Gjest Skrevet 6. desember 2015 #1261 Skrevet 6. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest Skrevet 6. desember 2015 #1262 Skrevet 6. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #1263 Skrevet 6. desember 2015 Ingen. Jeg tar avstand fra ekstreme religioner.Ja, du vil si den ligger på 8/10 på irritasjonsskalaen snart? Jeg vurderer fremdeles.@mini-mio - Er du typisk utadvent og bråkete som person?@ambivalentReaction - Når og hvordan lærte du hva kognitiv dissonans betyr?Noen år siden, ved å lese pensum for innføring i psykologi. Stalker du meg siden du vet jeg har brukt det begrepet?! @Intruder Tror du folk lærer å like meg her eller blir de bare mindre og mindre glad i meg?
minister-mio Skrevet 6. desember 2015 #1264 Skrevet 6. desember 2015 @mini-mio - Er du typisk utadvent og bråkete som person?Nei@Intruder er du glad i kinesisk mat?@ambivalentReaction liker du jazz?
Gjest Skrevet 6. desember 2015 #1265 Skrevet 6. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #1266 Skrevet 6. desember 2015 Haha, nei - men jeg skal innrømme at jeg kikker ekstra på tråder som jeg ser inneholder innlegg fra folk i denne tråden.Jeg synes du skriver mye bra, så jeg har ingen problemer med å tro at folk lærer å like deg. Jeg smiler godt noen ganger selv @ambivalentReaction - Må folk lære å like deg i virkeligheten, eller er du svært så omgjengelig og enig med alle da?Et vennskap med meg har tre faser. Den første er fascinerende, og spennende, og folk blir interessert i hvem jeg er og hvorfor jeg mener ting. De fleste er fornøyde i denne delen.I del to blir folk irritert over at jeg kan være pedantisk og kverulerende, eventuelt irriterer de seg over min utsvevende livsførsel. Eventuelt blir de gretten fordi jeg mener noe annet enn dem. Eller så oppfører jeg meg som en nisse siden jeg enten jobber eller drikker og når jeg drikker er jeg ikke alltid noe gøy å ha med å gjøre.Så blir folk virkelig kjent med meg, og da er vi vanligvis venner for livet. Selv om vi ikke nødvendigvis har kontakt eller prater, hvis vi møtes er alt som før.@Intruder - Hva skal jeg spise til middag? @ClosedParadise - Hva spiste du til frokost?
Gjest supernova_87 Skrevet 6. desember 2015 #1267 Skrevet 6. desember 2015 At man setter pris på det man har. @Rainstorm Hva må en gutt gjøre for å sjarmere deg?Nei, si det! Tørre å være så geek som han er, og ikke skjule det for de "kule kidsa", om det ga mening. Holdt på å si at han må være seg selv, men det er jo mange som bare er idioter når de er seg selv, så det funka ikke. Det er så mange ting som kan sjarmere, så er vanskelig å nevne noe, det kommer an på situasjonen, på fyren, på gnisten. Men han må være ekte, ikke spille, ikke være opptatt av det sosiale spillet og holde tilbake fordi slik og sånn er "reglene". @incognita: Ordner det seg med julebordet?@Rainstorm hva da "umulius"? Ingenting umulius! Det er forresten ikke vondt ment, bare de beste blir kalt det. @mini-mio: Liker du å danse?@ambivalentReaction: Hva savner du?@Intruder: Hvordan går det med røykeslutten?
ClosedParadise Skrevet 6. desember 2015 #1268 Skrevet 6. desember 2015 Et vennskap med meg har tre faser. Den første er fascinerende, og spennende, og folk blir interessert i hvem jeg er og hvorfor jeg mener ting. De fleste er fornøyde i denne delen.I del to blir folk irritert over at jeg kan være pedantisk og kverulerende, eventuelt irriterer de seg over min utsvevende livsførsel. Eventuelt blir de gretten fordi jeg mener noe annet enn dem. Eller så oppfører jeg meg som en nisse siden jeg enten jobber eller drikker og når jeg drikker er jeg ikke alltid noe gøy å ha med å gjøre.Så blir folk virkelig kjent med meg, og da er vi vanligvis venner for livet. Selv om vi ikke nødvendigvis har kontakt eller prater, hvis vi møtes er alt som før.@Intruder - Hva skal jeg spise til middag? @ClosedParadise - Hva spiste du til frokost?øhm.. Sjokolade, sånne kinakuler.... @ambivalentReaction hva spiste du til frokost?
minister-mio Skrevet 6. desember 2015 #1269 Skrevet 6. desember 2015 @mini-mio: Liker du å danse?Nope, slikt sysler jeg ikke med @Rainstorm skal du ut i jula?
Gjest Skrevet 6. desember 2015 #1270 Skrevet 6. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #1271 Skrevet 6. desember 2015 øhm.. Sjokolade, sånne kinakuler.... @ambivalentReaction hva spiste du til frokost?Med slikt kosthold renner nok de siste kiloene av skal du se Jeg tror jeg droppet frokosten fordi jeg var bakfull, drakk julebrus og rødsaft isteden. Nei, si det! Tørre å være så geek som han er, og ikke skjule det for de "kule kidsa", om det ga mening. Holdt på å si at han må være seg selv, men det er jo mange som bare er idioter når de er seg selv, så det funka ikke. Det er så mange ting som kan sjarmere, så er vanskelig å nevne noe, det kommer an på situasjonen, på fyren, på gnisten. Men han må være ekte, ikke spille, ikke være opptatt av det sosiale spillet og holde tilbake fordi slik og sånn er "reglene". @incognita: Ordner det seg med julebordet?Ingenting umulius! Det er forresten ikke vondt ment, bare de beste blir kalt det. @mini-mio: Liker du å danse?@ambivalentReaction: Hva savner du?@Intruder: Hvordan går det med røykeslutten?Jeg kan ærlig talt ikke komme på noe jeg savner. Men hvis jeg måtte nevne noe så må det være Rannveig sin blogg fra når hun først ble gravid. Slik kvalitetsblogging har jeg dessverre ikke sett makan til siden.@RainStorm - Hvorfor funker ikke den jævla taggingen hos meg?@ClosedParadise - Trener du?
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #1272 Skrevet 6. desember 2015 Nei.@mini-mio - Vil du si du er av den sjenerte typen? Lag kyllingfilét! Stekovn - 200 grader, 20 minutter. Ett vennskap med deg, høres ut omtrent ut med hvordan det er å bli kjent med meg, bortsett fra at det stopper på fase 2.@ambivalentReaction - Hva har du å lage middag av? Skal vi se.. i dag er jeg nede i.... 14 røyk.@Rainstorm - møtt noen fra KG noen gang?Svinekjøtt, kahlua, chriacha saus, ris, poteter, diverse sauser, brød, og pasta.@Intruder - Har du møtt noen fra KG? Hvis du kunne møte noen, hvem ville du valgt og hvorfor er det ClosedParadise?
Gjest Skrevet 6. desember 2015 #1273 Skrevet 6. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest Skrevet 6. desember 2015 #1274 Skrevet 6. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #1275 Skrevet 6. desember 2015 Smell sammen noe svinekjøtt, ris og en av diverse sauser. Dropp pastaen. Den fungerer best i morgen. Jeg har aldri møtt noen fra KG. Hvis jeg kunne møte noen, hadde jeg ikke valgt ClosedParadise. Jeg hadde valgt ClosedParadise av samme grunn som deg. Profilbildet, og den "pick me!, pick me!"-søte holdningen hennes.@ambivalentReaction - hvorfor hadde du valgt å møte ClosedParadise, hvis du kun fikk lov å møte henne av alle de som er på KG? @Intruder - Du hadde ikke valgt henne eller du hadde valgt henne?Hun virker som den mest oppegående personen her. Men jeg ville også hatt lyst til å møte den minst oppegående personen her, men jeg skal ikke nevne hvem for å unngå å henge ut noen.
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #1276 Skrevet 6. desember 2015 Nei@Intruder er du glad i kinesisk mat?@ambivalentReaction liker du jazz?Ja, men jeg kan ikke noe om det.@mini-mio - Anbefall jazz til meg!
Gjest supernova_87 Skrevet 6. desember 2015 #1277 Skrevet 6. desember 2015 Nope, slikt sysler jeg ikke med @Rainstorm skal du ut i jula?Ja, jeg skal vel det. @mini-mio: Har du mye kontakt med familien din? Skal vi se.. i dag er jeg nede i.... 14 røyk.@Rainstorm - møtt noen fra KG noen gang?Nei, ikke som jeg vet om! @Intruder: Prøver du å slutte? Jeg kan ærlig talt ikke komme på noe jeg savner. Men hvis jeg måtte nevne noe så må det være Rannveig sin blogg fra når hun først ble gravid. Slik kvalitetsblogging har jeg dessverre ikke sett makan til siden.@RainStorm - Hvorfor funker ikke den jævla taggingen hos meg?Jeg vet ikke. Den fungerte ikke hos meg for noen dager siden. Prøv å trykke 'mellomrom' og så litt frem og tilbake. Skriv de første bokstavene i nicket, og se om lista kommer frem!
_Tvillingjenta_ Skrevet 6. desember 2015 #1278 Skrevet 6. desember 2015 Realfag. Ish. @_Tvillingjenta_ Hva er ditt favorittfilter på instagram?Det meste brukte filteret mitt på IG må vel være nashville eller x-pro II A Clockwork Orange er veldig kul Moren min baker en visstnok helt ok Pavlova, jeg har ikke smakt, men ok, jeg kan skaffe deg en!Jeg er veldig fan av britisk humor og typ Young Ones, men når det gjelder stand up er det mye bra begge steder. Bill Hicks og Pablo Francisco er dødsbra!@Twilightjenta_ hadde du sett den allerede? Hva er din favorittfilm?@Citronella hvor kan jeg avlevere pavlovakaken?@Incognita kunne du gjort stand-up?@Lipgloss er du glad i advent? Hvis det var meg du egentlig mente å tagge i; jeg mener å huske at jeg har sett deler av den i forbindelse med vgs, men kan ikke si jeg husker så mye av selve handlingen. Så tipset var veldig velkomment Litt flaut, men jeg har elsket Dirty Dancing siden første gang jeg så den Frankrike og romantikk. Lett!Hva spør du om? Om jeg vet hvem Offspring er? Ja, det vet jeg eller var det et annet band du snakket om?@_tvillingjenta_ - Har du vært på ferie i Venezia før?@mini-mio - Hva er den beste låta Offspring har synes du?Aldri vært i Venezia, eller Italia i det hele tatt. Det har ikke stått så veldig høyt opp på lista før i den senere tid (og da har tid vært et problem ).Det har jeg! Kan anbefales @_Tvillingjenta_ - Har dere bestemt navnet på babyen enda (håper inderlig jeg husker rett nå, og at det VAR du som sa du var 7 måneder på vei, hvis ikke kan dette spørsmålet bli veldig galt).Hehehe, du husker korrekt Vi har navn klart til begge kjønn, vi vet nemlig ikke hva det blir enda @incognita Bruker du instagram mye?@Intruder Kan du anbfele Venezia, og Italia generelt, som reisemål?
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #1279 Skrevet 6. desember 2015 @_Tvillingjenta_ - Er du en ekte tvilling? Har du tvillingpati (som telepati, bare mellom tvillinger)?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1280 Skrevet 6. desember 2015 @Intruder - Du hadde ikke valgt henne eller du hadde valgt henne?Hun virker som den mest oppegående personen her. Men jeg ville også hatt lyst til å møte den minst oppegående personen her, men jeg skal ikke nevne hvem for å unngå å henge ut noen.ClosedParadise er bare 16 år altså, om jeg husker riktig. Anonymkode: dc976...f20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå