Byjenta! Skrevet 26. desember 2016 #12361 Skrevet 26. desember 2016 1 time siden, Moonwalker skrev: Vi var i gang i halv 6-tiden. Blir noe tidligere når små barn er i huset, selv om en nå går mot senere middag igjen. Høydepunktet er å være med familien en vil ...også maten selvsagt Jaaa! Akkurat hva jeg ønskte meg av gaver, og det var fint @Byjenta! Hvordan pleier du feire bursdagen din? Koselig =) Det varierer. Pleier feire med familien. Blir nok ut å spise nå neste år når jeg har bursdag, er ikke så lenge til. Feire med litt familie Hva med deg? Når har du bursdag?
Byjenta! Skrevet 26. desember 2016 #12362 Skrevet 26. desember 2016 6 timer siden, pika skrev: Så hyggelig da! Ja, forsåvidt - har ingen da. @Byjenta! Er du? Og har du dyr? Jeg er glad i dyr ja Spørs veldig hvordan dyr. Har ingen dyr nå lenger nei =) @pika Liker du Jurassic Park? Noen gang vært på en filminspilling???
annebanane Skrevet 26. desember 2016 #12363 Skrevet 26. desember 2016 (endret) Byjenta! skrev (På 26.12.2016 den 21.14): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Byjenta! Skrevet 26. desember 2016 #12364 Skrevet 26. desember 2016 8 minutter siden, Moonwalker skrev: Bursdagen min er en festdag mange steder i Norge, så jeg er ofte ute med venner på bursdagen min. Viss ikke er jeg med familien da vi stort sett er samlet den dagen. Bursdagen min helt på slutten av året @Byjenta! Hvilken juletrepynt liker du best? Åjja da får du ha gratulerer med dagen som har vært eller blir. Har snart jeg og, men har hatt i år =) Jeg liker alt av juletrepynt hehe. @Moonwalker har du en favoritt hunderase?
Coronas Skrevet 26. desember 2016 #12365 Skrevet 26. desember 2016 10 timer siden, Byjenta! skrev: Tja =) Har ikke julestemning så mye nå som jeg har blitt eldre. Men lukten av julemat hjelper på ja = ) @pika fikk du noe fint til jul? Samme spm går til @Moonwalker @Lady @Coronas @minister-mio @Mysticgirl @applestories Den fineste gaven jeg fikk var øredobber og smykke fra min venn. Han gav meg mer også, men de var det fineste. @Byjenta! Hva skjer hos deg i romjulen?
Coronas Skrevet 26. desember 2016 #12366 Skrevet 26. desember 2016 På 12/18/2016 den 20.55, pika skrev: Drikker ikke øl så ofte, men sist jeg drakk Corona hjemme hadde jeg ikke lime sa da ble det uten. :/ Nope. @Coronas Har du dyr - og hva er ditt favorittdyr? Jeg har en scottish fold og klarer ikke å leve uten han *dyreelsker* Mitt favorittdyr er katt ja @pika Gikk julaften som planlagt eller ble det noe kaos?
Byjenta! Skrevet 26. desember 2016 #12367 Skrevet 26. desember 2016 1 minutt siden, Coronas skrev: Den fineste gaven jeg fikk var øredobber og smykke fra min venn. Han gav meg mer også, men de var det fineste. @Byjenta! Hva skjer hos deg i romjulen? Så hyggelig =) I går var vi hos min bror med familie, og i dag hos min nest eldste søster. I morgen skal vi feire min eldste søsters bursdag og 28 skal vi til andre søstra mi på litt mat igjen, så er det et par avslapningsdager. Ut å spise en dag =) Er der jeg kommer fra i jula, og så er det feire nyttårsaften med hele familien. Reiser hjem igjen 1.nyttårsdag. Hva med deg? @Coronas
Coronas Skrevet 26. desember 2016 #12368 Skrevet 26. desember 2016 På 12/19/2016 den 6.52, EpleDrue skrev: Selvfølgelig må damene det! Rød er veldig pent, men ikke noe krav. @Coronas Har du rød kjole? Nei jeg eier ikke en rød kjole, har blå da. @EpleDrue Er blå kjole innafor?
Coronas Skrevet 26. desember 2016 #12369 Skrevet 26. desember 2016 2 minutter siden, Byjenta! skrev: Så hyggelig =) I går var vi hos min bror med familie, og i dag hos min nest eldste søster. I morgen skal vi feire min eldste søsters bursdag og 28 skal vi til andre søstra mi på litt mat igjen, så er det et par avslapningsdager. Ut å spise en dag =) Er der jeg kommer fra i jula, og så er det feire nyttårsaften med hele familien. Reiser hjem igjen 1.nyttårsdag. Hva med deg? @Coronas Romjulen er stille og rolig siden min familie bor på andre siden av landet. Men julaften ble med min sønn og de andre dagene blir med venner og typen Nyttårsaften har jeg ikke planlagt enda. Enten blir det hos ei venninne, ellers kommer de til meg. Hvis ikke, så skal jeg alltids underholde meg selv hihi. Typen jobber sent @Byjenta! Kjøper du inn mye fyrverkeri?
Byjenta! Skrevet 26. desember 2016 #12370 Skrevet 26. desember 2016 Akkurat nå, Coronas skrev: Romjulen er stille og rolig siden min familie bor på andre siden av landet. Men julaften ble med min sønn og de andre dagene blir med venner og typen Nyttårsaften har jeg ikke planlagt enda. Enten blir det hos ei venninne, ellers kommer de til meg. Hvis ikke, så skal jeg alltids underholde meg selv hihi. Typen jobber sent @Byjenta! Kjøper du inn mye fyrverkeri? Blir litt fyrverkeri ja. Det skal vi kjøpe inn, eller mamma og pappa. Er mange barn her også så kos med fyrverkeri @Coronas : Hvordan er været hos deg?
Coronas Skrevet 26. desember 2016 #12371 Skrevet 26. desember 2016 8 minutter siden, Byjenta! skrev: Blir litt fyrverkeri ja. Det skal vi kjøpe inn, eller mamma og pappa. Er mange barn her også så kos med fyrverkeri @Coronas : Hvordan er været hos deg? windy? hihi nei det er nok ikke så gale som på vestlandet. Opphold da. @Byjenta! Hva var den fineste gaven du fikk til jul?
Byjenta! Skrevet 27. desember 2016 #12372 Skrevet 27. desember 2016 11 timer siden, Coronas skrev: windy? hihi nei det er nok ikke så gale som på vestlandet. Opphold da. @Byjenta! Hva var den fineste gaven du fikk til jul? Åja =) Østlandet og vestlandet var det orkan =) Så jeg som er på østlandet, var det veldig windy.... Jeg elsket alle gavene jeg/vi fikk til jul =) @Coronas : Er du glad i vin?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 28. desember 2016 #12373 Skrevet 28. desember 2016 (endret) På 26.12.2016 den 0.05, Dr. A. Kula skrev: Trist at du kutter helt ut. Har savnet deg i tråden, men respektert ditt ønske om litt avstand og pause. Kom gjerne snart tilbake! Takk for de spørsmålene og svarene vi har delt. Takk det samme, @Dr. A. Kula! Jeg drar utenlands nå og vet ikke enda hvor lenge jeg blir borte. Har satt stor pris på tiden her inne, og på deg. 💖 På 26.12.2016 den 12.50, applestories skrev: @Zumo de Melocotón Håper å møte på deg et annet sted og en annen tid Ditto, min fine venn! 💖 Nå må jeg løpe til flyet. Ta vare på dere selv! ❤️ Og, siden jeg tross alt er i en spørretråd bør jeg vel stille et spørsmål også: Alle som vil: Hva er ditt høyeste ønske for det nye året? ✨ 😘 Endret 28. desember 2016 av Zumo de Melocotón
pika Skrevet 28. desember 2016 #12374 Skrevet 28. desember 2016 15 timer siden, Byjenta! skrev: Jeg er glad i dyr ja Spørs veldig hvordan dyr. Har ingen dyr nå lenger nei =) @pika Liker du Jurassic Park? Noen gang vært på en filminspilling??? Ja, noen dyr er kosligere enn andre :D Tjaa, helt ok.. Nei, har du? @Byjenta! Klarer du å stoppe etter en bit eller to med sjokolade - eller MÅ du spise opp alt? 13 timer siden, Coronas skrev: Jeg har en scottish fold og klarer ikke å leve uten han *dyreelsker* Mitt favorittdyr er katt ja @pika Gikk julaften som planlagt eller ble det noe kaos? Ikke noe kaos på julaften @Coronas Har du noen planer/ønsker for 2017?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #12375 Skrevet 28. desember 2016 @pika Hvem er kjekkest av @Nordavind og @EpleDrue? Anonymkode: 94750...bed
pika Skrevet 28. desember 2016 #12376 Skrevet 28. desember 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: @pika Hvem er kjekkest av @Nordavind og @EpleDrue? Anonymkode: 94750...bed Det vet jeg ikke - hva mener du ab?
Byjenta! Skrevet 28. desember 2016 #12377 Skrevet 28. desember 2016 3 timer siden, pika skrev: Ja, noen dyr er kosligere enn andre :D Tjaa, helt ok.. Nei, har du? @Byjenta! Klarer du å stoppe etter en bit eller to med sjokolade - eller MÅ du spise opp alt? Jeg har vært på filminnspilling i universal studio i Los Angeles ja Jeg klarer helt fint å stoppe med en bit eller to =) Hva med deg? Og hva er favoritt sjokoladen din? @pika
pika Skrevet 28. desember 2016 #12378 Skrevet 28. desember 2016 6 minutter siden, Byjenta! skrev: Jeg har vært på filminnspilling i universal studio i Los Angeles ja Jeg klarer helt fint å stoppe med en bit eller to =) Hva med deg? Og hva er favoritt sjokoladen din? @pika Moro da! Nope, tar jeg en bit er det uuumulig å stoppe! Hmm - ikke helt sikker, men toblerone, toppris eller mini japp kanskje. @Byjenta! Om noen skulle overrasket deg med noe godt å spise hva hadde du foretrukket at ble servert da?
Byjenta! Skrevet 28. desember 2016 #12379 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, pika skrev: Moro da! Nope, tar jeg en bit er det uuumulig å stoppe! Hmm - ikke helt sikker, men toblerone, toppris eller mini japp kanskje. @Byjenta! Om noen skulle overrasket deg med noe godt å spise hva hadde du foretrukket at ble servert da? Hmmm.... Jeg er glad i det meste, jeg er ikke kresen i det hele tatt... Men kanskje biff =) Med noe godt ved siden av. @pika Hva skal du de siste gjenværende dagene i 2016?
pika Skrevet 28. desember 2016 #12380 Skrevet 28. desember 2016 Akkurat nå, Byjenta! skrev: Hmmm.... Jeg er glad i det meste, jeg er ikke kresen i det hele tatt... Men kanskje biff =) Med noe godt ved siden av. @pika Hva skal du de siste gjenværende dagene i 2016? Jeg skal på jobb, og vet ikke helt hva jeg skal på nyttårsaften :/ Hva skal du de siste 3 dagene av 2016 da @Byjenta! ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå