Dr. A. Kula Skrevet 16. januar 2017 #13021 Skrevet 16. januar 2017 8 minutter siden, Moonwalker skrev: jeg roter nok bare godt i dag, haha! Jeg sier nei takk til spill som omhandler liv og død. Som russian roulette og slikt. @Dr. A. Kula hva er du mest fornøyd med ved ditt eget utseende? Det holder jeg med deg i. Tenker det samme. Kan styre meg for "Jackass" påfunn, men kunne vært med på tilsvarende om det var arrangert under forsvarlige omstendigheter - kanskje. Må nok bli øynene, inkludert vipper og bryn. @Moonwalker har du vært på ølfestival (oktoberfest) eller kunne du tenkt deg å deltatt? Og ville du stilt i oktoberfest kostyme?
annebanane Skrevet 16. januar 2017 #13022 Skrevet 16. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 16.1.2017 den 23.53): @Moonwalker Endret 14. januar 2023 av annebanane
Kruset Skrevet 16. januar 2017 #13023 Skrevet 16. januar 2017 46 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Av fakter og i bevegelse er jeg visstnok prikk lik min far. Tror jeg også ligner han mest utseendemessig. @Kruset har du observert noen fakter/egenskaper/reaksjonsmønstre/etc hos dine foreldre du virkelug ikke vil arve? @Moonwalker er du gått lei av meg, siden du verken svarte eller spurte, men bare siterte? Eller bare rotet du slik som med spørsmålet til deg selv? Det er selvsagt noen ting. Jeg vil gjerne bli bedre enn dem på å bruke gode ord framfor å gi kritikk, og så skulle jeg ønske jeg hadde litt mindre av temperamentet deres. Må sies at jeg mest av alt er takknemlig for den bagasjen jeg har fått med hjemmefra. @Dr. A. Kula Hvordan vil du beskrive egen oppvekst?
Batgirl Skrevet 17. januar 2017 #13024 Skrevet 17. januar 2017 5 timer siden, EpleDrue skrev: Så godt det gikk bra med henne! Så utrolig søtt, helt egen sirkusponni😄 Helg er alltids digg, men den er over alt for fort. @Batgirl Hva gjorde du i helgen? Yep, veldig søt sirkusponni med veldig stor krave rundt halsen 🙈 Jeg har hatt skikkelig rengjøring i leiligheten, vært hos en venninne og på date! @EpleDrue Hvor høy er du?
calavi Skrevet 17. januar 2017 #13025 Skrevet 17. januar 2017 På 15.1.2017 den 19.13, Dr. A. Kula skrev: @calavi hender det du dropper badetøyet når du bader i det fri? Vet du, jeg tror seriøst jeg aldri har nakenbadet. Snakk om å være kjedelig... 16 timer siden, EpleDrue skrev: D @calavi Soloppgang eller solnedgang? Hva er finest? Solnedgang 14 timer siden, Moonwalker skrev: @calavi Hva synest du om kyssebilder med kjæresten? Om noen hadde tatt et bilde i smug av oss mens vi kysset så hadde jeg muligens synes det hadde vært litt koselig, men sånne unaturlige "la oss kysse mens vi tar bilde av oss selv"-opplegg er bare småflaut. Jeg har med andre ord aldri postet kyssebilde, selv ikke da jeg var 16 år og forelska for første gang. @Dr. A. Kula Hvilken hvit løgn dro du sist til kona di? @EpleDrue Hvilken sang hører du mest på om dagen? @Moonwalker Beste tvprogram på NRK? @Batgirl Hvor høy er drømmemannen?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 17. januar 2017 #13026 Skrevet 17. januar 2017 20 timer siden, EpleDrue skrev: Utrolig mye som gjør verden urettferdig. Kan ikke velge noe konkret. @Strixa Gråter du lett? Nei, det hender jeg gråter, men vil ikke si jeg gråter lett. Kanskje gråter jeg oftest når jeg er fryktelig stressa? @EpleDrue bortsett fra fotball, hva gjør deg genuint lykkelig?
Gjest anonym2233 Skrevet 17. januar 2017 #13027 Skrevet 17. januar 2017 Sniker meg inn her igjen jeg @Dr. A. Kula Ser at du er fortsatt aktiv her inne, hvordan klarer du å komme opp med nye spørsmøl hver gang? @EpleDrue Godt nytt år! Har du en fin start på nyåret? 😊 @Strixa Med profilbildet ditt tenker jeg du er vågal og vill, tar jeg feil eller har jeg rett? I så fall, hva er det villeste og tøffeste du har opplevd/vært med på? (positiv sammenheng)
Gjest Jacklost Skrevet 17. januar 2017 #13028 Skrevet 17. januar 2017 @Strixa Fikk du med deg spørsmålet mitt om profilbildet?
Byjenta! Skrevet 17. januar 2017 #13029 Skrevet 17. januar 2017 21 timer siden, Moonwalker skrev: Kjøpt bolig, investert og reist en del. Også hjulpet familie litt. Er det skattefrie kroner? For isåfall hadde jeg nok gjort enda mer @Byjenta! Kunne du tenkt deg en skjønnhetsoperasjon? Okei. Skattefrie ja. Nei det kunne jeg absolutt aldri tenkt meg. Kunne du @Moonwalker?
Dr. A. Kula Skrevet 17. januar 2017 #13030 Skrevet 17. januar 2017 56 minutter siden, Moonwalker skrev: Ikke ordentlig i Tyskland, men har deltatt flere ganger her i landet. Er jo kjempekjekt Stilte selvsagt i kostyme! "Sexy Olga" ( ) henger klar til neste gang (eller halloween). @Dr. A. Kula Hva gjør du om du merker at folk legger an på deg på byen? Kommer litt an på hva du legger i "å legge an på". Litt flørting er jo bare sjarmerende og det kan jeg nok tåle og gjengjelde, men er det snakk om beføling og forsøk på kyssing vil det bli bestemt avvist. @Moonwalker blir du ofte lagt an på når du er ute på byen? 40 minutter siden, Kruset skrev: Det er selvsagt noen ting. Jeg vil gjerne bli bedre enn dem på å bruke gode ord framfor å gi kritikk, og så skulle jeg ønske jeg hadde litt mindre av temperamentet deres. Må sies at jeg mest av alt er takknemlig for den bagasjen jeg har fått med hjemmefra. @Dr. A. Kula Hvordan vil du beskrive egen oppvekst? Ja, hvordan beslrive den? Ble nødt i gangske ung alder til å være med å ta ansvar hjemme, hatt et trygt og godt hjem, tidvis noe mobbet på skolen, men likevel god nok i gym til å bli valgt som ca topp fem. Strengt, men rettferdig hjemme. @Kruset har du stor eller liten familie (søsken, onkler, tanter, søskenbarn)?
Gjest EpleDrue Skrevet 17. januar 2017 #13031 Skrevet 17. januar 2017 På Monday, January 16, 2017 den 20.35, pika skrev: @EpleDrue Er du avhengig av telefonen din eller kunne du fint lagt den fra deg en dag eller to(eller mer)? Kunne fint klart meg uten mobiltelefon i en eller to dager (eller mer) Hadde fått noen sinte venner pga Snapchat streak, ellers ingen problem. @pika Kunne du klart deg en måned uten fysisk kontakt med det motsatte kjønn? På Monday, January 16, 2017 den 21.41, Dr. A. Kula skrev: Det burde vi selvsagt, men tror du @Ukorrekt vil fortelle oss hvilket lag hun spiller på, og tror du hun spiller på/mot et lag i nærheten av der hver av oss bor? Kanskje via PM, hva tror du @EpleDrue? Er hun kul svarer hun deg på PM, så ser vi åpningskampen!Er helt magisk med kvinnefotball. Må jo være litt fart i kampen også om hun spiller i 2.div. Har vi andre damer her i tråden som spiller på høyt nivå, @Dr. A. Kula? 23 timer siden, Kruset skrev: @EpleDrue Om du kunne leve en dag som et annet menneske, hvem ville du vært? Da måtte jeg vært kjæresten min, bare for å forstå hvor heldig hun er som har meg. @Kruset Hva synes du om menn i dress? 23 timer siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue Bruker du proteinpulver? Haha, nei. Det skulle tatt seg ut du! @Moonwalker Siden du egentlig ville spørre deg selv om du bruker proteinpulver, så spør jeg for deg! 22 timer siden, Salka skrev: Hehe, tenkte meg at jeg ikke akkurat var alene om å ha stilt det spørsmålet. Tror min favorittfrukt må være appelsin. Jeg elsker appelsiner. Både som de er og i presset form som helt ferskpresset juice. Er du glad i musikk, @EpleDrue ? Nei, rart med det der. Ble du sjokkert over svaret mitt? Skal forresten appelsinjuicen inneholde fruktkjøtt? Ja, veldig glad i musikk. Alt fra Kygo til The Beatles. Hører på musikk daglig. @Salka Hva er det beste rådet du har fanget opp her på Kvinneguiden? 20 timer siden, Batgirl skrev: @EpleDrue Hvor høy er du? Jeg er 193 cm høy! @Batgirl Kan du gangetabellen i hodet? 9 timer siden, calavi skrev: @EpleDrue Hvilken sang hører du mest på om dagen? Nå går det for det meste i Alone - Alan Walker. @calavi Vinner du ofte når du spiller Twister? 5 timer siden, Strixa skrev: @EpleDrue bortsett fra fotball, hva gjør deg genuint lykkelig? Å se mennesker som jeg bryr meg om ha det bra, og får til alt de vil i livet. Ellers gjør en iskald øl meg glad, stillhet og skyting. @Strixa Vil du si at du leser mennesker lett? 4 timer siden, Pjokkeline skrev: @EpleDrue Godt nytt år! Har du en fin start på nyåret? 😊 Godt nyttår! 2017 har så langt vært bra, har mye gøy i vente så dette blir et veldig flott år. (Sier jeg etter 17 dager). @Pjokkeline Skal du på Ariana Grande konsert i Oslo i mai?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 17. januar 2017 #13032 Skrevet 17. januar 2017 7 minutter siden, EpleDrue skrev: Å se mennesker som jeg bryr meg om ha det bra, og får til alt de vil i livet. Ellers gjør en iskald øl meg glad, stillhet og skyting. @Strixa Vil du si at du leser mennesker lett? Fin måte å finne lykke på Jeg er flink til å få folk i tale og få dem til å åpne seg opp. Kanskje det betyr at jeg er flink til å lese dem? Ellers tror jeg ofte jeg forstår hva mennesker tenker og hvorfor de handler som de gjør, men blir i samtaler ofte ydmyk overfor hvor ofte vi glemmer hvor komplekse andres handlinger, tanker og erfaringer er. @EpleDrue er du lett å forstå seg på?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 17. januar 2017 #13033 Skrevet 17. januar 2017 4 timer siden, Jacklost skrev: @Strixa Fikk du med deg spørsmålet mitt om profilbildet? Ja, og jeg har svart deg og.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 17. januar 2017 #13034 Skrevet 17. januar 2017 4 timer siden, Pjokkeline skrev: @Strixa Med profilbildet ditt tenker jeg du er vågal og vill, tar jeg feil eller har jeg rett? I så fall, hva er det villeste og tøffeste du har opplevd/vært med på? (positiv sammenheng) Kommer an på hvilke deler av livet mitt du kikker i. Hverdagen min er som folk flest, består av en ansvarsfull jobb, studier og hverdagssysler ellers. Jeg er oppvokst i bedehusmiljøet på Sørlandet og bærer med meg en solid moralsk ballast. Ungdomstiden min var preget av skolegang og korsynging, lite gutter, biler og klining. Når det gjelder Strixa, som også er en del av meg, så er hun litt i opprør. Hun er lei av all moral og skam, og hva man burde gjøre og ikke. Derfor bærter hun seg litt her inne, mest for underholdningens skyld. @Pjokkeline hva et essensielt å vite om deg?
Dr. A. Kula Skrevet 17. januar 2017 #13035 Skrevet 17. januar 2017 9 timer siden, calavi skrev: Vet du, jeg tror seriøst jeg aldri har nakenbadet. Snakk om å være kjedelig... Solnedgang Om noen hadde tatt et bilde i smug av oss mens vi kysset så hadde jeg muligens synes det hadde vært litt koselig, men sånne unaturlige "la oss kysse mens vi tar bilde av oss selv"-opplegg er bare småflaut. Jeg har med andre ord aldri postet kyssebilde, selv ikke da jeg var 16 år og forelska for første gang. @Dr. A. Kula Hvilken hvit løgn dro du sist til kona di? @EpleDrue Hvilken sang hører du mest på om dagen? @Moonwalker Beste tvprogram på NRK? @Batgirl Hvor høy er drømmemannen? Tror ikke jeg har dratt en hvit løgn, er ikke flink til å lyve. Men ikke alltid jeg forteller alt som da jeg før jul kjøpte noe datautstyr og bare fortale om prisen på boksen (som hun spurte om) og ikke diskene som kom separat til ca 4000,- @calavi har du kjøpt noen plagg/sko kjæresten ikke vet om (faktiske prisen på)? 4 timer siden, Pjokkeline skrev: Sniker meg inn her igjen jeg @Dr. A. Kula Ser at du er fortsatt aktiv her inne, hvordan klarer du å komme opp med nye spørsmøl hver gang? @EpleDrue Godt nytt år! Har du en fin start på nyåret? 😊 @Strixa Med profilbildet ditt tenker jeg du er vågal og vill, tar jeg feil eller har jeg rett? I så fall, hva er det villeste og tøffeste du har opplevd/vært med på? (positiv sammenheng) Velkommen innom igjen Pjokkis, kjekt å høre fra deg igjen. Svaret jeg gir har gjerne et "sidespor", og så bruker jeg det som grunnlag for neste spm. @Pjokkeline hvordan går det med bryllupsforberedelsene (for du skulle gifte deg til sommeren, ikke sant? Dere forlovet i hvertfall i somer!)
annebanane Skrevet 17. januar 2017 #13036 Skrevet 17. januar 2017 (endret) calavi skrev (På 17.1.2017 den 12.40): @Moonwalker Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest Jacklost Skrevet 18. januar 2017 #13037 Skrevet 18. januar 2017 6 timer siden, Strixa skrev: Ja, og jeg har svart deg og. Har lett igjennom de siste sidene og finner ikke noe svar
Byjenta! Skrevet 18. januar 2017 #13038 Skrevet 18. januar 2017 9 timer siden, Moonwalker skrev: Skjønnhetoperasjoner er ikke helt min greie, altså Kan alltids peke ut ting jeg kunne fikset på, men sjansen for at jeg gjør det er svært liten. @Byjenta! har du vært i narkose? Det har jeg, flere ganger. Hva er din favoritt mnd? @Moonwalker
pika Skrevet 18. januar 2017 #13039 Skrevet 18. januar 2017 10 timer siden, EpleDrue skrev: Kunne fint klart meg uten mobiltelefon i en eller to dager (eller mer) Hadde fått noen sinte venner pga Snapchat streak, ellers ingen problem. @pika Kunne du klart deg en måned uten fysisk kontakt med det motsatte kjønn? Nei, jeg MÅ ha sex med noen minst hver dag - helst forskjellig personer hver gang. @EpleDrue hvem tror du er kjekkest av gutta på kg?
Dr. A. Kula Skrevet 18. januar 2017 #13040 Skrevet 18. januar 2017 14 timer siden, EpleDrue skrev: <...> Er hun kul svarer hun deg på PM, så ser vi åpningskampen!Er helt magisk med kvinnefotball. Må jo være litt fart i kampen også om hun spiller i 2.div. Har vi andre damer her i tråden som spiller på høyt nivå, @Dr. A. Kula? <...> Nå har jeg ikke sendt PM da, men regner med hun ser i tråden her ettersom hun er tagget (nevnt). Så får vi se det an. Men tror det er større mulighet for at du får svar enn meg. Flere av damene her har spilt fotball, men @Ukorrekt er eneste som aktivt spiller i 2. divisjon. Tror noen andre kanskje har spilt på nivået under, men ikke er aktive lenger? Husker ikke hvem, så må sjekke opp. @EpleDrue har du styrt unna influensaen, og hva gjør du for å holde deg frisk? 12 timer siden, Moonwalker skrev: Veldig vanskelig! Synest NRK har hatt så mye bra siste årene Folkeopplysningen og andre mer dokumentarlignende serier (om ikke dokumentarer i seg selv) står iallefall høyt. Et program som virkelig sitter brent fast er det ene fra brennpunkt om aktiv dødshjelp. @calavi Hva er din favorittkanal på tv? Skjønnhetoperasjoner er ikke helt min greie, altså Kan alltids peke ut ting jeg kunne fikset på, men sjansen for at jeg gjør det er svært liten. @Byjenta! har du vært i narkose? Alt for sjeldent @Dr. A. Kula Når døgnet du sist? Nei, de greiene der har ikke jeg behov for. @EpleDrue Hva er din lengste snapstreak? Tror det var i romjulen. Ble plutselig sittende oppe på PC/TV frem til morgenkvisten. Men skulle jo ikke på jobb dagen etter Ikke party-døgning mao. @Moonwalker har du støtt på ski/brett sålangt i år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå