Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mellom 25 og 30. :ninja: 

@nicecar Liker du gatebil?

Nope, såååå bilinteressert er jeg ikke, hehe.:fnise:

@Peanut liker du marsipan? 

Endret av nicecar
Gjest Sunflower-Delight
Skrevet (endret)
 På en måte ikke, fordi når man er singel så er det lite å være romantisk med, men kanskje når jeg har kjæreste at jeg er litt romantisk. Opptatt av å stoppe opp og huske på kjærligheten. Leste noe om de 5 kjærlighetsspråkene, er vel mest opptatt av ord, og handlinger, og ikke gaver. Jeg fikk nesten litt jernteppe (hjerneteppe?), hva er det å være romantisk? 

@Sunflower-Delight: Hva legger du i å være romantisk?

Jeg tenker at det kan være så mye. Jeg tenker vel at det ikke trengs å gjøres så altfor mye styr for å skape til romantisk stemning, du trenger ikke alltid å gå på steinrik restaurant eller å ha et kjempe-pompøst selskap for å få til romantikk. En liten tur ut på piknik, å sitte ute i sammen om natten med stjerneklar himmel, ha hjemmelaget middag hjemme med stearinlys, se på solnedgangen/soloppgangen... Mye av det enkle kan være mer enn nok. Jeg mener vel at romantikk er noe en kan skape mye av sjølv, uansett om en ville ha vært sammen med en mindre romantisk person.

Boken om de 5 Kjærlighetsspråkene er veldig bra synes jeg. :tommel:

@Rainstorm Liker du å lese bøker? Og hva slags tema liker du best? 

@Summers Hvorfor valgte du ditt brukernavn? Har det noe djupere mening over seg?

Endret av Sunflower-Delight
Skrevet

Vet det ikke sjølv, men har tenkt litt på hvorfor det heter det.

Angående spørsmålet ditt så vil jeg helst holde det svaret privat.

Det kommer virkelig an på humøret mitt. Noen ganger liker jeg å spise godteri, andre ganger noe salt som potetgull/pringles/popcorn og lignende, noen ganger vil jeg helst spise sjokolade, andre ganger vil jeg spise mest salat, o.s.v... o.sv....

@Lady Er du en romantisk person? Hva er en romantisk kveld for deg?

@incognita Hvor forelsket er du fra en skala til 1-10? ;)

@nicecar Hva slags bil liker du best?

Ja og nei. Jeg setter mest pris på de "små tingene" som en søt lapp, hviske noe søtt i øret mitt, kjøpe inn yndlingsjokoladen min ogsånt. Jeg er ikke glad i for mye av det gode og veldig klisje typer.. En romantisk kveld er fks å lage god mat sammen, gi hverandre massasje eller fks stå på skøyter/kjøpe kaffe å gå en tur i mørket :)

Skrevet

Vet det ikke sjølv, men har tenkt litt på hvorfor det heter det.

Angående spørsmålet ditt så vil jeg helst holde det svaret privat.

Det kommer virkelig an på humøret mitt. Noen ganger liker jeg å spise godteri, andre ganger noe salt som potetgull/pringles/popcorn og lignende, noen ganger vil jeg helst spise sjokolade, andre ganger vil jeg spise mest salat, o.s.v... o.sv....

@Lady Er du en romantisk person? Hva er en romantisk kveld for deg?

@incognita Hvor forelsket er du fra en skala til 1-10? ;)

@nicecar Hva slags bil liker du best?

@Sunflower-Delight Er du redd for å gå ut alene etter midnatt?

Gjest incognita
Skrevet

Uten å sammeligne meg med American Psycho, så har jeg en bestemt ansiktskrem som jeg handler på en typisk kvinnebutikk - og den bruker jeg daglig. Det står "For Men" på flasken da ;) Og selvfølgelig gel når jeg barberer meg.

@incognita - Hvor høy tenkte du at jeg var?

Hihi :fnise:

Tjaaa 176 kanskje? :vetikke:  Hvis jeg skulle tippet før du så det. 

@Intruder Ville du blitt overrasket om jeg sa at jeg er 175? 

@Lady Pleier du å stå på skøyter på spikersuppa? 

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet
 @Sunflower-DelightHva spiser du vanligvis til frokost?

Det vil også variere litt fra gang til gang. ;) Men nå for tiden spiser jeg mer brødskiver med ost, kalkun salami, syltetøy...

@incognita Kan du beskrive din kjære i 5 ord?

Skrevet

Jeg er et sted mellom 17 og 26. 

Klarer ikke å komme på noe, tror egentlig jeg har det jeg trenger.. 

Hehe, det uttrykket hennes når hun kikker opp og skjønner hva som har skjedd - priceless :fnise: Kanskje det er litt synd på henne, men man skal faktisk ikke sove på jobb :nei:

@Lady Liker du intruder?

@incognita Liker du å bli dominert? :pisk:

Jeg kan ikke like noen kun utifra en bruker på et forum,...

@Hidenburg Hva liker du å gjøre på fritiden?:)

Skrevet

Hehe ja, jeg kjenner meg vel egentlig litt igjen i alt du skriver. Og btw, av en eller annen grunn trodde jeg du var lav. :fnise:  Men good for you! 

10.  :rodmer: 

@Lady Hvor høy er du? 

@Intruder Bruker du ansiktsprodukter? Rens, krem osv..

@Sunflower-DelightHva spiser du vanligvis til frokost?

168.

@Incognita Hvor høy er du?

Gjest incognita
Skrevet

Det vil også variere litt fra gang til gang. ;) Men nå for tiden spiser jeg mer brødskiver med ost, kalkun salami, syltetøy...

@incognita Kan du beskrive din kjære i 5 ord?

Hmm. Morsom, intelligent, digg, omsorgsfull, egenrådig.

@Sunflower-Delight Hvis du kunne velge ditt eget fornavn, hva ville det vært?

Skrevet

Uten å sammeligne meg med American Psycho, så har jeg en bestemt ansiktskrem som jeg handler på en typisk kvinnebutikk - og den bruker jeg daglig. Det står "For Men" på flasken da ;) Og selvfølgelig gel når jeg barberer meg.

@incognita - Hvor høy tenkte du at jeg var?

@Rainstorm og @Lady - Røyker du?

Nei :)

@Intruder Er du handy?

Gjest incognita
Skrevet

168.

@Incognita Hvor høy er du?

10cm lavere enn deg, 158. 

@Lady Hvordan ville vennene dine beskrevet deg?

Skrevet

Hihi :fnise:

Tjaaa 176 kanskje? :vetikke:  Hvis jeg skulle tippet før du så det. 

@Intruder Ville du blitt overrasket om jeg sa at jeg er 175? 

@Lady Pleier du å stå på skøyter på spikersuppa? 

Nei .

@Incognita Er du sporty?

Gjest incognita
Skrevet

Nei .

@Incognita Er du sporty?

Hmm. Kanskje litt? :) 

@Lady Hvilken skostørrelse bruker du?

@nicecar Er du opptatt av mote?

Skrevet

10cm lavere enn deg, 158. 

@Lady Hvordan ville vennene dine beskrevet deg?

Forsiktig, Snill, Reservert i begynnelsen, men åpner meg når jeg blir trygg på nye personer. Mer vet jeg ikke.

@Incognita Hvilke klesmerker er dine favoritter?

Skrevet

@Moonwalker: Savner du drømmeprinsen?

Hva er topp 3 dealbreakers?

Nå tror jeg ikke på noe drømmeprinsen da, men jeg kan da si at det hadde vært fint med en type. Samtidig er det ikke et enormt savn.topp 3 dealbreakers: jeg har ikke peiling :bond: en av de er iallefall at han er i et annet forhold. Men utenom det er det stort sett bare småting jeg kommer på akkurat nå..

@Rainstorm om du skulle deltatt i en tv-serie, ville du vært hovedkarakteren eller bestevennen?

@Moonwalker Trives du i store folkemengder?

Stort sett gjør jeg det. Men jeg skiller meg ikke nevneverdig ut i store folkemengder da.

@Hindenburg Har du noe spesielt du kunne tenkt deg å oppnå før du er 30?

du@Moonwalker - Hva er ditt beste minne fra barndommen?

det er generelt minnene fra nesten hver dag om sommeren. Var bading, leking, sykling, grilling, mer bading og film - dag inn, og dag ut med mine beste venner :nigo: 

@Intruder Hva skulle du ønske du husket bedre?

@Moonwalker Er du close med foreldrene dine?

jeg er ganske så nær med en av foreldrene mine, ja.

@incognita actionfilmer eller romantiske filmer?

@Moonwalker skal du se X-files snart?

jeg har ennå ganske mange serier jeg skal gjennom før jeg tar den maratonen :fnise: 

@Doge Hva er din favorittkake?

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

@Sunflower-Delight Er du redd for å gå ut alene etter midnatt?

Nei, jeg er ikke det. Synes det er veldig rolig og fredfult ute om natten. Men det kommer vel også litt an på hvor jeg ville ha gått, jeg hadde for eksempel ikke gått gjennom gater som har et veldig dårlig rykte over seg. 

@Lady Hvordan det? ;)

Ja og nei. Jeg setter mest pris på de "små tingene" som en søt lapp, hviske noe søtt i øret mitt, kjøpe inn yndlingsjokoladen min ogsånt. Jeg er ikke glad i for mye av det gode og veldig klisje typer.. En romantisk kveld er fks å lage god mat sammen, gi hverandre massasje eller fks stå på skøyter/kjøpe kaffe å gå en tur i mørket :)

Jeg mener da at det er mer enn nok romantisk. :tommel:

@Sunflower-Delight Hvis du kunne velge ditt eget fornavn, hva ville det vært?

Jeg synes mitt fornavn er fin nok som det er. ;):mrgreen:

@incognita Hva med deg? :)

@Moonwalker Synes du det er sexy med romdrakt? :sjarmor:

Skrevet (endret)

@Summers - Solid type. Står enormt for hva han sier, og rikker seg ikke av flekken - fordi han alltid vil klare å vri seg unna med et argument som veier tungt nok til å være vanskelig å si imot. Alltid rolig, aldri synlig sint. Er av typen som ser gode argumenter for vinklinger som andre ikke ser, og det overrasker han at andre ikke ser dem.

TIl alle jeg beskrev: Hvor mye rett har jeg egentlig?

Null poeng:-) Sa jo at jeg ikke blir sint så den gir ikke poeng. Diskuterer sjeldent og om jeg først gjør så sier jeg som oftest at jeg er enig eller ikke har noen mening om saken. Ikke anser jeg meg flink til å se gode argumenter heller, er nok heller litt treg.

@Summers Hva er livsretten din ?

Søtsaker. Milkshake, yoghurtnøtter, skolekritt, skillingsboller, osv.

@Intruder Hva er ditt mest ambisiøse mål?

@nicecar Hva slags idrett drev du med som ung? 

@Edain Hva er dine tre beste egenskaper?

Endret av Summers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...