calavi Skrevet 15. januar 2017 #13001 Skrevet 15. januar 2017 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: @calavi har du kommet ordentlig i gang med det nye året? Ja, sånn nogen lunde i hvert fall 22 minutter siden, Kruset skrev: Sta, positiv og engasjert. Noe sånt @calavi Samme spørsmål i retur. Studiestedet ligger omtrent 10 min busstur unna @Dr. A. Kula Hvis du skulle velge helt fritt, hvor ville du helst bo? Omsorgsfull, nysgjerrig og sta. Tror jeg stort sett svarer forskjellig på det spørsmålet hver gang @Dr. A. Kula Pleier du å tisse i vannet når du bader i det fri? @Kruset Hvor mange puter har du i sofaen din? Hvordan ser de forskjellige putene ut? @Moonwalker Når sov du sist i telt?
Dr. A. Kula Skrevet 15. januar 2017 #13002 Skrevet 15. januar 2017 6 minutter siden, calavi skrev: Ja, sånn nogen lunde i hvert fall Omsorgsfull, nysgjerrig og sta. Tror jeg stort sett svarer forskjellig på det spørsmålet hver gang @Dr. A. Kula Pleier du å tisse i vannet når du bader i det fri? @Kruset Hvor mange puter har du i sofaen din? Hvordan ser de forskjellige putene ut? @Moonwalker Når sov du sist i telt? Prøver å unngå å gjøre det, men det har forekommet. @calavi hender det du dropper badetøyet når du bader i det fri?
Kruset Skrevet 15. januar 2017 #13003 Skrevet 15. januar 2017 40 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Er ganske fornøyd med hvor jeg bor pr. i dag. Ganske sentralt, men med friområde på baksiden, slik at jeg kan våkne til fuglekvitter når årstiden tillater det. Men både det å bo midt i sentrum uten behov for transport, og det å slå seg ned på en gård litt usentralt er ønsker som har vært tenkt. @Kruset har du bil? Nei. @Dr. A. Kula Er det noen matretter/ingredienser du virkelig sliter med å spise? 30 minutter siden, calavi skrev: Ja, sånn nogen lunde i hvert fall Omsorgsfull, nysgjerrig og sta. Tror jeg stort sett svarer forskjellig på det spørsmålet hver gang @Dr. A. Kula Pleier du å tisse i vannet når du bader i det fri? @Kruset Hvor mange puter har du i sofaen din? Hvordan ser de forskjellige putene ut? @Moonwalker Når sov du sist i telt? Det er tre stykker. Stygge alle sammen, for å være ærlig De er altså ikke mine. To med et slags mønster av border over, og en med Buddha eller noe. @calavi Hva ser du på som din beste egenskap?
Dr. A. Kula Skrevet 15. januar 2017 #13004 Skrevet 15. januar 2017 1 time siden, Kruset skrev: Nei. @Dr. A. Kula Er det noen matretter/ingredienser du virkelig sliter med å spise? Det er tre stykker. Stygge alle sammen, for å være ærlig De er altså ikke mine. To med et slags mønster av border over, og en med Buddha eller noe. @calavi Hva ser du på som din beste egenskap? Ja, det har jeg. Noe som kommer opp igjen selv når jeg ikke vet at det er det jeg spiser. Men har ikke testet for eller fått påvist allergi. Ingen reaksjoner foruten at det ikke vil ned. @Kruset hva var siste håndarbeide du gjorde ferdig eller holdt på med?
Kruset Skrevet 15. januar 2017 #13005 Skrevet 15. januar 2017 39 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Ja, det har jeg. Noe som kommer opp igjen selv når jeg ikke vet at det er det jeg spiser. Men har ikke testet for eller fått påvist allergi. Ingen reaksjoner foruten at det ikke vil ned. @Kruset hva var siste håndarbeide du gjorde ferdig eller holdt på med? Jeg holder for øyeblikket på med både et par grytekluter og et par sokker. Det siste jeg ferdigstilte var et sokkepar @Dr. A. Kula Hva var den siste filmen du så?
Dr. A. Kula Skrevet 15. januar 2017 #13006 Skrevet 15. januar 2017 2 timer siden, Kruset skrev: Jeg holder for øyeblikket på med både et par grytekluter og et par sokker. Det siste jeg ferdigstilte var et sokkepar @Dr. A. Kula Hva var den siste filmen du så? På TV, The Last Stand (NRK) med selveste Arnold. På kino var det Istid 4 - kontinenter på kollisjonskurs. @Kruset liker du animasjonsfilmer?
Kruset Skrevet 16. januar 2017 #13007 Skrevet 16. januar 2017 10 timer siden, Dr. A. Kula skrev: På TV, The Last Stand (NRK) med selveste Arnold. På kino var det Istid 4 - kontinenter på kollisjonskurs. @Kruset liker du animasjonsfilmer? Ja, absolutt! @Dr. A. Kula Hva syntes du om Istid 4?
Dr. A. Kula Skrevet 16. januar 2017 #13008 Skrevet 16. januar 2017 Likte den godt - i likhet med de forrige filmene i serien. Spesielt referansen til flipperspill med Scratch og planetene. (Skriver ikke mer for jeg vet ikke om du spør fordi du ikke har sett den selv eller om du bare vil høre min mening sammenlignet med din egen) @Kruset er du opptatt av (rundt)omkringlyden (surround) og effektene de genererer når du ser på film, eller legger du ikke merke til at lydeffekter benytter denne muligheten?
Kruset Skrevet 16. januar 2017 #13009 Skrevet 16. januar 2017 5 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Likte den godt - i likhet med de forrige filmene i serien. Spesielt referansen til flipperspill med Scratch og planetene. (Skriver ikke mer for jeg vet ikke om du spør fordi du ikke har sett den selv eller om du bare vil høre min mening sammenlignet med din egen) @Kruset er du opptatt av (rundt)omkringlyden (surround) og effektene de genererer når du ser på film, eller legger du ikke merke til at lydeffekter benytter denne muligheten? Jeg har sett filmen selv, den var herlig! Jeg legger jo forsåvidt merke til det, men ikke i den grad at jeg er opptatt av det. Noen ganger sånn smått fascinerende. @Dr. A. Kula Hva er temperaturen der du er nå?
Dr. A. Kula Skrevet 16. januar 2017 #13010 Skrevet 16. januar 2017 44 minutter siden, Kruset skrev: Jeg har sett filmen selv, den var herlig! Jeg legger jo forsåvidt merke til det, men ikke i den grad at jeg er opptatt av det. Noen ganger sånn smått fascinerende. @Dr. A. Kula Hva er temperaturen der du er nå? Aner ikke, her ingen temperaturmåler i nærheten, men det er i hvertfall minusgrader. @Kruset har du noen gang gjort noe (flaut/ulovlig/vågalt/våvet) som du ikke ønsker skal komme frem i forbindelse med jobbsøkingen, og i tilfelle hva?
Gjest EpleDrue Skrevet 16. januar 2017 #13011 Skrevet 16. januar 2017 På Friday, January 13, 2017 den 20.12, Kruset skrev: @EpleDrue Hva spiste du til middag i dag? Da du spurte spiste jeg pizza til middag, og i dag spiste jeg fiskegrateng! @Kruset Hvordan vil vennene dine beskrive deg som person? På Friday, January 13, 2017 den 20.31, Strixa skrev: Var du bortreist lenge? Tror ikke jeg skal se norske talenter, kanskje finne en film å se heller? @EpleDrue på hvilke måter tenker du at vi lever i en urettferdig verden? Nei, ikke så lenge. Utrolig mye som gjør verden urettferdig. Kan ikke velge noe konkret. @Strixa Gråter du lett? På Friday, January 13, 2017 den 20.50, Salka skrev: @EpleDrue hva er best, epler eller druer? Etter at jeg har fått dette spørsmålet en god del ganger har svaret blitt eple. Gjerne røde epler. Hvilken frukt er din favoritt, @Salka? På Friday, January 13, 2017 den 21.25, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue har du fått med deg at @Ukorrekt spiller i damer 2. divisjon? Nei! Stilig! @Dr. A. Kula Burde vi dra på en av kampene? På Friday, January 13, 2017 den 23.45, Moonwalker skrev: @EpleDrue Hva synest du om "mockumentaries"? Just no. @Moonwalker Tror du jeg har en sær humor? På Friday, January 13, 2017 den 23.48, pika skrev: @EpleDrue Hvilken app bruker mest strøm på telefonen din? Snapchat Hos deg da, @pika? Tinder? På Saturday, January 14, 2017 den 0.21, Batgirl skrev: Litt sent svar, hatt litt å styre med siste dagene! Pusen gikk det heldigvis bra med❤ Hun løper nå rundt med lampeskjerm og krasjer i alt mulig, samtidig som hun løfter potene veldig høyt så hun ser litt ut som en sirkusponni🙊 @EpleDrue Hvordan føles det å ha helg? Så godt det gikk bra med henne! Så utrolig søtt, helt egen sirkusponni😄 Helg er alltids digg, men den er over alt for fort. @Batgirl Hva gjorde du i helgen? På Sunday, January 15, 2017 den 14.37, calavi skrev: @EpleDrue Hvordan feiret du din siste bursdag? I fosterstilling etter at Liverpool tapte finalen.. @calavi Soloppgang eller solnedgang? Hva er finest?
pika Skrevet 16. januar 2017 #13012 Skrevet 16. januar 2017 3 minutter siden, EpleDrue skrev: Snapchat Hos deg da, @pika? Tinder? Haha, nei tenk! Snap (48% siste 7 dager står det...) (Instagram og Spotify på de følgende plassene).. @EpleDrue Er du avhengig av telefonen din eller kunne du fint lagt den fra deg en dag eller to(eller mer)?
Dr. A. Kula Skrevet 16. januar 2017 #13013 Skrevet 16. januar 2017 (endret) 1 time siden, EpleDrue skrev: <...> Nei! Stilig! @Dr. A. Kula Burde vi dra på en av kampene? <...> Det burde vi selvsagt, men tror du @Ukorrekt vil fortelle oss hvilket lag hun spiller på, og tror du hun spiller på/mot et lag i nærheten av der hver av oss bor? Kanskje via PM, hva tror du @EpleDrue? Endret 16. januar 2017 av Dr. A. Kula
Kruset Skrevet 16. januar 2017 #13014 Skrevet 16. januar 2017 5 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Aner ikke, her ingen temperaturmåler i nærheten, men det er i hvertfall minusgrader. @Kruset har du noen gang gjort noe (flaut/ulovlig/vågalt/våvet) som du ikke ønsker skal komme frem i forbindelse med jobbsøkingen, og i tilfelle hva? Nei @Dr. A. Kula Hvem ligner du mest på av dine foreldre? 2 timer siden, EpleDrue skrev: Da du spurte spiste jeg pizza til middag, og i dag spiste jeg fiskegrateng! @Kruset Hvordan vil vennene dine beskrive deg som person? (...) En god lytter, pratsom, omsorgsfull, sta, følsom, barnlig. Jeg har en veldig rar humor, ler mye, men har også en del temperament (om du spør de nærmeste). Somlete, litt distré. @EpleDrue Om du kunne leve en dag som et annet menneske, hvem ville du vært?
annebanane Skrevet 16. januar 2017 #13015 Skrevet 16. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 14.1.2017 den 19.02): Byjenta! skrev (På 15.1.2017 den 11.31): Endret 14. januar 2023 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #13016 Skrevet 16. januar 2017 6 minutter siden, Moonwalker skrev: Kjøpt bolig, investert og reist en del. Også hjulpet familie litt. Er det skattefrie kroner? For isåfall hadde jeg nok gjort enda mer @Byjenta! Kunne du tenkt deg en skjønnhetsoperasjon? Det er nok noen år siden. Festivallivet tok litt knekken på teltlivet for en stund @calavi Hva synest du om kyssebilder med kjæresten? Basert på det svaret så vil jeg si du har ganske vanlig humor. For mockumentaries ER sært det! @Moonwalker Bruker du proteinpulver? Spørs du deg selv om du bruker proteinpulver Moonwalker? Anonymkode: c3682...b0b 1
annebanane Skrevet 16. januar 2017 #13017 Skrevet 16. januar 2017 (endret) AnonymBruker skrev (På 16.1.2017 den 22.51): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 16. januar 2017 #13018 Skrevet 16. januar 2017 53 minutter siden, Kruset skrev: Nei @Dr. A. Kula Hvem ligner du mest på av dine foreldre? En god lytter, pratsom, omsorgsfull, sta, følsom, barnlig. Jeg har en veldig rar humor, ler mye, men har også en del temperament (om du spør de nærmeste). Somlete, litt distré. @EpleDrue Om du kunne leve en dag som et annet menneske, hvem ville du vært? Av fakter og i bevegelse er jeg visstnok prikk lik min far. Tror jeg også ligner han mest utseendemessig. @Kruset har du observert noen fakter/egenskaper/reaksjonsmønstre/etc hos dine foreldre du virkelug ikke vil arve? 44 minutter siden, Moonwalker skrev: Kjøpt bolig, investert og reist en del. Også hjulpet familie litt. Er det skattefrie kroner? For isåfall hadde jeg nok gjort enda mer @Byjenta! Kunne du tenkt deg en skjønnhetsoperasjon? Det er nok noen år siden. Festivallivet tok litt knekken på teltlivet for en stund @calavi Hva synest du om kyssebilder med kjæresten? Basert på det svaret så vil jeg si du har ganske vanlig humor. For mockumentaries ER sært det! @EpleDrue Bruker du proteinpulver? @Moonwalker er du gått lei av meg, siden du verken svarte eller spurte, men bare siterte? Eller bare rotet du slik som med spørsmålet til deg selv?
annebanane Skrevet 16. januar 2017 #13019 Skrevet 16. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 16.1.2017 den 23.36): @Moonwalker er Endret 14. januar 2023 av annebanane
Salka Skrevet 16. januar 2017 #13020 Skrevet 16. januar 2017 3 timer siden, EpleDrue skrev: Etter at jeg har fått dette spørsmålet en god del ganger har svaret blitt eple. Gjerne røde epler. Hvilken frukt er din favoritt, @Salka? Hehe, tenkte meg at jeg ikke akkurat var alene om å ha stilt det spørsmålet. Tror min favorittfrukt må være appelsin. Jeg elsker appelsiner. Både som de er og i presset form som helt ferskpresset juice. Er du glad i musikk, @EpleDrue ? @Jacklost har du gått på ski i helgen siden det har kommet så mye snø hos deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå