Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 3. desember 2015 #901 Skrevet 3. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
ajarRun Skrevet 3. desember 2015 #902 Skrevet 3. desember 2015 Sjekketriks.. hmm.. Det er de derre "klassikerene" da, som jeg ikke kan fatte og begripe at menn faktisk benytter seg av på byen.. f eks var det en som sa til meg "Jeg håper du har full kasko, for du lagde nettopp en stor bulk i buksa mi!". Altså...... For en idiot, skade på tredjeparts eiendom dekkes av den lovpålagte ansvarsforsikringen.@Intruder Thinkpad eller Mac?
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 3. desember 2015 #903 Skrevet 3. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #904 Skrevet 3. desember 2015 Nei, jeg inkluderte de andre for ikke å virke tåpelig om jeg kun nevnte deg. Å jada. Det har jeg selvfølgelig. Bare å putte i meg nok alkohol så kommer de i rad og rekke. Men mest for gøy da, har aldri forsøkt disse og forventet at det skulle ordne biffen."Du ser ikke akkurat ut som Claudia Schiffer, men du er jo fin likevel…""Du ser litt skitten ut, skal jeg ta å feie over deg?""Hei, du ser passe sliten ut. Skal jeg hjelpe deg med å holde puppene?""Remember my name, you'll be screaming it later!""Jeg forventer egentlig ikke at du skal falle for meg, men du kan da vel snuble litt?- Nå har jeg ikke brukt alle disse da, men @incognita, @Lady, @mini-mio , @Rainstorm blant andre - hvilket av de over synes dere er det beste?Denne. Den får meg til å fnise litt iallefall. For en idiot, skade på tredjeparts eiendom dekkes av den lovpålagte ansvarsforsikringen.Hmm det får meg til å tenke at dette muligens er oversatt fra amerikansk og at "liability" har blitt oversatt til kasko når det egentlig skulle vært ansvar. Oh well.@Nietsoj Har du stavet navnet ditt baklengs? @ambivalentReaction Er du kjent for å være litt munnrapp?
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 3. desember 2015 #905 Skrevet 3. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
ajarRun Skrevet 3. desember 2015 #906 Skrevet 3. desember 2015 Haha, det er sant!Ingen av dem. Acer.@ambivalentReaction - har du planer om å få deg noe til helgen?Acer tåler ikke mjød Inviterer kanskje en venninne over, men egentlig har jeg lyst til å bare stenge meg inne i min egen verden og planlegge en ny og revolusjonerende mørkedemo. Må finne en måte å skremme vettet av unga slik at de har på seg refleks for resten av livet. @Intruder - Skal du ut i helga?
ajarRun Skrevet 3. desember 2015 #908 Skrevet 3. desember 2015 Denne. Den får meg til å fnise litt iallefall. Hmm det får meg til å tenke at dette muligens er oversatt fra amerikansk og at "liability" har blitt oversatt til kasko når det egentlig skulle vært ansvar. Oh well.@Nietsoj Har du stavet navnet ditt baklengs? @ambivalentReaction Er du kjent for å være litt munnrapp?Ja, og til tider kverulerende og pedantisk.
Lady Skrevet 3. desember 2015 #909 Skrevet 3. desember 2015 Kanskje Hugo Boss intense... Iallefall noen ganger. Jeg jobber med barnBegge, har dere fri i julen?ja @mini-mio har du barn?
Lady Skrevet 3. desember 2015 #910 Skrevet 3. desember 2015 Nei, jeg inkluderte de andre for ikke å virke tåpelig om jeg kun nevnte deg. Å jada. Det har jeg selvfølgelig. Bare å putte i meg nok alkohol så kommer de i rad og rekke. Men mest for gøy da, har aldri forsøkt disse og forventet at det skulle ordne biffen."Du ser ikke akkurat ut som Claudia Schiffer, men du er jo fin likevel…""Du ser litt skitten ut, skal jeg ta å feie over deg?""Hei, du ser passe sliten ut. Skal jeg hjelpe deg med å holde puppene?""Remember my name, you'll be screaming it later!""Jeg forventer egentlig ikke at du skal falle for meg, men du kan da vel snuble litt?- Nå har jeg ikke brukt alle disse da, men @incognita, @Lady, @mini-mio , @Rainstorm blant andre - hvilket av de over synes dere er det beste?tror det må bli den siste. Den var hvertfall litt søt @Intruder hva er det flaueste du har gjort i fylla?
Lady Skrevet 3. desember 2015 #911 Skrevet 3. desember 2015 @incognita lurer du på hvordan de i tråden ser ut?
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #912 Skrevet 3. desember 2015 @incognita lurer du på hvordan de i tråden ser ut?Veldig!!Du og?
Gjest Skrevet 3. desember 2015 #913 Skrevet 3. desember 2015 Jeg er jo her, men vet ikke elt hva jeg skal i denne tråden, den virker litt intern., men jeg kan jo prøve...Hva har dere på dere så sent om kvelden @Arabella, @bellesa og @Fjasa Jeg har på meg en varm merolinulltopp, hipster og sokkerHva drømmer du ofte om @Nietsoj
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 3. desember 2015 #914 Skrevet 3. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 3. desember 2015 #915 Skrevet 3. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
ajarRun Skrevet 3. desember 2015 #916 Skrevet 3. desember 2015 Håper det blir til det.@ambivalentreaction - har du hatt piercing i øyebrynet før du ble 20?Lagt meg naken med boksehansker på i senga til min kamerats single mor, mens hun lå å sov.. Jeg tror den troner høyest enda. Boksehanskene var der for å liksom vise at jeg ikke var ute etter noe tull. Det ble IKKE tatt godt i mot.@Lady - hva med deg?Nei, og ikke etter heller. Å stikke hull på huden min virker ikke særlig tilfredsstillende.@Intruder - Har du sånn der tomrom uten kjøtt i øreflippen?
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 3. desember 2015 #917 Skrevet 3. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
ajarRun Skrevet 3. desember 2015 #918 Skrevet 3. desember 2015 Nei, men jeg vet noen tenker at jeg har tomrom mellom øreflippene.@ambivalentReaction - Har du gått i skjørt på byen noen gang?Hver torsdag finner du meg i shutteltrafikk mellom Elsker og London iført skjørt og stilletheler
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 3. desember 2015 #919 Skrevet 3. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #920 Skrevet 3. desember 2015 @incognita - hvor mange hektogram med smågodt blir det til lørdag?Ingen. Jeg sparer alle lørdagskvotene i desember til jul, for jeg vet det blir mye kos og god mat - og da får jeg litt bedre samvittighet. @Intruder Tenker du over kalorier/karbo/sukker når du drikker alkohol, og er disse tankene med på å bestemme hva du skal drikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå