Gjest Skrevet 29. november 2015 #361 Skrevet 29. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest incognita Skrevet 29. november 2015 #362 Skrevet 29. november 2015 @Incognita Hvilke klesmerker er dine favoritter?Jeg bruker nesten aldri dyre plagg, liker best å handle på HM, Gina, bikbok osv. Har ikke noe favorittmerke.@incognita actionfilmer eller romantiske filmer?Hmmm romantiske. Nei, ikke overrasket, men jeg ser mer for meg 164.@incognita - Så du på Fragglene når du var liten?-6. Fragglene..hmm.. Tror ikke jeg var blodfan liksom. @incognita Hva med deg? Jeg kunne godt tenkt meg å hete noe annet. Men hva vet jeg ikke. @Sunflower-Delight Hva er din favorittfilm? @Intruder Skal det mye til før du inviterer noen på date?
Gjest incognita Skrevet 29. november 2015 #363 Skrevet 29. november 2015 @Moonwalker Synes du astronomi er spennende? @Lady Hva slags jobb/utdannelse har du?
Lady Skrevet 29. november 2015 #364 Skrevet 29. november 2015 @Moonwalker Synes du astronomi er spennende? @Lady Hva slags jobb/utdannelse har du? det tror jeg ikke jeg vil si her @Incognita er du a eller b menneske?
minister-mio Skrevet 29. november 2015 #365 Skrevet 29. november 2015 @mini-mio har du gjort noe gøy i helga? Ja @Fotballflue har du drukket gløgg i dag?Ikke stort. Kom akkurat inn etter å ha gått meg en tur. Frisk i kinnene nå ja! @Hindenburg Hva er det viktigste, et godt hjerte eller en god hjerne? @mini-mio Når tenker du klarest?Når jeg har sovet nok og de jeg er glad i har det bra. @incognita kan du adventslysvers?@Lady liker du jul?
Summers Skrevet 29. november 2015 #366 Skrevet 29. november 2015 @Summers Hvorfor valgte du ditt brukernavn? Har det noe djupere mening over seg? Larry Summers, økonom og tidligere finansminister i USA. Pleier å lese leserinnleggene hans og er ofte enig.@Sunflower-Delight Hva slags kaker/boller serverer du når du har besøk?
Gjest Skrevet 29. november 2015 #367 Skrevet 29. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest incognita Skrevet 29. november 2015 #368 Skrevet 29. november 2015 det tror jeg ikke jeg vil si her @Incognita er du a eller b menneske?Ser den! Jeg er påtvunget a-menneske men vil alltid være b-menneske i hjertet. Når jeg har sovet nok og de jeg er glad i har det bra. @incognita kan du adventslysvers?Kan sikkert hvis jeg tenker meg godt om. (vet ikke hvordan svaret kom i siteringen, men oh well.@Lady Hvilke serier følger du med på? @mini-mio Beskriv følelsene du vanligvis har når alarmen ringer om morgenen.
annebanane Skrevet 29. november 2015 #369 Skrevet 29. november 2015 (endret) Sunflower-Delight skrev (På 29.11.2015 den 23.11): @Moonwalker Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest incognita Skrevet 29. november 2015 #370 Skrevet 29. november 2015 @Summers og @incognita - Hva er ditt mest ambisiøse mål?Det er å bli det beste jeg kan være, på alle arenaer i livet.. karrieremessig, som mor, som kone. Ja, generelt. @Summers Hva er du mest fornøyd med ved deg selv? @Intruder Beskriv klesstilen din.
Gjest incognita Skrevet 29. november 2015 #371 Skrevet 29. november 2015 Det synest jeg, og ser gjerne på dokumentarer og slikt. MEN jeg finner annet mye mer spennende.@incognita astronomi eller astrologi?astronomi, helt klart. @Moonwalker Hva interesserer deg?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 29. november 2015 #372 Skrevet 29. november 2015 @Sunflower-Delight Hva er din favorittfilm? Det er så mange filmer jeg liker. Men jeg kan godt si hvilken er min favoritt innenfor Disney tegnefilmene: Mulan! Men det er også flere av dem, er veldig glad i Disney filmer generelt, både av filmer og tegnefilmer. @incognita Liker du også Disney filmer/tegnefilmer?Larry Summers, økonom og tidligere finansminister i USA. Pleier å lese leserinnleggene hans og er ofte enig.@Sunflower-Delight Hva slags kaker/boller serverer du når du har besøk? Ok. Ja, da har det en spesiell mening over det. Artig med brukernavn som er valgt ut av personlige årsaker. Vel, blir vel mer noe enkelt som kjeks og lignende. Kanskje seinere så vil det bli mer bakst, siden jeg ønsker å prøve meg mer med baking. @Summers Er du glad i mye bakst? Hva er din favoritt kake? hehehe...nei, egentlig ikke foretrekker å se litt mer av kroppen.@Sunflower-Delight kunnedu tenkt deg å reise ut i verdensrommet?Nei. Jeg har ikke noe særlig ønske om å se verdensrommet slik på så nært hold. Ville heller blitt mer engstelig om å ende opp med å tulle meg bort fra romflyet og så å sveve avgårde ut i det uendelige verdensrommet. @Moonwalker Hva med deg?
Gjest nicecar Skrevet 29. november 2015 #373 Skrevet 29. november 2015 Null poeng:-) Sa jo at jeg ikke blir sint så den gir ikke poeng. Diskuterer sjeldent og om jeg først gjør så sier jeg som oftest at jeg er enig eller ikke har noen mening om saken. Ikke anser jeg meg flink til å se gode argumenter heller, er nok heller litt treg.Søtsaker. Milkshake, yoghurtnøtter, skolekritt, skillingsboller, osv. @Intruder Hva er ditt mest ambisiøse mål? @nicecar Hva slags idrett drev du med som ung? @Edain Hva er dine tre beste egenskaper?Basket en bitteliten periode, var mer glad i å løpe rundt og finne på sprell i nabolaget med kidsa som bodde i nærheten
Lady Skrevet 29. november 2015 #374 Skrevet 29. november 2015 Ja @Fotballflue har du drukket gløgg i dag?Når jeg har sovet nok og de jeg er glad i har det bra. @incognita kan du adventslysvers?@Lady liker du jul?Både og. @mini-mio Hvor gammel er du?:)
Lady Skrevet 29. november 2015 #375 Skrevet 29. november 2015 Ser den! Jeg er påtvunget a-menneske men vil alltid være b-menneske i hjertet. (vet ikke hvordan svaret kom i siteringen, men oh well.@Lady Hvilke serier følger du med på? @mini-mio Beskriv følelsene du vanligvis har når alarmen ringer om morgenen. Nå ser jeg ikke på annet enn Keeping up with the kardashians (ikke at det er en serie, men :p) Kom gjerne med forslag! @incognita Synes du norske serier er bra? Så du på frikjent og unge lovende?
Gjest incognita Skrevet 29. november 2015 #376 Skrevet 29. november 2015 @incognita Liker du også Disney filmer/tegnefilmer?Jeg elsker pixarfilmer. Blodfan! @Sunflower-Delight Hva gjør du helst på en søndag?
Gjest incognita Skrevet 29. november 2015 #377 Skrevet 29. november 2015 @incognita Synes du norske serier er bra? Så du på frikjent og unge lovende?Ser ikke veldig mye norsk, nei. Prøvde meg på unge lovende, men ble liksom ikke helt revet med. @Lady Har du sett girls?
Lady Skrevet 29. november 2015 #378 Skrevet 29. november 2015 Ser ikke veldig mye norsk, nei. Prøvde meg på unge lovende, men ble liksom ikke helt revet med. @Lady Har du sett girls?Nei, er det bra?@Incognita Nevn en person du virkelig beundrer
Gjest Skrevet 29. november 2015 #379 Skrevet 29. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest incognita Skrevet 29. november 2015 #380 Skrevet 29. november 2015 Nei, er det bra?@Incognita Nevn en person du virkelig beundrerDet er veldig bra. Hmm.. Jeg beundrer pappaen min. @Lady Er du close med familien din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå