Gjest Skrevet 6. desember 2015 #1281 Skrevet 6. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest Skrevet 6. desember 2015 #1282 Skrevet 6. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #1283 Skrevet 6. desember 2015 Ja, jeg kutter 1 i uka.Neida, når jeg slutter så slutter jeg. Trapper ikke ned.-Alt dette røykesnakket. Nå er jeg kun nede i 15..Nei, kan ikke det dessverre. Men skulle virkelig gjerne reist til flere steder i Italia.Jeg leste en plass at hvis du ville være slem mot din verste fiende skulle du be han slutte på den måten. Kutt ut en hver uke, for personen vil da kun tenke på røyken de ikke får isteden for å glede seg over de dem får. Så når de kommer ned til 1 eller 0 så sier man at det er greit å ta seg en eller to når man er stresset. Leste det i The Easy Way to stop Smoking av Allen Carr. @Intruder - Hvorfor har du valgt den dårligste måten å slutte å røyke på?
_Tvillingjenta_ Skrevet 6. desember 2015 #1284 Skrevet 6. desember 2015 @_Tvillingjenta_ - Er du en ekte tvilling? Har du tvillingpati (som telepati, bare mellom tvillinger)? Nei, og nei. Jeg er født i stjernetegnet tvillingene, men skulle gjerne hatt en ordentlig tvilling da @Arabella Er det lenge siden du sist var forelsket?
Gjest Skrevet 6. desember 2015 #1285 Skrevet 6. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #1286 Skrevet 6. desember 2015 Hvis du leser svaret en gang til ser du at jeg spøkte. Skal jeg slutte å røyke, så slutter jeg cold turkey. Jeg trapper ikke ned.Allen Carr hadde en kul måte å motivere på. Husker jeg leste den boka, men den kan ikke ha fungert særlig godt. Jeg røyker jo enda.Jeg synes boken virket som en dårlig bilselger som skulle overbevise meg om noe. For underholdende lesning ville jeg lest boken hans om vekttap. "Du kan spise så mye og ofte av hva du vil, så lenge du vil spise kaninfor" <- gjentatt ad nauseaum.
ClosedParadise Skrevet 6. desember 2015 #1287 Skrevet 6. desember 2015 ClosedParadise er bare 16 år altså, om jeg husker riktig.Anonymkode: dc976...f20Da husker du nok feil. Jeg er ikke 16 år.
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #1288 Skrevet 6. desember 2015 Da husker du nok feil. Jeg er ikke 16 år. "Jeg er femten og et halvt!"
ClosedParadise Skrevet 6. desember 2015 #1289 Skrevet 6. desember 2015 Med slikt kosthold renner nok de siste kiloene av skal du se Jeg tror jeg droppet frokosten fordi jeg var bakfull, drakk julebrus og rødsaft isteden. Jeg kan ærlig talt ikke komme på noe jeg savner. Men hvis jeg måtte nevne noe så må det være Rannveig sin blogg fra når hun først ble gravid. Slik kvalitetsblogging har jeg dessverre ikke sett makan til siden.@RainStorm - Hvorfor funker ikke den jævla taggingen hos meg?@ClosedParadise - Trener du?det er sant, lov iblant. Skjer ikke ofte. Jeg går turer/jogger. @incognita Hvordan er været hos deg nå?@Intruder Hvorfor er du våken nå?
ClosedParadise Skrevet 6. desember 2015 #1290 Skrevet 6. desember 2015 @ClosedParadise - La du aldri merke til mitt første spørsmål til deg for flere sider siden? Hvorfor er paradiset stengt?beklager, det la jeg ikke merke til. Paradiset er stengt for i år, men åpner snart igjen. Bedre svar har jeg ikke🙈@UngMann1986 lever du?
Daybreak Skrevet 6. desember 2015 #1291 Skrevet 6. desember 2015 Etter at jeg ble gravid har jeg hatt en del sinnsyke drømmer, om alt fra hvordan fødselen vil være, til at jeg var gift med Petter Northug (og jeg er ikke fan av han...). Så det er særdeles variabelt om dagen @Daybreak Hva er ditt verste mareritt?Miste dei eg er glad i og at huset brenn ned.@Daybreak Klarer du fjorårets nyttårsforsetter(trenger ikke være gitt på nyttår)?@incognita Hva holder du på å lære deg nå?@_Tvillingjenta_ Ditt drømmehus?@mini-mio Hvem burde bli årets nordmann? Trur ikkje eg hadde nokon. @Daybreak Hva slags farge kler deg best, synes du?@altflyterHar du noen gang strikket egen genser?@Hummels Besøkte du Frankrike og Tyskland ofte da du vokste opp?@Aucaman Liker du å danse rundt juletreet? Hvilken er din favoritte juletre sang?@Summers Er du litt sånn gammeldags i ditt syn om kvinner? Blå.Jepp.Etter de siste dagene, så har jeg forstått at det må være å ikke bli sur hvis du blir kalt for søt.Takk for nok et utfyllende og beskrivende svar.@Daybreak - Har du en lillebror?@Summers - Hvordan ser yndlingsjakken din ut?@lipgloss - er spørsmål om legning noe du synes er ok å svare på?Nei. @_Tvillingjenta_ Kva er det beste i livet nett no?@Summers Brukar du å ha nyttårsforsettar?@Sunflower - Delight Kva er verst, orkan eller flom?'@Intruder Har du ein favorittsong for tida?
Lady Skrevet 6. desember 2015 #1292 Skrevet 6. desember 2015 Jobben min.Nei, ikke veldig. Får med meg stoore kamper, og sluttspillet i VM Den er bra, men har følt meg bedre.Det er vanskelig å forklare. Se for deg en bolleklipp som ikke har blitt gjort noe med på 3-4 år. Det var min merkeligste hårklipp.@Citronella - Hvor mange kjærester har du hatt?@Lady - Hva gjør du i kveld? og hvis du leser denne i morgen, hva gjorde du i går kveld? Jeg føler meg avvist, der jeg stod på Rema å ventet.@incognita - Har du fremdeles klart å ikke spise godteri?@mini-mio - Synes du det er fint med akvarium?Vi hadde da ingen avtale?
Gjest lipgloss Skrevet 6. desember 2015 #1293 Skrevet 6. desember 2015 Jepp.Etter de siste dagene, så har jeg forstått at det må være å ikke bli sur hvis du blir kalt for søt.Takk for nok et utfyllende og beskrivende svar.@Daybreak - Har du en lillebror?@Summers - Hvordan ser yndlingsjakken din ut?@lipgloss - er spørsmål om legning noe du synes er ok å svare på?Ja selvfølgelig er det det for meg er alle legninger like naturlige og like akseptable
Summers Skrevet 6. desember 2015 #1294 Skrevet 6. desember 2015 @Summers Hva jobber du med/studerer du? Er student, men ikke en som legger mye arbeid i studiet. @Summers hva er din favorittdessert? Sjokoladefondant.@Summers Hvilket yrke kunne du for alt i verden ikke tenke deg å ha?Ikke sikker, men jeg takler stress dårlig er jobb hvor man lett opplever mye stress passer meg dårlig. @Summers - Hvordan ser yndlingsjakken din ut? Har en skinnjakke jeg har hatt lenge. @Summers Brukar du å ha nyttårsforsettar? Ja, synes det å sette seg mål er en bra ting.
Summers Skrevet 6. desember 2015 #1295 Skrevet 6. desember 2015 @incognita Hvor lenge hadde du et personlig forhold med din bamse/dukke og hvor godt var forholdet?@mini-mio Når du lager lasagne, lager du den selv eller lager du torolasagne?@_Tvillingjenta_ Beste julekjeks?@Intruder Er du aktiv på snapchat?@Daybreak Ditt beste tips for å gjøre livet lettere?
Daybreak Skrevet 6. desember 2015 #1296 Skrevet 6. desember 2015 @incognita Hvor lenge hadde du et personlig forhold med din bamse/dukke og hvor godt var forholdet?@mini-mio Når du lager lasagne, lager du den selv eller lager du torolasagne?@_Tvillingjenta_ Beste julekjeks?@Intruder Er du aktiv på snapchat?@Daybreak Ditt beste tips for å gjøre livet lettere? Det kjem litt an på lettare i kva grad, men om det gjeld stresss så legg ein plan for kvardagen, ikkje tenk på alt du må gjere dei neste månadane heile tida (litt må ein tenke) og finn noko som gjer du slappar av. Gå ein tur, sjå på TV, ha ein hobby @Summers Kan du skildre tre ting ved deg sjølv? @Løkky Korleis går dagane no for deg?(Forstår deg om du ikkje vil svare her )
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 6. desember 2015 #1297 Skrevet 6. desember 2015 @sunflower-delight hva er ditt største gaveønske til jul? Har ikke noe spesiellt jeg ønsker meg til jul. @Lady Har du et stort gaveønske til jul? Hvis det; Hva er det?Ja, det gjorde jeg. Beklager det. Når jeg får vondt har jeg i det siste lagt til meg uvanen med å rope ut "SVARTE NEGER!". Ikke veldig heldig akkurat. Jeg jobber kontinuerlig med å legge det av meg. @Sunflower-Delight Har du noen sære interesser?Den er helt grei. Er nok lett å overse noen spørsmål av og til uten å ville gjøre det med vilje. Huff da, ja det ordet kan nok bli sett på som litt sterkt for visse personer. Det er nok bra du prøver å legge det av deg, særlig hvis du mener det kan være støtendes for andre personer. Hmm... Jeg vet ikke jeg. Kan hende at andre synes jeg har noen sære interesser, men har ikke hørt noe om det enda. @incognita Hva tenker du passer innenfor kategorien sære interesser?@Sunflower-Delight Beste maten du har smakt?Synes det er så mye god mat, så har ikke bare en variant som er best for meg.@Summers Jeg vil spørre samme spørsmål til deg og; Hva er den beste maten du har smakt?
Lady Skrevet 6. desember 2015 #1298 Skrevet 6. desember 2015 Har ikke noe spesiellt jeg ønsker meg til jul. @Lady Har du et stort gaveønske til jul? Hvis det; Hva er det?Den er helt grei. Er nok lett å overse noen spørsmål av og til uten å ville gjøre det med vilje. Huff da, ja det ordet kan nok bli sett på som litt sterkt for visse personer. Det er nok bra du prøver å legge det av deg, særlig hvis du mener det kan være støtendes for andre personer. Hmm... Jeg vet ikke jeg. Kan hende at andre synes jeg har noen sære interesser, men har ikke hørt noe om det enda. @incognita Hva tenker du passer innenfor kategorien sære interesser?Synes det er så mye god mat, så har ikke bare en variant som er best for meg.@Summers Jeg vil spørre samme spørsmål til deg og; Hva er den beste maten du har smakt? Nei, har ikke det @sunflower-delight har du et typisk A4 liv?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 6. desember 2015 #1300 Skrevet 6. desember 2015 @Sunflower-Delight liker du non.stop?Hvis du mener sjokoladen(?), da er det ja.@mini-mio Hva liker du best; Mørk sjokolade eller godteri med sursmak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå