Gjest EpleDrue Skrevet 3. januar 2017 #12441 Skrevet 3. januar 2017 6 minutter siden, Strixa skrev: Jeg er helt vanlig. @EpleDrue hvor detaljert vil du ha det? Veldig detaljert. Hvor er alle føflekkene dine plassert osv.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. januar 2017 #12442 Skrevet 3. januar 2017 (endret) 1 time siden, EpleDrue skrev: Veldig detaljert. Hvor er alle føflekkene dine plassert osv. Min gøyeste føflekk sitter i venstre øyenbryn! @EpleDrue hvor sitter din? Endret 3. januar 2017 av Annetnavn_
annebanane Skrevet 3. januar 2017 #12443 Skrevet 3. januar 2017 (endret) EpleDrue skrev (På 2.1.2017 den 23.18): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 3. januar 2017 #12444 Skrevet 3. januar 2017 4 timer siden, Strixa skrev: Min gøyeste føflekk sitter i venstre øyenbryn! @EpleDrue hvor sitter din? Spennende at du kan velge ut en spesifikk, det klarer ikke jeg. Jeg har en kjempeliten en på høyre rumpeball. Kanskje den er gøyest. @Strixa Klarer du å holde rundt håndleddet med tommel og lillefinger? 2 timer siden, Moonwalker skrev: Så vidt. Har hatt febertåke siden morgenen på nyttårsaften, så utrolig at jeg kom meg gjennom den i det hele tatt. Har nå som kvinne fått "manflu". Hurra. @EpleDrue Hva er god mat når en er syk? Jeg like smørgrøt når jeg er syk. 😄 @Moonwalker Hva var det siste tilbudet noen ga deg? @pika Hvilken hårfrisyre liker du ikke på menn?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. januar 2017 #12445 Skrevet 3. januar 2017 13 minutter siden, EpleDrue skrev: Spennende at du kan velge ut en spesifikk, det klarer ikke jeg. Jeg har en kjempeliten en på høyre rumpeball. Kanskje den er gøyest. @Strixa Klarer du å holde rundt håndleddet med tommel og lillefinger? Jeg like smørgrøt når jeg er syk. 😄 @Moonwalker Hva var det siste tilbudet noen ga deg? @pika Hvilken hårfrisyre liker du ikke på menn? Hvordan kan den være så gøy når den er kjempeliten??? Ja, det kan jeg. @EpleDrue på en skala fra 1-10 hvor morsomt er det å henge på KG?
Gjest EpleDrue Skrevet 3. januar 2017 #12446 Skrevet 3. januar 2017 3 minutter siden, Strixa skrev: Hvordan kan den være så gøy når den er kjempeliten??? Ja, det kan jeg. @EpleDrue på en skala fra 1-10 hvor morsomt er det å henge på KG? Kanskje formen er morsom? Hmm, noen ganger 8, siste dagene har det vært litt dødt så 3 kanskje. Hva synes du? @Strixa Hvilken tråd anbefaler du at jeg leser?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. januar 2017 #12447 Skrevet 3. januar 2017 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Kanskje formen er morsom? Hmm, noen ganger 8, siste dagene har det vært litt dødt så 3 kanskje. Hva synes du? @Strixa Hvilken tråd anbefaler du at jeg leser? Du får vise meg den, så skal jeg avgjøre hvor morsom den er. Sånn midt på treet? Redder meg fra å dø av kjedsomhet av og til. Usikker på hvilken tråd som er best, men mulig denne er underholdende... http://forum.kvinneguiden.no/topic/1075698-hvor-lang-tid-tok-det-å-trekke-dine-visdomstenner/ @EpleDrue hvorfor tror du det har vært dødt her inne de siste dagene?
Gjest EpleDrue Skrevet 3. januar 2017 #12448 Skrevet 3. januar 2017 4 minutter siden, Strixa skrev: Du får vise meg den, så skal jeg avgjøre hvor morsom den er. Sånn midt på treet? Redder meg fra å dø av kjedsomhet av og til. Usikker på hvilken tråd som er best, men mulig denne er underholdende... http://forum.kvinneguiden.no/topic/1075698-hvor-lang-tid-tok-det-å-trekke-dine-visdomstenner/ @EpleDrue hvorfor tror du det har vært dødt her inne de siste dagene? Den er nok spart til min fremtidige kjæreste. Beklager. Har du trekt dine visdomstenner? Tror mennesker har gått tom for problemstillinger @Strixa Ville du tatt flysertifikatet om du fikk det gratis?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. januar 2017 #12449 Skrevet 3. januar 2017 3 minutter siden, EpleDrue skrev: Den er nok spart til min fremtidige kjæreste. Beklager. Har du trekt dine visdomstenner? Tror mennesker har gått tom for problemstillinger @Strixa Ville du tatt flysertifikatet om du fikk det gratis? Jeg har kun ei visdomstann igjen. Ikke rart jeg føler meg så dum noen ganger... Jeg, fly? Er du gal? Jeg er verdens mest klønete. @EpleDrue tror du noen gang at verdens befolkning kommer til å gå tom for problemstillinger?
Gjest EpleDrue Skrevet 3. januar 2017 #12450 Skrevet 3. januar 2017 6 minutter siden, Strixa skrev: Jeg har kun ei visdomstann igjen. Ikke rart jeg føler meg så dum noen ganger... Jeg, fly? Er du gal? Jeg er verdens mest klønete. @EpleDrue tror du noen gang at verdens befolkning kommer til å gå tom for problemstillinger? Trodde det var de smarte som måtte trekke visdomstennene jeg for å gjøre plass til all visdom.. Nei, egentlig ikke. @Strixa Hva har vært det beste du har lært så langt i tiden din her på Kvinneguiden?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. januar 2017 #12451 Skrevet 3. januar 2017 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Trodde det var de smarte som måtte trekke visdomstennene jeg for å gjøre plass til all visdom.. Nei, egentlig ikke. @Strixa Hva har vært det beste du har lært så langt i tiden din her på Kvinneguiden? Awww, tusen takk. Nå følte jeg meg så glup, altså Lært noe? Jeg er ikke her for å lære, kun for å øse av min visdom til de som søker svar. @EpleDrue hva tror du jeg er god på?
Gjest EpleDrue Skrevet 3. januar 2017 #12452 Skrevet 3. januar 2017 4 minutter siden, Strixa skrev: Awww, tusen takk. Nå følte jeg meg så glup, altså Lært noe? Jeg er ikke her for å lære, kun for å øse av min visdom til de som søker svar. @EpleDrue hva tror du jeg er god på? Ser for meg du er skikkelig god til å strikke mariusgensere. Stemmer det? @Strixa Hvilken farge er fargen som går mest igjen i klesskapet ditt?
annebanane Skrevet 3. januar 2017 #12453 Skrevet 3. januar 2017 (endret) EpleDrue skrev (På 3.1.2017 den 17.50): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 3. januar 2017 #12454 Skrevet 3. januar 2017 3 minutter siden, Moonwalker skrev: "Pose?", sa kassamannen Følte meg beæret. @EpleDrue Hva var det siste tilbudet du gav noen? Jeg lot noen få lunsjen min i dag. Jeg sa jeg insisterte. @Moonwalker 2017 er året du skal...?
annebanane Skrevet 3. januar 2017 #12455 Skrevet 3. januar 2017 (endret) EpleDrue skrev (På 3.1.2017 den 18.52): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. januar 2017 #12456 Skrevet 3. januar 2017 23 minutter siden, EpleDrue skrev: Ser for meg du er skikkelig god til å strikke mariusgensere. Stemmer det? @Strixa Hvilken farge er fargen som går mest igjen i klesskapet ditt? Strikke? Nei du. Ikke noe godt kjerringemne her. Her går det i sort og grått. @EpleDrue hva liker du best på ferie? Shopping eller museum?
pika Skrevet 3. januar 2017 #12457 Skrevet 3. januar 2017 1 time siden, EpleDrue skrev: @pika Hvilken hårfrisyre liker du ikke på menn? Liker ikke så godt hårstrikk (og heller ikke langt hår) på gutter/menn... @EpleDrue Om du en eller annen gang skal begynne å date igjen, vil du da ha ei som strikker?
Gjest EpleDrue Skrevet 3. januar 2017 #12458 Skrevet 3. januar 2017 24 minutter siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue Hvor mye klarer du spare hver måned? Har du et fast beløp du setter av? Legger av minst 10.000 kr. @Moonwalker Hva er det neste du sparer til her i livet? 19 minutter siden, Strixa skrev: @EpleDrue hva liker du best på ferie? Shopping eller museum? Musesum, det liker jeg veldig godt. @Strixa Storby eller badeferie? 5 minutter siden, pika skrev: @EpleDrue Om du en eller annen gang skal begynne å date igjen, vil du da ha ei som strikker? Holder at evt svigermor strikker @pika Hva vil du si er dine beste kvaliteter som kjæreste?
Dr. A. Kula Skrevet 3. januar 2017 #12459 Skrevet 3. januar 2017 6 timer siden, EpleDrue skrev: Takk! Synes det er veldig bra med fellesfyrverkeri, da er det hele litt mer under kontroll. Like greit å se andre tenne fyr på hundrelappene sine. Du må ikke spørre meg, jeg ble skikkelig irritert. Tenk å sløse bort de 3 viktige poengene. Like greit han drar til Afrika for å spille Afrikamesterskap nå.. @Dr. A. Kula Hva synes du om nyttårsmålet til Oliver Giroud? Ikke rip opp vonde sår.. Kan jeg få nytt spørsmål? Liverpool till I die. @Strixa Hvilken farge er det på bussene i din by? (Tom for spørsmål) Nei, jeg er ikke fan av Starwars. Har du sett den? Selvfølgelig har du sett den. Jeg så faktisk "Why him?" På kino. Jeg lo litt. @Coronas Hva blir 2017s høydepunkt? 873 stk. Du kan jo adde meg epledrue123 els. @pika Hvor mange har du på Snapchat fra Kvinneguiden? Det målet tror jeg ikke jeg har sett :overrasket:! @EpleDrue tror du han kan gjenta bragden(?) i kveld mot Bournemouth?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. januar 2017 #12460 Skrevet 3. januar 2017 11 minutter siden, EpleDrue skrev: Museum, det liker jeg veldig godt. @Strixa Storby eller badeferie? Holder at evt svigermor strikker Museum er best, helt enig! Helst historiske eller arkeologiske. Liker begge deler. Litt av hvert er en fin kombo. @EpleDrue er dette en scene fra filmen om ditt liv? "Strikker mora di mariusgenser? Vil du gifte deg med meg?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå