Gjest Annetnavn_ Skrevet 9. januar 2017 #12741 Skrevet 9. januar 2017 3 minutter siden, Nolife skrev: @Strixahva har du lyst til akkurat nå? En deilig natt uten å våkne. @Nolife hva drømmer du om?
Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2017 #12742 Skrevet 9. januar 2017 (endret) 25 minutter siden, Jacklost skrev: Det går for det samme for meg @Ukorrekt Er du ofte ukorrekt? Klarte ikke å la være å spørre @Dr. A. Kula Hvem er din favoritt vampyr av alle de du har sett i filmer, serier osv? @Svinepels Eier du mye pels? Det er vanskelig å velge, og husker vel ikke alle jeg har sett, men Gar Oldman i "Dracula" fra 1992 kommer høyt opp. @Jacklost hvordan går det med vekten (var det ikke optimistisk å starte før jul)? 20 minutter siden, Ukorrekt skrev: Ja Du å? @Dr. A. Kula Er du lykkelig? Der må jeg gi deg et delt svar. En grunn til at jeg frekventerer "Vi som sørger" delen. Mer vil jeg ikke si her. @Ukorrekt har du vært på Anfield og sett kamp (jeg har)? Endret 9. januar 2017 av Dr. A. Kula Spm til JL
Nolife Skrevet 9. januar 2017 #12743 Skrevet 9. januar 2017 Akkurat nå, Strixa skrev: En deilig natt uten å våkne. @Nolife hva drømmer du om? @Strixa ja det skulle du vel likt å visst. Skriver jeg det her inne blir jeg nok kasta ut på livstid
Gjest Cyrus Skrevet 9. januar 2017 #12744 Skrevet 9. januar 2017 2 minutter siden, Ukorrekt skrev: Gjennomsnitt @Svinepels Du da? Jeg har høyere IQ enn snittet. Men anser meg ikke som noe smartere. Hvilken er din favoritt-sitcom?
Gjest EpleDrue Skrevet 9. januar 2017 #12745 Skrevet 9. januar 2017 4 minutter siden, Strixa skrev: Men man kan altså ikke stå på mine pupper. Det er AU, uansett hva gymnaster enn måtte finne på. Jeg trenger opplæring i hvordan tømme beholderen i robotstøvsugeren, for den er like tricky hver gang. @EpleDrue anser du deg selv for å være frekk i kjeften? Jeg bekrefter bare fakta, og jo, du kan stå på dine pupper. Vil muligens gjøre litt vondt, men muligheten er der. Nei, egentlig ikke. Er ofte for snill i kjeften. @Strixa Dersom du skulle på tur til India, hva ville du lest deg opp på i forkant av turen?
Gjest EpleDrue Skrevet 9. januar 2017 #12746 Skrevet 9. januar 2017 7 minutter siden, Ukorrekt skrev: @EpleDrue Er du singel? Vet ikke helt hva jeg er.. Kan jeg få nytt spørsmål? Takk
Gjest Ukorrekt Skrevet 9. januar 2017 #12747 Skrevet 9. januar 2017 16 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Det er vanskelig å velge, og husker vel ikke alle jeg har sett, men Gar Oldman i "Dracula" fra 1992 kommer høyt opp. @Jacklost hvordan går det med vekten (var det ikke optimistisk å starte før jul)? Der må jeg gi deg et delt svar. En grunn til at jeg frekventerer "Vi som sørger" delen. Mer vil jeg ikke si her. @Ukorrekt har du vært på Anfield og sett kamp (jeg har)? Nei ikke enda. @Dr. A. Kula Var det en fin opplevelse?
Gjest Ukorrekt Skrevet 9. januar 2017 #12748 Skrevet 9. januar 2017 15 minutter siden, Svinepels skrev: Jeg har høyere IQ enn snittet. Men anser meg ikke som noe smartere. Hvilken er din favoritt-sitcom? Friends @Svinepels Skal du sende PM? @Sphere Hvor høy er du?
Gjest Ukorrekt Skrevet 9. januar 2017 #12749 Skrevet 9. januar 2017 14 minutter siden, EpleDrue skrev: Vet ikke helt hva jeg er.. Kan jeg få nytt spørsmål? Takk Ok @EpleDrue Hvor høy er du? @Jacklost hvor høy er du?
Gjest Cyrus Skrevet 9. januar 2017 #12750 Skrevet 9. januar 2017 2 minutter siden, Ukorrekt skrev: Friends @Svinepels Skal du sende PM? Venter på deg jeg. @Ukorrekt Svak svettelukt, eller helt avsindig sterk parfymelukt?
Gjest EpleDrue Skrevet 9. januar 2017 #12751 Skrevet 9. januar 2017 (endret) 30 minutter siden, Ukorrekt skrev: @EpleDrue Hvor høy er du? 193! Endret 10. januar 2017 av EpleDrue
Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2017 #12752 Skrevet 9. januar 2017 5 minutter siden, Ukorrekt skrev: Nei ikke enda. @Dr. A. Kula Var det en fin opplevelse? Vil si det var en sterk opplevelse, da det var Hillsborough markering før kampen. LFC vant forøvrig 3-2 den kampen, og det var jeg fornøyd med. @Ukorrekt Ukorrekt hvilket lag er ditt favorittlag i Toppserien?
Gjest Ukorrekt Skrevet 9. januar 2017 #12753 Skrevet 9. januar 2017 7 minutter siden, Svinepels skrev: Venter på deg jeg. @Ukorrekt Svak svettelukt, eller helt avsindig sterk parfymelukt? Sterk parfyme @Svinepels Hva lukter du?
Gjest Cyrus Skrevet 9. januar 2017 #12754 Skrevet 9. januar 2017 Akkurat nå, Ukorrekt skrev: Sterk parfyme @Svinepels Hva lukter du? Akkurat nå lukter jeg "Victorias Secret pure daydream fragrance mist" som jeg alltid sprayer meg med før jeg legger meg for kvelden. @Ukorrekt Hva måtte jeg gjort for å sjarmere deg?
Gjest Ukorrekt Skrevet 9. januar 2017 #12755 Skrevet 9. januar 2017 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Vil si det var en sterk opplevelse, da det var Hillsborough markering før kampen. LFC vant forøvrig 3-2 den kampen, og det var jeg fornøyd med. @Ukorrekt Ukorrekt hvilket lag er ditt favorittlag i Toppserien? Må nesten si Arna-Bjørnar @Dr. A. Kula Har du flettet hår før?
Sphere Skrevet 9. januar 2017 #12756 Skrevet 9. januar 2017 13 minutter siden, Ukorrekt skrev: Friends @Svinepels Skal du sende PM? @Sphere Hvor høy er du? Jeg er 1,81 @Ukorrekt Hvor høy er du?
Gjest Ukorrekt Skrevet 9. januar 2017 #12757 Skrevet 9. januar 2017 3 minutter siden, Svinepels skrev: Akkurat nå lukter jeg "Victorias Secret pure daydream fragrance mist" som jeg alltid sprayer meg med før jeg legger meg for kvelden. @Ukorrekt Hva måtte jeg gjort for å sjarmere deg? Blir sjarmert når du behandler meg bra @Svinepels Er du romantisk?
Gjest Ukorrekt Skrevet 9. januar 2017 #12758 Skrevet 9. januar 2017 3 minutter siden, Sphere skrev: Jeg er 1,81 @Ukorrekt Hvor høy er du? 1.73 @Sphere Trener du?
Gjest Cyrus Skrevet 9. januar 2017 #12759 Skrevet 9. januar 2017 1 minutt siden, Ukorrekt skrev: Blir sjarmert når du behandler meg bra @Svinepels Er du romantisk? Det hender jeg glimter til, men jeg må være forelsket først. @Ukorrekt Hvilket rom er det beste for sex?
Gjest Ukorrekt Skrevet 9. januar 2017 #12760 Skrevet 9. januar 2017 2 minutter siden, Svinepels skrev: Det hender jeg glimter til, men jeg må være forelsket først. @Ukorrekt Hvilket rom er det beste for sex? Soverom eller stue @Svinepels Enig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå