Gjest incognita Skrevet 29. november 2015 #321 Skrevet 29. november 2015 @incognita: Nei, jeg er nok ikke det. Har du pyntet til advent?Det har jeg ikke. Litt tidlig synes jeg. @incognita Om verden gikk under i morgen, hva ville du gjort i kveld?Hmm. Jeg ville kost meg med kjæresten min. @Incognita Hvordan tror du den representative kg brukeren er? Mener du den gjennomsnittlige? Jeg tror det er alt mulig her. @Hindenburg Fikk du vondt av Heidi Weng i dag? @Fantastica Er du religiøs? @Lady Har du balltekke?
Gjest incognita Skrevet 29. november 2015 #322 Skrevet 29. november 2015 @incognita - Var det gøy ute i går, ble du full?Det var veldig gøy. Jeg ble ikke full akkurat, fin i formen vil jeg si. @Intruder Har du hatt en fin helg?
Summers Skrevet 29. november 2015 #323 Skrevet 29. november 2015 @Summers - Forholder du deg alltid rolig i alle situasjoner, eller kan du bli skikkelig sint så det går utover ting? Blir ikke sint, men blir surrete når jeg er stressa. @Jacklost Hva er dine beste egenskaper?
Lady Skrevet 29. november 2015 #324 Skrevet 29. november 2015 Beklager om jeg har hoppet over noen spørsmål her nå. Tråden har jo en voldsom progresjon og med til tider ikke-fungerende tagging blir det vanskelig å følge med i svingene. Spør i såfall igjen om du er glemt Ja, i ca. 10 minutter før jeg kommer på at det er min egen feil at ting ikke gikk som det skulle. Så da samler jeg opp intruder-restene og fortsetter mot målet så godt jeg kan. Stort sett ingen gråtende Intruder i fosterstilling i dusjen her altså.1. Dumskap2. Sosiale antenner lik 03. Altfor høy selvtillit@Lady - Hva er det beste komplimentet du kan huske å ha fått av noen?@Rainstorm - Beskriv gjerne din triveligste lørdagsformiddag ever@nicecar - Synes du faktisk jeg er morsom, eller var det ironisk?@Okapi - Hva legger du i å være "akustisk" og "astral"?@incognita - Var det gøy ute i går, ble du full?@Summers - Forholder du deg alltid rolig i alle situasjoner, eller kan du bli skikkelig sint så det går utover ting?@Moonwalker - Hva er ditt beste minne fra barndommen?@energibånd - Har du sett "Dear John"?Hmm, er jo hyggelig med komplimenter på utseende, men setter mer pris på å høre at jeg er en god venninne. En venninne av meg så hun så på meg som hennes aller beste venninne og at hun aldri har holdt kontakten med noen så lenge som meg før. Det var veldig hyggelig @Intruder Hvor høy er du?
Lady Skrevet 29. november 2015 #325 Skrevet 29. november 2015 Det har jeg ikke. Litt tidlig synes jeg. Hmm. Jeg ville kost meg med kjæresten min. Mener du den gjennomsnittlige? Jeg tror det er alt mulig her. @Hindenburg Fikk du vondt av Heidi Weng i dag? @Fantastica Er du religiøs? @Lady Har du balltekke?Ja, noe sånt Nei .. @Incognita Synes du det er ekkelt å bade i svømmehall med masse fremmede mennesker?
Arca Skrevet 29. november 2015 #326 Skrevet 29. november 2015 @incognita Løy du når du sa du hadde tatt opp sluken?
Gjest incognita Skrevet 29. november 2015 #327 Skrevet 29. november 2015 @Incognita Synes du det er ekkelt å bade i svømmehall med masse fremmede mennesker?Sånn bakteriemessig: ja! @Lady følger du med på farmen?
Gjest incognita Skrevet 29. november 2015 #328 Skrevet 29. november 2015 @incognita Løy du når du sa du hadde tatt opp sluken?Haha njaa jeg løftet og tittet litt, men sa vel egentlig aldri at jeg hadde gjort noe mer. @Arca Finner du deg ikke i å bli holdt for narr?
Lady Skrevet 29. november 2015 #329 Skrevet 29. november 2015 Sånn bakteriemessig: ja! @Lady følger du med på farmen?Nei@Incognita Er du lei av reality deltagere som prøver å klore seg fast til media ved å fortelle om "dramatiske" hendelser i livene dems?
Arca Skrevet 29. november 2015 #330 Skrevet 29. november 2015 Haha njaa jeg løftet og tittet litt, men sa vel egentlig aldri at jeg hadde gjort noe mer. @Arca Finner du deg ikke i å bli holdt for narr?Haha! Joda, så lenge det ikke er viktig for meg. Hele den tråden var jo en humorfest.
Gjest Skrevet 29. november 2015 #331 Skrevet 29. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest incognita Skrevet 29. november 2015 #332 Skrevet 29. november 2015 Nei@Incognita Er du lei av reality deltagere som prøver å klore seg fast til media ved å fortelle om "dramatiske" hendelser i livene dems?Ja, når du sier det så! Haha! Joda, så lenge det ikke er viktig for meg. Hele den tråden var jo en humorfest.
Gjest incognita Skrevet 29. november 2015 #333 Skrevet 29. november 2015 Jepp, veldig egentlig! Tilbragt dagen i dag med familiemiddag og hyggelig julekakebaking @incognita - Hvis du dømmer en KG-bruker for et innlegg, klarer du å skille mellom KG-brukeren og personen bak da?Høres ut som du har hatt en fin dag. Hmm jeg tror ikke jeg klarer det nei. @Intruder Ta for deg noen av brukerne her i tråden og beskriv hvordan du tror de er.
Sitronmelis Skrevet 29. november 2015 #334 Skrevet 29. november 2015 @Sitronmelis Hvor lenge har du fulgt med på Home and Away? Hyggelig forresten å høre at det er andre 1991 modeller her, 1991 for the win Hehe! :D Hm, siden jeg gikk i 7 klasse tror jeg!
Gjest Skrevet 29. november 2015 #335 Skrevet 29. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 29. november 2015 #336 Skrevet 29. november 2015 Ja, elsker tyrkisk pepper kjærlighet Ja, men finner ikke ut av hvorfor det heter det ? @Sunflower-delight Hva er det vondeste du har opplevd? Vet det ikke sjølv, men har tenkt litt på hvorfor det heter det. Angående spørsmålet ditt så vil jeg helst holde det svaret privat. @Sunflower-Delight Hva spiser du når du skal kose deg?Det kommer virkelig an på humøret mitt. Noen ganger liker jeg å spise godteri, andre ganger noe salt som potetgull/pringles/popcorn og lignende, noen ganger vil jeg helst spise sjokolade, andre ganger vil jeg spise mest salat, o.s.v... o.sv.... @Lady Er du en romantisk person? Hva er en romantisk kveld for deg?@incognita Hvor forelsket er du fra en skala til 1-10? @nicecar Hva slags bil liker du best?
Gjest incognita Skrevet 29. november 2015 #337 Skrevet 29. november 2015 @incognita - Liker å holde kortene tett til brystet, men vil samtidig dele nok til at hun er interessant å snakke med. Genuint opptatt av å være snill og god. Sier ifra dersom hun misliker ett eller annet, men alltid med en vennlig tone - selv om hun liker å tenke at hun er tøff nok til å bli oppriktig opp-i-ansiktet-sint.TIl alle jeg beskrev: Hvor mye rett har jeg egentlig?Hehe ja, jeg kjenner meg vel egentlig litt igjen i alt du skriver. Og btw, av en eller annen grunn trodde jeg du var lav. Men good for you! @incognita Hvor forelsket er du fra en skala til 1-10? 10. @Lady Hvor høy er du? @Intruder Bruker du ansiktsprodukter? Rens, krem osv.. @Sunflower-DelightHva spiser du vanligvis til frokost?
Gjest nicecar Skrevet 29. november 2015 #338 Skrevet 29. november 2015 Vet det ikke sjølv, men har tenkt litt på hvorfor det heter det. Angående spørsmålet ditt så vil jeg helst holde det svaret privat. Det kommer virkelig an på humøret mitt. Noen ganger liker jeg å spise godteri, andre ganger noe salt som potetgull/pringles/popcorn og lignende, noen ganger vil jeg helst spise sjokolade, andre ganger vil jeg spise mest salat, o.s.v... o.sv.... @Lady Er du en romantisk person? Hva er en romantisk kveld for deg?@incognita Hvor forelsket er du fra en skala til 1-10? @nicecar Hva slags bil liker du best? Porche Cayenne - for øyeblikket.@incognita Hvor gammel er du ?@Cuntzilla Hvor fikk du det brukernavnet fra ?@Summers Hva er livsretten din ?
Gjest Hindenburg Skrevet 29. november 2015 #339 Skrevet 29. november 2015 @Hidenburg Hvor gammel er du?Jeg er et sted mellom 17 og 26. @Hindenburg Hva ønsker du deg?Klarer ikke å komme på noe, tror egentlig jeg har det jeg trenger.. @Hindenburg Fikk du vondt av Heidi Weng i dag?Hehe, det uttrykket hennes når hun kikker opp og skjønner hva som har skjedd - priceless Kanskje det er litt synd på henne, men man skal faktisk ikke sove på jobb @Lady Liker du intruder?@incognita Liker du å bli dominert?
Gjest incognita Skrevet 29. november 2015 #340 Skrevet 29. november 2015 @incognita Hvor gammel er du ?Mellom 25 og 30. @nicecar Liker du gatebil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå