AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #1 Del Skrevet 25. november 2015 Hei. Fant nettopp ut at jeg har et ganske stort problem. Jeg har en eksamen jeg MÅ stå på. Det skulle vel lett la seg gjøre. Imidlertid har det seg slik at jeg har en veldig ustabil mensensyklus. Første dagen har jeg ekstreme smerter i ca. 2 timer. Det er i disse timene ikke mulig å sitte oppreist. Ofte kaster jeg opp også. Dette gjelder første dagen. De andre dagene går det greit. Nå har det seg slik at eksamensdatoen i desember selvfølgelig er på samme dag som min første mensdag var nå i november. Det betyr at det er sjanse for at jeg vil få min første mensdag på eksamen. Dette er egentlig helt krise. Vil samtidig påpeke at syklusen min er ekstremt ustabil. En måned kan mensen komme 10. Andre måneder kan jeg få mensen 18. Osv.. Jeg går ikke på noe prevensjon akkurat nå, men vurderer å bare begynne på noen nå. Vil ikke da syklusen bli rotete og dermed kan jeg unngå å få første mensdag på eksamen? Jeg trenger virkelig tips! Anonymkode: 557b8...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #2 Del Skrevet 25. november 2015 Gå til legen. Anonymkode: 33bac...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #3 Del Skrevet 25. november 2015 Legen kan kanskje hjelpe deg. Jeg fikk en gang noen piller som skulle utsette mensen, sånn at jeg ikke skulle få den akkurat de ukene jeg var på ferietur langt borte Anonymkode: 51503...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ravna Skrevet 25. november 2015 #4 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) . Endret 19. januar 2018 av Ravna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå