Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #881 Skrevet 3. desember 2015 @incognita - Har du badet med delfiner noen gang?Nei, det har jeg ikke. Når sant skal sies er jeg ingen badenymfe! @Intruder Føler du deg komfortabel med å snakke foran en stor folkemengde?
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 3. desember 2015 #882 Skrevet 3. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
ajarRun Skrevet 3. desember 2015 #883 Skrevet 3. desember 2015 Ja, 2! En gråblå, en rød. Men begge er alltid til vask når jeg vil ha dem på.@mini-mio - Liker du å handle i julerushet med masse folk overalt, eller er det stress?Count me in!@incognita - Har du badet med delfiner noen gang?@ambivalentReaction - Hvilken forumbruker har du blitt mest glad i på KG?Jeg liker @Nøste~ @WubWub og @Berit 1
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #884 Skrevet 3. desember 2015 Ikke de første 2 minuttene, men så fort jeg har presentert meg går det fint. Da liker jeg det faktisk. Oppmerksomhetssyk som jeg er. Men det er et krav - og det er at jeg vet hva jeg snakker om.@incognita - Er du en typisk toastmaster i et bryllup?Haha ja sånn egentlig skulle man kanskje tro det, men jeg har lett for å bli klein hvis ALL oppmerksomhet er på meg liksom @Intruder Hvem på KG tror du har best draget (av gutta, altså)?
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #886 Skrevet 3. desember 2015 @incognita Langedrag?That's the one!
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 3. desember 2015 #887 Skrevet 3. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #888 Skrevet 3. desember 2015 Hvem tror du?Hmm.. jeg tror @Hindenburg, ser for meg at damene faller som fluer for ham .... eller deg, kanskje? @Intruder Hvem tror du har mest draget av jentene da? @mini-mio Hva er den beste dokumentaren du noensinne har sett?
ajarRun Skrevet 3. desember 2015 #889 Skrevet 3. desember 2015 Hehe, jeg tror muligens det er@ambivalentReaction eller @Okapi (men at han jåler seg til på forumet)edit: og @Hummels selvfølgelig.Hvem tror du?@ambivalentReaction - Stemmer det at du er langt smartere enn du ønsker å fremstå som på forumet?Interessant teori
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 3. desember 2015 #890 Skrevet 3. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
minister-mio Skrevet 3. desember 2015 #891 Skrevet 3. desember 2015 Hmm.. jeg tror @Hindenburg, ser for meg at damene faller som fluer for ham .... eller deg, kanskje? @Intruder Hvem tror du har mest draget av jentene da? @mini-mio Hva er den beste dokumentaren du noensinne har sett?Catfish er veldig spesiell og fin. Farenheit 9/11 var kul da den kom. Og Shut up and sing er bra. Og den serien The universe..@Incognita når skal du opp i morgen?
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #892 Skrevet 3. desember 2015 Hindenburg kjenner jeg dessverre ikke til så godt (sorry Hindenburg, du er selvsagt også viktig) Men det er nok noe med å kunne klakke med en giftering - da vet alle damene at han er tess fra før Av jentene.. holy shit. Det er ca. 498.000 av dere her, og 12 stk. menn... men sånn på stående fot så tror jeg kanskje @Cashbah, @kisskissbangbang, @energibånd og antakeligvis også @incognita har en rimelig enkel jobb på byen, hvis agendaen er å få gutter til å bli interessert @incognita - hva er det dårligste sjekketrikset noen har brukt på deg?Haha, ntåå du inkluderte meg fordi det var jeg som spurte. Joda, det er nok noe med den gifteringen..Sjekketriks.. hmm.. Det er de derre "klassikerene" da, som jeg ikke kan fatte og begripe at menn faktisk benytter seg av på byen.. f eks var det en som sa til meg "Jeg håper du har full kasko, for du lagde nettopp en stor bulk i buksa mi!". Altså...... @Intruder har du noen gang brukt et velkjent sjekketriks? @mini-mio Kan du et bra sjekketriks?
Gjest Skrevet 3. desember 2015 #893 Skrevet 3. desember 2015 (endret) opc Endret 3. desember 2015 av bellesa
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #894 Skrevet 3. desember 2015 Catfish er veldig spesiell og fin. Farenheit 9/11 var kul da den kom. Og Shut up and sing er bra. Og den serien The universe..@Incognita når skal du opp i morgen?Jeg digger Catfish. Den er som du sier, spesiell og fin. Hmm.. jeg skal stå opp ca 10:00, jobber på kvelden i morgen. @mini-mio Når skal vi henge igjen? @ClosedParadise Hvor ofte går du til frisøren?
minister-mio Skrevet 3. desember 2015 #895 Skrevet 3. desember 2015 Haha, ntåå du inkluderte meg fordi det var jeg som spurte. Joda, det er nok noe med den gifteringen..Sjekketriks.. hmm.. Det er de derre "klassikerene" da, som jeg ikke kan fatte og begripe at menn faktisk benytter seg av på byen.. f eks var det en som sa til meg "Jeg håper du har full kasko, for du lagde nettopp en stor bulk i buksa mi!". Altså...... @Intruder har du noen gang brukt et velkjent sjekketriks? @mini-mio Kan du et bra sjekketriks? njæ, å trikse og stryke orker jeg ikke, men det går jo å starte en lekeslåsskamp og så snikkose litt underveis
Gjest Skrevet 3. desember 2015 #896 Skrevet 3. desember 2015 Har du sett noe til @Hummels og @Nietsoj?
minister-mio Skrevet 3. desember 2015 #897 Skrevet 3. desember 2015 Jeg digger Catfish. Den er som du sier, spesiell og fin. Hmm.. jeg skal stå opp ca 10:00, jobber på kvelden i morgen. @mini-mio Når skal vi henge igjen? snart håper jeg! @incognita kunne du spist due?
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #898 Skrevet 3. desember 2015 snart håper jeg! @incognita kunne du spist due?Jeg kunne spist hva som helst om jeg ble utfordret, og det er ikke tull engang.@mini-mio Hvilken type eple liker du best? @bellesa Hvem var spørsmålet ditt rettet til?
Nietsoj Skrevet 3. desember 2015 #899 Skrevet 3. desember 2015 Har du sett noe til @Hummels og @Nietsoj?Jeg er jo her, men vet ikke elt hva jeg skal i denne tråden, den virker litt intern., men jeg kan jo prøve...Hva har dere på dere så sent om kvelden @Arabella, @bellesa og @Fjasa
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #900 Skrevet 3. desember 2015 Jeg er jo her, men vet ikke elt hva jeg skal i denne tråden, den virker litt intern., men jeg kan jo prøve...Hva har dere på dere så sent om kvelden @Arabella, @bellesa og @Fjasa Den er ikke intern, det er bare de samme som henger her hele tiden, så da kan det virke litt sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå