Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Det heter "krumkake". "Kromkake" tror jeg ikke jeg hadde turt å spise :ler:. Krumkaker er julekaker så gode som noen.

(Forresten, unnskyld at jeg blander meg borti en diskusjon jeg ikke er med i.)

Nei tennene mine ville nok hatt problemer, ved ettertanke :P

Klart det går an å si krUmkake!

:laugh:....det er seint på natta :ph34r:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha. :fnise: Ignorerer dette spørsmålet? 

@mini-mio: Hvor lenge siden er det du sist var forelsket? 

Jeg er forelsket nå. Jeg har vært forelsket i samme person i fem år :rodmer::rodmer: før han har jeg bare vært småbetatt

@Rainstorm trodde du jeg ignorerte spørsmålet? Når var sist du var forelsket?

Gjest incognita
Skrevet (endret)

NTHÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. :blush: 

Vet du, jeg tror faktisk jeg aldri har gjort det? Har aldri både hatt badekar og fyr på samme tid og sted. :fnise: 

@incognita: Er du romantisk av deg?

Hihi. :rodmer:  

Ja, tror jeg er ganske romantisk av meg. :)  

@incognita - Har du fremdeles klart å ikke spise godteri?

Jepp. Var på kiwi med en venninne i sta, hun kjøpte en pose smågodt + chips og dip. Jeg kjøpte epler og pepsi max cherry. :sjenert: 

@Incognita har du mange CD'er hjemme?

Ingen faktisk. Har man fortsatt CD'er? :klo: 

@Rainstorm Er du singel eller i forhold?

@Intruder Er du imponert over viljestyrken min når det kommer til snop? :fnise: 

@mini-mio Har du sett pablo live?

Endret av incognita
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg er forelsket nå. Jeg har vært forelsket i samme person i fem år :rodmer::rodmer: før han har jeg bare vært småbetatt

@Rainstorm trodde du jeg ignorerte spørsmålet? Når var sist du var forelsket?

Haha, ja jeg trodde du ignorerte det, evt. at du gjorde det med vilje for å kødde med meg (siden du misset det TO ganger) :fnise: 

Så skjønt, er dere sammen?

Sist gang jeg var forelsket ... Det er så lenge siden at jeg ikke helt vet når det var. I ettertid blir følelser gjerne bleke, og du tenker at "kan umulig ha vært forelsket", selv om du følte det slik der og da. 

@mini-mio: Hva er ditt beste tips for å droppe KG og resten av internet og heller gjøre det jeg burde gjøre?

Hihi. :rodmer:  

Ja, tror jeg er ganske romantisk av meg. :)    

@Rainstorm Er du singel eller i forhold?

Jeg er singel! 

@incognita: Hva er det mest romantiske noen har gjort for/mot/til/med deg? 
Og den stolpe-historien, er den fullstendig sealed off? (Jeg ville trodd deg, håpløst tilfelle her.) 

Skrevet

Ja :)

@mini-mio - Synes du det er fint med akvarium?

ja

@mini-mio - Hva er den beste låta Offspring har synes du?

oc guns er kul

@mini-mio Har du sett pablo live?

nei, men noen venner av meg brant alle opptak av han på en cd eller dvd på den tiden man brant tilng på cd'er eller dvd'er

@Incognita Liker du Dropkick Murphy's?

@Intruder har du avarum?

Gjest incognita
Skrevet

@incognita: Hva er det mest romantiske noen har gjort for/mot/til/med deg? 
Og den stolpe-historien, er den fullstendig sealed off? (Jeg ville trodd deg, håpløst tilfelle her.) 

Hmm. Det mest romantiske for meg er hverdagsromantikken vi har hjemme. Vi går nesten aldri forbi hverandre uten å stryke på hverandre, vi gir hverandre massasjer, vi bader sammen (<3), ler av hverandres dårlige humor, støtter hverandre i alt vi foretar oss. Ja, slike ting er mye mer romantisk for meg enn store disney-gester.  Selv om han klinker til med denslags innimellom også da. 

:rodmer: 

Stolpehistorien tar jeg med meg i graven. Det samme med en hendelse som skjedde da vi var på ferie i sommer. Ingen ville trodd meg uansett. Det er for godt til å være sant. 

@Rainstorm Hva er ditt beste tips for et lykkelig liv?

Gjest incognita
Skrevet

@incognita - hvor mange julebruser tror du jeg har drukket siden i går?

0.

@Incognita Liker du Dropkick Murphy's?

Nei, jeg liker ikke dropkick murphy's. Jeg elsker dropkick murphy's. :nigo: 

@Intruder Har du drukker julebrus i dag?

@mini-mio burde vi ta oss en lørdag på whiskyfylla snart? :nigo: 

Skrevet

@mini-mio burde vi ta oss en lørdag på whiskyfylla snart? :nigo: 

snart? Så fort som mulig! :danse:

Skrevet

Haha, ja jeg trodde du ignorerte det, evt. at du gjorde det med vilje for å kødde med meg (siden du misset det TO ganger) :fnise: 

Så skjønt, er dere sammen?

Sist gang jeg var forelsket ... Det er så lenge siden at jeg ikke helt vet når det var. I ettertid blir følelser gjerne bleke, og du tenker at "kan umulig ha vært forelsket", selv om du følte det slik der og da. 

@mini-mio: Hva er ditt beste tips for å droppe KG og resten av internet og heller gjøre det jeg burde gjøre?

Nei, det var et uhell altså :) Vi er sammen. 

Jeg aner ikke hvordan man skal klare å kutte internet for noe man heller burde gjøre :fnise:

Gjest supernova_87
Skrevet (endret)

Hmm. Det mest romantiske for meg er hverdagsromantikken vi har hjemme. Vi går nesten aldri forbi hverandre uten å stryke på hverandre, vi gir hverandre massasjer, vi bader sammen (<3), ler av hverandres dårlige humor, støtter hverandre i alt vi foretar oss. Ja, slike ting er mye mer romantisk for meg enn store disney-gester.  Selv om han klinker til med denslags innimellom også da. 

:rodmer: 

Stolpehistorien tar jeg med meg i graven. Det samme med en hendelse som skjedde da vi var på ferie i sommer. Ingen ville trodd meg uansett. Det er for godt til å være sant. 

@Rainstorm Hva er ditt beste tips for et lykkelig liv?

Jeg hadde trodd deg. Men jeg skjønner at du vil beholde den for deg selv. Jeg holder på å forgå av emosjonalitet uansett, så er like greit at du ikke forteller mer. "støtter hverandre i alt vi foretar oss" får begeret (øynene) nesten til å renne over. :blush: 

Mitt beste tips for et lykkelig liv... Jeg vet ikke om jeg har noe beste tips. Skal vi se... Gå rundt uten bukse innendørs. :fnise: 

@incognita: Hva er ditt?

Endret av Rainstorm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...