Bettie Skrevet 10. september 2007 #2701 Del Skrevet 10. september 2007 Tror ikke nal er rett redskap på en Cata, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. september 2007 Forfatter #2702 Del Skrevet 11. september 2007 Trøtt. 19 timers arbeidsdag i går holder. Så var det hjem og sove og på jobb i dag igjen (normal lengde på dagen, men litt sein start). Og i morgen skal jeg grytidlig opp. *grøsse* Heldigvis har Stort Prosjekt gått bra så langt, så håper det fortsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. september 2007 Forfatter #2703 Del Skrevet 11. september 2007 Wæææh!!!! Jeg er forsøkt headhunta.... "Dette er xxx fra yyy. Vi er interessert i å komme i kontakt med deg angående en lederstilling. Kan du ta kontakt på tlf. zzzz". Melding lå på mobilsvar, som jeg ikke har sett på de siste dagene grunnet Travel Jobb og Trøtt Tryne. Kan ikke helt se for meg å flytte nå, men må jo i all anstendighets navn ringe når de er så greie å kontakte meg ut fra intet. (Men litt pinlig at jeg ikke har hørt beskjeden før nå.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. september 2007 #2704 Del Skrevet 11. september 2007 Så flott at stort prosjekt går bra Og så spennende at du blir forsøkt headhunet. Litt moro, vel? At du ikke har tatt kontakt med en gang skyldes vel at du er så travel og opptatt og kan være med på å gjøre deg enda mer spennende for hunterne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. september 2007 Forfatter #2705 Del Skrevet 11. september 2007 Vel, ja. Bruker ikke mobilen på jobb og var for trøtt til å se på den i går (natt) da jeg kom hjem. Og i dag sjekket jeg den bare løselig uten å høre på mobilsvar. Visst er det moro å bli kontaktet sånn, men hadde vært enda morsommere hvis jeg hadde hatt mer lyst til å flytte på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 12. september 2007 #2706 Del Skrevet 12. september 2007 Headhunting er morsomt! Dette vil jeg høre mer om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. september 2007 Forfatter #2707 Del Skrevet 12. september 2007 Headhunting er morsomt! Dette vil jeg høre mer om. Der går grensen for hvor åpen jeg er på åpent nett. (Men PM er sendt - ikke sladre til noen.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. september 2007 Forfatter #2708 Del Skrevet 13. september 2007 Har vært "smart", dvs. har fortalt sjef at "noen" er interessert i min arbeidskraft. Har jo tidligere ymtet frampå om at jeg er veldig klar for nye oppgaver der jeg er. Både sjef og jeg vet at jeg bruker "mulig ny jobb" som bittelitt brekkstang, men samtidig har jeg vært klar på at jeg godt kan tenke meg å være i ro noen år til når jeg trives med både kolleger og bolig. Så sjef antydet et par muligheter for stillingsjustering . Tror det må kalles litt redelig sniking. Føler meg egentlig litt kjip som ikke er mer gira på ny jobb, for det hørtes unektelig spennende ut. Mulig jeg er blitt gammel og satt? Men i tillegg så var jeg for noen år siden såååååååå nær utbrenthet, og det sitter i enda, så på en måte føler jeg meg ikke helt klar for den belastningen jobbytte og flyttesjau er. Uansett hvor moro det er, så er det nemlig slitsomt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. september 2007 #2709 Del Skrevet 13. september 2007 Ikke dumt å ymte frampå om at du er attraktiv på arbeidsmarkedet - særlig når det kan få gode virkninger på jobben der du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. september 2007 Forfatter #2710 Del Skrevet 14. september 2007 Trøtt etter uka. Har pakket snippeska og avspasert littegrann. (Men skal på jobb i morgen ettermiddag igjen, så har ikke veldig dårlig samvittighet for å ha stukket av for tidlig.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. september 2007 #2711 Del Skrevet 14. september 2007 Du har hatt et kjør på jobben siden du kom fra ferie. Så du kunne godt stikke av litt tidligere i dag. Liker ikke lørdagsjobbing, jeg. Du får ha en god helg likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. september 2007 Forfatter #2712 Del Skrevet 15. september 2007 Du har hatt et kjør på jobben siden du kom fra ferie. Så du kunne godt stikke av litt tidligere i dag. Liker ikke lørdagsjobbing, jeg. Du får ha en god helg likevel Liker ikke lørdagsjobbing jeg heller, så jeg streiker . Lå våken deler av natta og fant ut at det var lurere å ta lørdagsjobbingen på søndag. Ikke bare av hensyn til meg, men også av hensyn til det vi mener å oppnå + en del andre praktiske ting på jobben. Så det blir jobbings i morgen i stedet. Greit nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. september 2007 #2713 Del Skrevet 15. september 2007 Litt av en streik. Man skal sove om natta, ikke ligge å fundere om når man skal jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. september 2007 Forfatter #2714 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Nok en kort natt. Jeg merker veldig at jeg ikke egner meg til å ha ansvar for utstyr som jeg ikke kan fikse selv om det skulle røyne på. Kjenner lettere angstsymptomer i systemet. Og attpåtil låste høyre skulder seg akkurat nå. Det er litt dustete at man later til å tro jeg kan brukes til alt. Sa fra om at jeg var feil "mann" for denne jobben allerede på planleggingsstadiet - men hjalp det? Niks. Prøver å ta det som det kommer, og forhåpentlig går alt greit. Jeg har som kjent en tendens til å krisemaksimere i forkant - rett og slett fordi jeg vil ha oversikt over alle muligheter. Det er ikke egentlig noen dårlig egenskap - men den er pokker så slitsom for innehaveren. Endret 16. september 2007 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. september 2007 #2715 Del Skrevet 16. september 2007 Huff da. Ikke bra med låsninger i skuldre. Det kommer ofte når man stresser. Og jeg forstår at det ikke er bare-bare å få oppgaver som ligger litt i periferien av det man egentlig synes man kan. Men jeg tviler ikke på at du fikser det. Du er kanskje litt kritisk til deg selv. Katastrofetenkning kan være nyttig, sånn at man er forberedt, men jeg er enig med deg i at det er slitsomt for den som tenker slik. Håper det har gått greit i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. september 2007 Forfatter #2716 Del Skrevet 16. september 2007 Tror det gikk bedre enn fryktet Har i allfall ikke fått noen katastrofemelding ennå (bank i bordet). Men var en tøff jobb, det kan jeg skrive under på. Kasta meg inn i den manuelle delen av jobben med iver og glød (sterkt påtvunget) men klarte visst å sette meg litt i respekt. Skal man få folk med seg på tøffe jobber så må man bevise at man kan gjøre det selv også. Og så jeg som er skrivebordsgeneral til daglig.... . *sliten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. september 2007 #2717 Del Skrevet 17. september 2007 Hvordan har skrivsbordsgeneralen det i dag? Fortsatt sliten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. september 2007 Forfatter #2718 Del Skrevet 17. september 2007 Jepp. Fortsatt sliten. Ikke så mye etter Tung Jobb i går, som generelt sliten. Har hatt meg en time på øret på sofaen nå. Sov ikke men slappet av litt sånn i halvdøs. Tror muligens jeg bør legge meg i anstendig tid i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. september 2007 #2719 Del Skrevet 17. september 2007 Virker å være en lur plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. september 2007 Forfatter #2720 Del Skrevet 18. september 2007 For et liv . Startet dagen med Tung Jobb nesten før jeg var kommet på jobb. Skulle ha kundebesøk kl 10, men jammen dukket Kunde opp kl. 08!!!! Så der kom jeg ramlende inn, støvete og svett etter Tung Jobb og skulle hilse. "Morn, jeg er Cata og det er jeg som har ansvar for.....". De så lett himmelfalne ut og visste visst ikke helt om de våget å ta den lugubert utseende framtoningen i handa og hilse. Men det gikk greit og jeg klarte å frambringe fornuftige svar på spørsmålene de hadde og snike meg unna akkurat i tide til å bli med på møte med Selvinvitert Besøkende. *phu - hva er det med folk som ikke skjønner "Nei, beklager- det passer ikke denne uken"?* Men de selvinviterte fikk info så de var også strålende fornøyd da de ble geleidet ut døra etter et par timers visitt. Innimellom dette så hadde jeg fått satt Lure Kolleger i sving med å tenke ut løsninger på et praktisk problem vi har støtt på og Lure Kolleger klarte i felleskap å komme fram til løsningsforslag som høres veldig lurt ut. Det gjør i grunnen meg også lur som lar andre tenke der jeg vet mitt hode ikke helt strekker til. Og attpåtil ringte Mr. Headhunter igjen. Jajamensann..... Travel dag, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg