AnonymSjiraff Skrevet 9. august 2017 #14182 Skrevet 9. august 2017 @Sonic Hvor lenge har du vært på KG? 3
AnonymSjiraff Skrevet 9. august 2017 #14184 Skrevet 9. august 2017 3 minutter siden, Winza skrev: @AnonymSjiraff Hvorfor det nicket? Ble kalt Sjiraffen på skolen. @Winza Hvor ofte bruker du AB-funksjonen? 4
AnonymSjiraff Skrevet 9. august 2017 #14185 Skrevet 9. august 2017 Spørsmål til TS/Incognita. Er du fortsatt på KG/ I denne tråden med et annet brukernavn? 4
Gjest Sonic Skrevet 9. august 2017 #14186 Skrevet 9. august 2017 5 timer siden, AnonymSjiraff skrev: @Sonic Hvor lenge har du vært på KG? 4 år@AnonymSjiraff Beste middagsrett?
Gjest Winza Skrevet 9. august 2017 #14187 Skrevet 9. august 2017 5 timer siden, AnonymSjiraff skrev: Ble kalt Sjiraffen på skolen. @Winza Hvor ofte bruker du AB-funksjonen? I ny og ne @AnonymSjiraff Du da?
AnonymSjiraff Skrevet 9. august 2017 #14188 Skrevet 9. august 2017 51 minutter siden, Sonic skrev: 4 år@AnonymSjiraff Beste middagsrett? Entrecote. @Sonic Hatt en bra sommer? 36 minutter siden, Winza skrev: I ny og ne @AnonymSjiraff Du da? Bruker den litt til en tellelek hvor man skal være AB, men utenom det så skriver jeg under mitt brukernavn. @Winza Hvorfor valgte du brukernavnet ditt? 4
Kruset Skrevet 9. august 2017 #14189 Skrevet 9. august 2017 21 timer siden, Byjenta! skrev: @Kruset, @Moonwalker, @Lady : Hva her dere gjort i sommer? Ikke særlig mye spennende. Jeg har jobbet mye, og så har jeg besøkt familie og truffet noen venner Hva med deg, @Byjenta!?
Byjenta! Skrevet 9. august 2017 #14190 Skrevet 9. august 2017 13 minutter siden, Kruset skrev: Ikke særlig mye spennende. Jeg har jobbet mye, og så har jeg besøkt familie og truffet noen venner Hva med deg, @Byjenta!? Så hyggelig vært litt rundt med mann og hund =) vært og besøkt familien hans på andre siden av landet og litt :)
Gjest Sonic Skrevet 9. august 2017 #14191 Skrevet 9. august 2017 1 time siden, AnonymSjiraff skrev: @Sonic Hatt en bra sommer? Ja, stort sett bare jobbet, men liker det Ikke sett noe særlig til sommerværet, har du?
Gjest Winza Skrevet 9. august 2017 #14192 Skrevet 9. august 2017 På 4.8.2017 den 20.52, Bootyhunter skrev: Glemte å svare på det. Nei har ikke spilt metroid spill som jeg kan huske i hvert fall. @Winza Ditt favoritt spill? Anbefaler deg å prøve Super Metroid og Metroid Prime, de er juveler innen spillindustrien :D Paper Mario The Thousand Year Door @Bootyhunter Ditt da? På 5.8.2017 den 0.32, Kruset skrev: Reise! Skulle mer enn gjerne hatt hele sommerferien fri, og reist for å se nye plasser, det er så mange steder jeg vil oppleve! Og så må jeg alltid ei uke på camping på sommerleir @Winza Hvilke ting gir deg mest glede i hverdagen? Vet ikke helt faktisk, mat kanskje? Godteri blir det riktige svaret men det spiser jeg ikke hver dag så @Kruset Har du noen gang blitt lei av kg? 1 time siden, AnonymSjiraff skrev: Entrecote. @Sonic Hatt en bra sommer? Bruker den litt til en tellelek hvor man skal være AB, men utenom det så skriver jeg under mitt brukernavn. @Winza Hvorfor valgte du brukernavnet ditt? Fordi det er et navn jeg liker veldig godt og som jeg har brukt som navn i spill de siste nesten 10 årene Dette og Jacklost @AnonymSjiraff Liker du spill?
Gjest Axl Rose Skrevet 9. august 2017 #14193 Skrevet 9. august 2017 3 timer siden, Winza skrev: Anbefaler deg å prøve Super Metroid og Metroid Prime, de er juveler innen spillindustrien :D Paper Mario The Thousand Year Door @Bootyhunter Ditt da? Skal teste de ut. Metal Gear spillene er mine favoritter. @Winza Din største frykt? (Har kanskje spurt om det før, men husker iikke alt jeg spør om)
annebanane Skrevet 9. august 2017 #14194 Skrevet 9. august 2017 (endret) Byjenta! skrev (På 8.8.2017 den 20.55): @Kruset, @Moonwalker, @Lady : Endret 14. januar 2023 av annebanane
AnonymSjiraff Skrevet 9. august 2017 #14195 Skrevet 9. august 2017 @amativeReflection Hva betyr brukernavnet ditt? 3
ajarRun Skrevet 9. august 2017 #14196 Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: @amativeReflection Hva betyr brukernavnet ditt? amative. adjective. Relating to or inclined toward love, especially sexual love; amorous. Origin of amative. Medieval Latin amātīvus capable of love from amātus past participle of Latin amāre to love. regner med du vet hva refleksjon er.
AnonymSjiraff Skrevet 9. august 2017 #14197 Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, amativeReflection skrev: amative. adjective. Relating to or inclined toward love, especially sexual love; amorous. Origin of amative. Medieval Latin amātīvus capable of love from amātus past participle of Latin amāre to love. regner med du vet hva refleksjon er. Jeg hadde egentlig tenkt til å si jeg hadde googlet amative, men forstod fortsatt ikke navnet ditt. Kan du forklare på norsk og sånn at hele navnet blir sett under ett? 3
ajarRun Skrevet 9. august 2017 #14198 Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev: Jeg hadde egentlig tenkt til å si jeg hadde googlet amative, men forstod fortsatt ikke navnet ditt. Kan du forklare på norsk og sånn at hele navnet blir sett under ett? Kjærlig, spesfikt seksuell refleksjon. Som et speilbilde av lysten til kåte heggemøers lyst. På en sarkastisk og humoristisk måte. 1
AnonymSjiraff Skrevet 9. august 2017 #14199 Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Kjærlig, spesfikt seksuell refleksjon. Som et speilbilde av lysten til kåte heggemøers lyst. På en sarkastisk og humoristisk måte. Tusen takk. 3
Byjenta! Skrevet 10. august 2017 #14200 Skrevet 10. august 2017 12 timer siden, Moonwalker skrev: Flyttet, øvd meg på å gå, og flyttet igjen Dette har vært en svært rolig sommer bort sett fra all flyttingen. Du da, @Byjenta!? Ååå... besøkt familien til mannen på andre sida av landet, ellers slappet av og gjort litt forskjellige ting. SLappet av for det aller meste @Moonwalker hvordan har sommerværet vært?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå