunnet den dag i dag også! Aldri hatt behov for å lyve om prisen, ei heller skjule eventuelle innkjøp. Jeg ser sjeldent på tv, men sånn jevnt over så synes jeg NRK har flest interessante programmer. Jeg er fornøyd med at jeg er såpass omtenksom og omsorgsfull som det jeg er, så da går jeg for det! @Dr. A. Kula I hvilken rekkefølge kler du på deg? @EpleDrue Hvor mange fra kg har du på snapchat? @Moonwalker Hva foretrekker du, vinter med eller uten snø? @Kruset Hvem stalket du sist på facebook? @SalkaHva bestiller du oftest når du er på restaurant? Kommer litt an på hvor jeg er, men ofte fisk av noe slag. Jeg elsker havets delikatesser! Ellers er jeg veldig glad i indisk mat. @calavi har du noen dyr?
Kruset Skrevet 6. mars 2017 #13392 Skrevet 6. mars 2017 20 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Har en litt blandet følelse for hva du er, men tipper du kanskje er mer introvert enn motsatt? @Kruset ler du deg skakk i hjel av svaret mitt, eller nikker du anerkjennende til deg selv? Det hjelper om du tagger/nevner den du ønsker å spørre. Videre er det lettere for andre å rette spørsmålene til brukere enn AB, da det ikke hjelper å tagge/nevne AB. AB f75, hva er brukernavnet ditt/hvorfor vil du ikke spørre under brukernavn? Jeg er litt imponert over at du oppfatter det gjennom et forum, og nikker enig @Dr. A. Kula Liker du vinter og snø, eller skulle du helst vært foruten?
Dr. A. Kula Skrevet 6. mars 2017 #13393 Skrevet 6. mars 2017 6 timer siden, Salka skrev: Sent svar her, har hatt en...æææh, ferie fra kåge, så ikke fått svart før. Men bedre sent enn aldri Jeg aner ikke egentlig. Leif er jo den kuleste da, men jeg er vel ikke fullt så gal som han, hehe @Dr. A. Kula har du tatt t-banen til og fra Valkyrie Plass da den var åpen? Kommer litt an på hvor jeg er, men ofte fisk av noe slag. Jeg elsker havets delikatesser! Ellers er jeg veldig glad i indisk mat. @calavi har du noen dyr? Tror ikke jeg har vært der. Jeg er ikke hjemmehørende i Oslo, men har nok besøkt byen før den ble stengt. Men heller tvilsomt om jeg brukte den stasjonen. @Salka hvilken T-bane/undergrunnsbane/metro/etc du har reist med har gikk deg sterkest inntrykk, og hvorfor? (og velkommen tilbake fra pause) 23 minutter siden, Kruset skrev: Jeg er litt imponert over at du oppfatter det gjennom et forum, og nikker enig @Dr. A. Kula Liker du vinter og snø, eller skulle du helst vært foruten? Vinter og snø er helt tipp så lenge man har fri og ikke trenger måke oppkjørselen, kjøre på isete veier til/fra jobb etc. Men å kose seg med barna i bakken eller på tur er bare kjekt. Ingenting herligere enn å lage "engel" i snøen og kikke opp på stjernene i månelyset en kald og klar vinternatt på snødekt flate uten kunstige lyskilder. @Kruset når laget du sist engel i snøen?
calavi Skrevet 6. mars 2017 #13394 Skrevet 6. mars 2017 På 2.3.2017 den 1.22, Dr. A. Kula skrev: Har du vært på sykehus/lege i utlandet, @calavi? Nei På 2.3.2017 den 21.49, Kruset skrev: @calavi Hvem var den siste du ringte? Sykehuset På 4.3.2017 den 16.51, Strixa skrev: @calavi opptatt av dufter? Ja, jeg er kanskje det? Jeg synes det er gøy med forskjellige dufter og bruker parfyme hver eneste dag. 7 timer siden, Salka skrev: @calavi har du noen dyr? Nei, dessverre. @Dr. A. Kula Beste dokumentaren du har sett? @Kruset Hva er din verste uvane? @Strixa Har du noen planer for påskeferien? @Salka Du er invitert på tapasaften, hvilken rett tar du med deg?
annebanane Skrevet 7. mars 2017 #13395 Skrevet 7. mars 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 5.3.2017 den 22.16): @Moonwalker Endret 14. januar 2023 av annebanane
Kruset Skrevet 7. mars 2017 #13396 Skrevet 7. mars 2017 10 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Tror ikke jeg har vært der. Jeg er ikke hjemmehørende i Oslo, men har nok besøkt byen før den ble stengt. Men heller tvilsomt om jeg brukte den stasjonen. @Salka hvilken T-bane/undergrunnsbane/metro/etc du har reist med har gikk deg sterkest inntrykk, og hvorfor? (og velkommen tilbake fra pause) Vinter og snø er helt tipp så lenge man har fri og ikke trenger måke oppkjørselen, kjøre på isete veier til/fra jobb etc. Men å kose seg med barna i bakken eller på tur er bare kjekt. Ingenting herligere enn å lage "engel" i snøen og kikke opp på stjernene i månelyset en kald og klar vinternatt på snødekt flate uten kunstige lyskilder. @Kruset når laget du sist engel i snøen? Det er litt trist å si det, men det er så lenge siden at jeg faktisk ikke husker. Mulig jeg skal hoppe ut i snøen og gjøre det mens den fortsatt er her! @Dr. A. Kula Har du et favorittsitat? Hva er det i tilfelle, og hvorfor? 9 timer siden, calavi skrev: Nei Sykehuset Ja, jeg er kanskje det? Jeg synes det er gøy med forskjellige dufter og bruker parfyme hver eneste dag. Nei, dessverre. @Dr. A. Kula Beste dokumentaren du har sett? @Kruset Hva er din verste uvane? @Strixa Har du noen planer for påskeferien? @Salka Du er invitert på tapasaften, hvilken rett tar du med deg? Den er vanskelig! Jeg har en lei tendens til å avbryte andre mens de prater om jeg blir veldig engasjert. Ellers er jeg er mester på å utsette ting jeg ikke har lyst til å gjøre, så jeg stresser meg ihjel for å få det ferdig, men det går jo bare utover meg selv. @calavi Hvordan tilbringer du helst ei helg om du har helt fri?
Byjenta! Skrevet 7. mars 2017 #13397 Skrevet 7. mars 2017 @Moonwalker, @Strixa @Lady. @applestories : Er dere by eller bygde jenter/damer? =)
annebanane Skrevet 7. mars 2017 #13398 Skrevet 7. mars 2017 (endret) Byjenta! skrev (På 7.3.2017 den 15.08): @Moonwalker, @Strixa @Lady. @applestories : E Endret 14. januar 2023 av annebanane
Byjenta! Skrevet 7. mars 2017 #13399 Skrevet 7. mars 2017 53 minutter siden, Moonwalker skrev: Bydame som kommer bygda. Glad i begge deler, men foretrekker å bo i byområde @Byjenta! Hva var den siste boken du leste? Okei =) Det var Doktorens døtre 10 =) nå har jeg begynt på nr 11 @Moonwalker Liker du å synge?
melatonin Skrevet 7. mars 2017 #13400 Skrevet 7. mars 2017 @Hoppetaujenta er du like glad og positiv I virkeligheten som du fremstår her? @fiole har du en yndlingstråd her på kg? @Daryl Dixon hvordan hadde du klart deg i en zombie aku.. akopul.. jeg husker pokker uke hva det heter eller hvordan det skrives! Men du skjønner sikkert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå