Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2017 #12761 Skrevet 9. januar 2017 6 minutter siden, Ukorrekt skrev: Må nesten si Arna-Bjørnar @Dr. A. Kula Har du flettet hår før? Ja, men styrer unna så godt jeg kan. Er flink å flette brød, men hår er noe helt annet. Heldigvis er de som har flettehår i familien flinke til å gjøre dette selv, flinkere enn meg. @Ukorrekt har du ambisjoner om å spille høyere opp i divisjonene, eller er det greit nivå du spiller på nå?
Gjest Cyrus Skrevet 10. januar 2017 #12762 Skrevet 10. januar 2017 3 minutter siden, Ukorrekt skrev: Soverom eller stue @Svinepels Enig? Legg til kjøkkenet så er jeg enig. @Ukorrekt Er du pen å se på?
Gjest EpleDrue Skrevet 10. januar 2017 #12763 Skrevet 10. januar 2017 @Raven.WritingDesk Finner du det du leter etter?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 10. januar 2017 #12764 Skrevet 10. januar 2017 1 minutt siden, EpleDrue skrev: @Raven.WritingDesk Finner du det du leter etter? Shh!! - og: ja..
Gjest noe tilfeldig Skrevet 10. januar 2017 #12765 Skrevet 10. januar 2017 (endret) @EpleDrue hvorfor er du så populær blant damene på KG? (Har lest gjennom flere av innleggene dine og ser ikke helt hva greia er..) Edit: Endret 10. januar 2017 av noe tilfeldig
Gjest EpleDrue Skrevet 10. januar 2017 #12766 Skrevet 10. januar 2017 3 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: @EpleDrue hvorfor er du så populær blant damene på KG? (Har lest gjennom flere av innleggene dine og ser ikke helt hva greia er..) Da er vi like langt vi to. Forstår det ikke selv.
annebanane Skrevet 10. januar 2017 #12767 Skrevet 10. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 9.1.2017 den 21.07): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 10. januar 2017 #12768 Skrevet 10. januar 2017 1 time siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue frykter du fremtiden litt? Nei, jeg har alltid ment at frem er den rette veien å gå. Gleder meg til nye utfordringer.:) Tror 2017 vil bli et veldig bra år for meg, er det langt nok inn i fremtiden? @Moonwalker Hadde du spist 100 levende biller for 100.000 kroner?
Sphere Skrevet 10. januar 2017 #12769 Skrevet 10. januar 2017 7 timer siden, Ukorrekt skrev: 1.73 @Sphere Trener du? Ja, trening må til. @Ukorrekt Hva får deg til å le?
pika Skrevet 10. januar 2017 #12770 Skrevet 10. januar 2017 14 timer siden, EpleDrue skrev: Liker hvordan dere damer allerede vet hvilken dag i uken det er Tirsdag.. Ja, da kan jeg helt sikkert dra på kino. Eller kanskje jeg kan bowle. @pika Har du spist sjokolade i dag? Sitter her med kalenderen foran meg da Nope @EpleDrue Hva er din favoritt-te?
Gjest Jacklost Skrevet 10. januar 2017 #12771 Skrevet 10. januar 2017 10 timer siden, Ukorrekt skrev: Ok @EpleDrue Hvor høy er du? @Jacklost hvor høy er du? 183 10 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Det er vanskelig å velge, og husker vel ikke alle jeg har sett, men Gar Oldman i "Dracula" fra 1992 kommer høyt opp. @Jacklost hvordan går det med vekten (var det ikke optimistisk å starte før jul)? Går ok, måtte starte på nytt igjen nå sist uke etter nyttår fordi jeg sprakk i jula.. @Dr. A. Kula Har du hatt bruker på kg før denne? 10 timer siden, Ukorrekt skrev: Hele tiden @Jacklost Er du ofte lost? Ja kanskje det @Ukorrekt Er du singel? 10 timer siden, Svinepels skrev: Nei. Er ganske pelsløs sånn generelt. Hva er favorittpålegget ditt Jackieboy? Bruker sjeldent pålegg Men de gangene jeg gjør det er det fårepølse @Svinepels Hva er bakgrunnen til brukernavnet ditt? Altså hvordan kom fram til det? @EpleDrue Liker du all flørtingen fra andre til deg på kg eller blir det slitsomt i lengden?
Gjest Cyrus Skrevet 10. januar 2017 #12772 Skrevet 10. januar 2017 26 minutter siden, Jacklost skrev: @Svinepels Hva er bakgrunnen til brukernavnet ditt? Altså hvordan kom fram til det? Gjennom nøye sjelegransking så innså jeg at det er dette jeg har blitt. Og jeg kan like gjerne omfavne det. @Jacklost Hvilken størrelse bruker du i sko?
Gjest Jacklost Skrevet 10. januar 2017 #12773 Skrevet 10. januar 2017 25 minutter siden, Svinepels skrev: Gjennom nøye sjelegransking så innså jeg at det er dette jeg har blitt. Og jeg kan like gjerne omfavne det. @Jacklost Hvilken størrelse bruker du i sko? 45 @Svinepels Du da? @Tabris Hvilken Final Fantasy karakter er det i profilbildet ditt? Ser så kjent ut
Byjenta! Skrevet 10. januar 2017 #12774 Skrevet 10. januar 2017 12 timer siden, Ukorrekt skrev: Kjekk og snill. Vil gifte meg @Byjenta! Jobb eller studier? Ingen, er alvorlig syk. @Ukorrekt hvilke fylke er du fra? 16 timer siden, Coronas skrev: Nei, ser ikke så mye på slikt. Får ikke med meg farmen engang. @Byjenta!Hva slags sport driver du med nå eller drev du med da du var yngre? Ingen, eller gått litt på dans, ellers har jeg gått i kor og korps @Coronas : Ser du på god morgen norge?
Tabris Skrevet 10. januar 2017 #12775 Skrevet 10. januar 2017 5 minutter siden, Jacklost skrev: 45 @Svinepels Du da? @Tabris Hvilken Final Fantasy karakter er det i profilbildet ditt? Ser så kjent ut Lulu fra Final Fantasy X. @Jacklost - har du spilt Final Fantasy X?
Gjest Cyrus Skrevet 10. januar 2017 #12776 Skrevet 10. januar 2017 15 minutter siden, Jacklost skrev: 45 @Svinepels Du da? 42 på høyre og 43 på venstre @Jacklost Hva synes du om den scenen i final fantasy X der tidus forsøker å presse frem en latter?
Gjest Jacklost Skrevet 10. januar 2017 #12777 Skrevet 10. januar 2017 13 minutter siden, Tabris skrev: Lulu fra Final Fantasy X. @Jacklost - har du spilt Final Fantasy X? Starta på det i august men har glemt det av Må starte igjen nå snart når jeg er ferdig med Breath of Fire serien og Så Wild Arms serien Jeg er en skikkelig rpg fan kan man vel si @Tabris Har du spilt FF VII, VIII, XI og FXII? Hva syntes du om de i så fall? 2 minutter siden, Svinepels skrev: 42 på høyre og 43 på venstre @Jacklost Hva synes du om den scenen i final fantasy X der tidus forsøker å presse frem en latter? Har bare sett scenen på YouTube, det var kleint @Svinepels Har du spilt Breath of Fire spill før?
Tabris Skrevet 10. januar 2017 #12778 Skrevet 10. januar 2017 Akkurat nå, Jacklost skrev: Starta på det i august men har glemt det av Må starte igjen nå snart når jeg er ferdig med Breath of Fire serien og Så Wild Arms serien Jeg er en skikkelig rpg fan kan man vel si @Tabris Har du spilt FF VII, VIII, XI og FXII? Hva syntes du om de i så fall? Jeg har spilt noen timer av VII, ca halvveis i VIII, noen få timer av XI og spilt gjennom XII. Har også spilt gjennom I, III og 13-2. Likte XII best av dem (etter X, selvsagt). Har nå begynt på XV. Men min favoritt spillserie er The Elder Scrolls. @Jacklost - har du spilt noe The Elder Scrolls?
Gjest Jacklost Skrevet 10. januar 2017 #12779 Skrevet 10. januar 2017 2 minutter siden, Tabris skrev: Jeg har spilt noen timer av VII, ca halvveis i VIII, noen få timer av XI og spilt gjennom XII. Har også spilt gjennom I, III og 13-2. Likte XII best av dem (etter X, selvsagt). Har nå begynt på XV. Men min favoritt spillserie er The Elder Scrolls. @Jacklost - har du spilt noe The Elder Scrolls? Har Oblivion og skal kjøpe Skyrim på PS4 men har ikke spilt igjennom noen av de enda. Har så sykt mange spill at jeg kommer sikkert til å være 90 innen jeg har spilt igjennom alle @Tabris Har du spilt Breath of Fire?
Gjest Cyrus Skrevet 10. januar 2017 #12780 Skrevet 10. januar 2017 11 minutter siden, Jacklost skrev: Har bare sett scenen på YouTube, det var kleint @Svinepels Har du spilt Breath of Fire spill før? Jeg har den siste tiden blitt en plattformmann. Så breath of fire vet jeg ikke hva er. @Jacklost Hva er det beste med vinteren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå