Cata Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #2821 Del Skrevet 20. oktober 2007 Varmedings ble fikset. Noen hadde visst ikke slått på varmtvannet på radiatorsystemet på denne sida. Så dermed ordnet det seg raskt. Har ellers hatt en riktig så avslappende dag og bare soset rundt og lest bok og tatt livet med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #2822 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hjemme igjen, og avspasering er litt stress . Jeg har rett og slett dårlig samvittighet for å være hjemme fra jobb. Greit når jeg er bortreist, for da har jeg en "grunn", men å bare være hjemme....? Det føles ikke helt rett :klø: . På den annen side så må jeg jo før eller senere få brukt litt ellers blir jo bare timene slettet (vi har tak på hvor mange timer vi har lov til å ha). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. oktober 2007 #2823 Del Skrevet 22. oktober 2007 Som forventet fikk jeg ikke FL-fobi i løpet av natta og dermed sitter jeg her og banner, mens jeg egentlig har mest lyst til å prødusere SL-klær. Begynte å få dreisen på håret rett etter sengetid i går også. Ikke jobb så hardt at jeg må bruke tre uker for å ta deg igjen da. Og ha en fin-fin fridag i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #2824 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jobber som bare fy jeg nå.... Og har oppdaget Hittil Ukjente Fallgruber pluss at jeg har skjønt litt av meningen med gode råd i instruksjonen . Har fått produsert en noenlunde brukbar jakke og en ikke fullt så brukbar ermeløs topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #2825 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ugh...er lettere kvalm.... De hadde paranøtter da jeg var i butikken og siden det er nøtter som jeg tåler godt så kjøpte jeg en pose. Men.....burde kanskje ikke spist fullt så mange på en gang . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. oktober 2007 #2826 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er fort gjort å spise for mye av det som er godt, da. Skal ikke stresse når man tar seg fri, men jeg vet hvordan det er. Tar jeg meg fri fra jobben, må jeg liksom ha et prosjekt på gang - rydde i huset, vaske vinduer eller noe sånt, ellers får jeg dårlig samvittighet, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #2827 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tilbake på jobb igjen. Sånn passe travel dag i dag. Fullt opptatt, men ikke sånn at jeg må løpe beina av meg og helst være 3 steder samtidig. Dessuten fikk jeg rotet meg avgårde på trening i dag. Er bare 3 mnd siden sist . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. oktober 2007 #2828 Del Skrevet 23. oktober 2007 Flink Cata som har vært på trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #2829 Del Skrevet 24. oktober 2007 Våknet med sår hals og ante uråd. Ser ut som bange anelser slår til for snufs har tiltatt utover dagen. Men heldigvis ikke katastrofesnufs. Håper det holder seg på stadium "småsnufs" (eller går over, selvsagt). Fikk gjort unna noen beregninger i dag. Lurer bare på hvor mye jeg egentlig har glemt å ta med i dem. Noe er det vel alltids. Blir litt vanskelig når det er beregninger som inneholder mye "hvissåfremtifalldersom" . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 24. oktober 2007 #2830 Del Skrevet 24. oktober 2007 Vært på tur du... og får dårlig samvittighet av å bare være hjemme på en arbeidsdag... Sånt får aldri jeg dårlig samvittighet av. Ikke har jeg problemer med å gjøre ikkeno' hele dagen heller. Velsignet fri for dårligsamvittighetsgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. oktober 2007 #2831 Del Skrevet 24. oktober 2007 Håper det holder seg på småsnufsnivået. Det gjør det ikke hos meg. Kjenner feberen kommer krypende. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #2832 Del Skrevet 25. oktober 2007 Blæh. Hodet er "bomull light" og jeg startet dagen med å blø neseblod. Heldigvis fikk jeg tettet "lekkasjen" ganske greit og utover dagen så har nesen oppført seg ganske pent. Den holder seg på stadium "småsnufs". Men kjenner at forkjølelsesvirusene tusler rundt i kroppen da. Lett hodepine, press bak øynene og sår hals. Men, for å se lyst på det, så er det i det minste deilig å slippe å sitte med nesa mer eller mindre permanent i en klut. Så det er håp om overlevelse denne gangen også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. oktober 2007 #2833 Del Skrevet 25. oktober 2007 Vi får sitte i hver vår krok og snufse, for snufse gjør jeg her jeg sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. oktober 2007 #2834 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #2835 Del Skrevet 27. oktober 2007 Forkjølelse ser ut til å ta til vettet. Hodet er ikke lenger som en bomullsplantasje, kun spredte bomullsdotter oppi der nå. Og har ikke hatt overvettes bruk for papirlommetørklær i dag. Har fremdeles vondt i en fortann. Lurer på om det er noe bihuletrøbbel i farta, for siden jeg ikke hadde snev av hull i den tanna ved siste tannlegebesøk og "vondtet" kom temmelig samtidig med forkjølelsen så mistenker jeg en sammenheng der. Man kan vel ikke få tannpine i tenner som det ikke er hull i, vel? :klø: Det er heller ingen tegn til betennelse i tannkjøtt eller andre skumle greier. Alternativet er at jeg har klart å bite tennene så hardt sammen ved en eller annen anledning at det gjør vondt. Det føles mer eller mindre som da jeg hadde tannregulering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #2836 Del Skrevet 28. oktober 2007 Vondt i tann vedvarer. Får ringe tannlege i morgen og bestille time, sånn at jeg kan få avkreftet at det er noe i selve tanna. Tror fremdeles det egentlig er bihule som krangler (har googlet litt og ser at bihuletrøbbel innimellom kan arte seg som vond tann) , men et sted må man jo begynne. Og tannen er rotfylt etter at jeg som barn fikk meg en "trøkk 16" i fjeset og slo løs tann. Så det kan jo være noe som er kommet i ulage der. Regner uansett med jeg blir innkalt til årets kontroll ganske snart, så jeg kan foregripe begivenhetenes gang litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. oktober 2007 #2837 Del Skrevet 28. oktober 2007 Lurt å sjekke det i alle fall. Godt at forkjølelsen holder på å slippe taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 29. oktober 2007 #2838 Del Skrevet 29. oktober 2007 Først er jeg i Betties bok og ser at hun er småsyk og hanglete, og så kommer jeg hit, og her sitter du og snufser også? Hva er det dere holder på med?? Her, ulltøfler til begge to, varm melk med honning (vil ikke høre noe "æsj" ) Pakke seg godt inn i pledd, begge to. Masse te-lys og varme og så svetter vi uhumskhetene ut og blir ferdig. PS. Det er lov å HVILE i prosessen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #2839 Del Skrevet 29. oktober 2007 Her, ulltøfler til begge to, varm melk med honning (vil ikke høre noe "æsj" ) Æsj! Kan jeg ta varm sitronte i stedet? (Varm melk er æsj, og dessuten blir man full av slim når man drikker melk.) Men takker forøvrig for omtanken, altså. Forkjølelse har forresten ruslet sin vei i løpet av helga, hvilket må være ny verdensrekord for meg. I min kropp pleier det være snufs og snørr og gørr i minst en uke og så hoste i 3 mnd. etterpå. Men nå er jeg altså så godt som helt fin, bortsett fra den pokkers tanna. Men ringte tannlegen i dag og da satt damen nettopp og skulle skrive innkalling til "novemberkontrollene", så hun stappet meg først i køen. Men er 99% sikker på at det er bihule som oppfører seg litt rart for nå småverker det litt bortover i resten av overkjeven også. Får heie litt på immunforsvaret, for jeg håper jeg slipper antibiotika. Nå når selve forkjølelsen har sluppet taket så er det vel en rimelig sjanse for at kroppen greier å fikse saken selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #2840 Del Skrevet 30. oktober 2007 "Leoparden" min er ankommet. Må innrømme jeg er blitt revet med av mac-dilla og bestilte det nye operativsystemet. Har selvsagt ikke fått satt meg inn i alle nye detaljer ennå, men liker en god del ting av det jeg har sett. En av de tingene som lå inne var en backupfunksjon som etter det jeg begriper tar en full backup av hele disken. Det har jeg savnet ettersom jeg for en måneds tid siden kjøpte meg ekstern disk nettopp av backupgrunner. Legger ut dokumenter og bilder litt her og der på nettet, men greit å ha en full backup hjemme. Nå tar det jo et hav av tid å få tatt backup av alt (hele 33 Gb jo - hvor kommer alle de fra???? ) men i følge instruksjonen så vil den ved senere anledninger bare ta backup av nye ting så da skal det gå fortere. Jammen bra jeg skulka trening i dag, forresten for det tok litt tid å stappe inn det nye systemet. Drøye timen faktisk. I morgen blir det tannlegebesøk, og symptomatisk nok så er den vonde tanna bedre i dag. Kjenner fremdeles det murrer, men langt mindre enn det har gjort de siste dagene. (Bihulene holder muligens på å roe seg?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg