Cata Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #2141 Skrevet 11. februar 2007 *betrakter labber skeptisk* Den linken hadde jeg ikke sett før, nei -men har vært borti tilsvarende. Dessverre forsvant den med PC havariet i fjor høst. Men så spørs det da - er Croc'ene i australske eller amerikansk størrelse mon tro...
Cata Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #2142 Skrevet 11. februar 2007 *grøsse* Nå har jeg sittet og sett "Åndenes makt" og grøsset. Jeg tror egentlig ikke på spøkelser, men likevel. Jeg er ikke fri for å være husredd selv, og har et hus i familien som jeg nekter å være i når det ikke er noen andre der. Helt dustete, men sånn har jeg hatt det siden jeg var barn. Og som voksen er det ikke stort bedre. Har aldri sett noe eller opplevd noe skummelt der så vidt jeg vet, men likevel reagerer jeg. Ganske merkelig egentlig. Og nå grøsser jeg her jeg sitter også, men av en ganske så jordisk årsak. Jeg tror jeg begynner å bli litt snørrete, og det vil jeg absolutt ikke når jeg skal reise bort om en uke. Hvis jeg først blir forkjølet så pleier det sitte i en god stund nemlig. Tror jeg rett og slett skal ta kveld og krabbe innunder min varme dyne.
mysan Skrevet 12. februar 2007 #2143 Skrevet 12. februar 2007 Hvordan er formen? Blir du syk? Kyllingsuppe har jeg lært er en god ting mot forkjølelse. Eller kanskje mot alle sykdommer? Ikke vet jeg hvorfor men det het så da jeg var liten.
mysan Skrevet 12. februar 2007 #2144 Skrevet 12. februar 2007 Drar deg opp på side 1 igjen. Nå blir jeg bekymret for deg. Har du blitt skikkelig dårlig, Cata? Eller er du på trening kanskje bare?
Cata Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #2145 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er i live og ikke mer snufsete enn jeg var i går. Men har vært og fått knadd opp ryggmuskler. Har en time i måneden med massasje for å få litt drahjelp (bokstavelig talt ) med de dypereliggende muskelknutene. Nå i dag ble jeg sittende og skravle med massasjedamen over en kopp kaffe etter timen. Jeg var nemlig siste kunde for dagen. (Jada, vi er bekjente. Sånn er det på et lite sted.)
Cata Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #2146 Skrevet 12. februar 2007 *snufs* Om jeg ikke var snufsete så er sjansen for at jeg skal bli det økende. Jeg fryyyyyyser. Har det egentlig godt og varmt her jeg sitter, men har plusset på med ullpledd lett drapert rundt meg. Jeg fryser nemlig på rompa og på beina . Trodde rompa var såpass godt polstret at den holdt varmen, men neida.... Tror mye av elendigheta skyldes at jeg har sittet mye i ro på jobben i dag og selv med varmevifte kan ingen beskylde kontoret mitt for å ha tropisk temperatur, så jeg er nok blitt kald inni. Og i morgen blir det like ille. Skal nemlig til frisøren etter jobb og de pleier ikke ha det kjempevarmt der, vet jeg. Det er i stunder som dette jeg savner badekar. Kan jo ta en varm dusj, men det gjør ikke helt samme nytten som å dukke ned i et varmt karbad. Får ta en kjapp forumrundte og krabbe under dyna, tror jeg.
mysan Skrevet 13. februar 2007 #2147 Skrevet 13. februar 2007 Stakkars Cata, du må jo ikke bli syk nå som du snart skal reise... (Se så fine nye smilies) Lage seg te med honning og melk? (Hmmm...god idé for meg også det jo :D)
Cata Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #2148 Skrevet 13. februar 2007 Stakkars Cata, du må jo ikke bli syk nå som du snart skal reise... (Se så fine nye smilies) Lage seg te med honning og melk? (Hmmm...god idé for meg også det jo :D) ← Te med honning og melk høres så fælt ut at det må være bra for helsa...
Navnløs Skrevet 13. februar 2007 #2149 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har nu hørt av min legeonkel at varm drikke ved forkjølelse ikke er bra. Varme+bakterier=bakterieorgie. Så kaldt vann med sitron skal visst være bedre ved slike tilstander. Men hva vet jeg, som senest i dag ble lovet en lysende karriere innenfor verna bedrifts-apparatet. God bedring!
Cata Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #2150 Skrevet 14. februar 2007 Jamenatte...jeg er ikke forkjøla, sånn egentlig. Bare litt vinter+tørr luft snufsete. Men takker alle gode rådgivere for omtanken . I dag har jeg vært Turbo-Cata. Rett fra jobb og på trening, og jammen fikk jeg ikke et lite plask i det tilstøtende bassenget også. Dro innom Lidl på vei hjem og kjøpte kyllingfilet (nammmmmm) og en pakke med små, søte nøttesjokolader. (Jada, jeg vet - det er ikke sunt.) Men av og til vil jeg ha likevel og da er det greit at de er så små som mulig). Når har jeg turboet innomhus, men planlegging av (redusert) jentehelg, frenetisk blaing i hustegninger og mailing til forsikringsselskap. (Jeg har en disputt på gang med nåværende, og vil bytte til et annet....) Dessuten har jeg laget (og spist) middag og skylt opp treningstøyet. Hurra for "oppskyllingsprogram" i maskina. Nå er det bare å vegetere ved PC til Ugly Betty begynner.
Cata Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2151 Skrevet 15. februar 2007 Kollega som jeg har jobbet i prosjekt med skal bytte jobb. Fint for ham, mindre fint for meg. Han var den siste som jeg kunne ha seriøs "fagkrangel" med og den siste i miljøet som var verdig sparringspartner i de tøffe debattene. De andre gutta gir seg for lett. ( Ja, jeg er sta og vet det.) Nuvel, sånn er det bare. Det er jo generelt bra for en arbeidsplass med litt rotasjon og han bytter bare avdeling så det er helt sikkert sunt ( ) . Velvel, etterfølgeren er en trivelig kar som jeg kjenner godt. Vi har vært i samme avdeling i en årrekke, men han har hatt et annet ansvarområde, så jeg er ikke redd for samarbeidsforholdene sånn sett. Blir vel win some, loose some, tenker jeg. Sånn ellers så er jeg litt spent på hva som skjer. Jeg har en kollega som er ivrig etter å "selge" meg inn i nye prosjekter og nå er han søren meg i ferd med å skubbe meg inn som perifer deltaker i et kjempeprosjekt. Fikk seriøs angst da jeg hørte det. Føler liksom ikke at jeg har så mye å bidra med i den sammenhengen, men som regel kan man jo mer enn man tror. Uansett så får vi se når det blir mer konkret. Jeg har et oppfølgingsprosjekt til høsten som må gå foran. Dessuten lurer jeg på om jeg så smått begynner å se de første tegn til at jeg kan få et sosialt liv her . Har bare bodd her i 7 år så jeg hadde ikke forventet det skulle skje så fort.
mysan Skrevet 15. februar 2007 #2152 Skrevet 15. februar 2007 Hallo på deg. Sosialt liv etter bare sju år? Ikke dårlig... Jeg for min del får åndenød bare jeg hører ordene sosialt liv akkurat nå. Skulle vært hos venninne og spist baccalao ikveld jeg, sammen med S og en annen venninne, men jeg har meldt pass. Jeg er så sliten at jeg orker ikke plage verken meg selv eller andre med mitt fraværende nærvær - da er det bedre å bare være fraværende, ikke sant? Mat - tv - sove!
Cata Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2153 Skrevet 15. februar 2007 *hrrrrm, kremt* Jeg har trøsteshoppet. Crocs. Farge: Sage...... Ikke bannlys meg, Navnløs.
Navnløs Skrevet 15. februar 2007 #2154 Skrevet 15. februar 2007 *hrrrrm, kremt* Jeg har trøsteshoppet. Crocs. Farge: Sage...... Ikke bannlys meg, Navnløs. ← Ånei! Hva skal du med deeeet? *grøsser* Joda, tante kan du fortsatt få være, men ikke om du viser deg i allmenhet sammen med meg. Fysjom. Flere hundre kroner for noe som gjør at man ser ut som man har planke-brede-fargerike-gigaføtter. Skamme deg burde du! Men jeg liker deg likevel, da!
Gjest Fjellsippa Skrevet 16. februar 2007 #2155 Skrevet 16. februar 2007 *hrrrrm, kremt* Jeg har trøsteshoppet. Crocs. Farge: Sage...... ← Gratulerer med nye crocs. Jeg garanterer at du ikke blir å angre.
Bettie Skrevet 16. februar 2007 #2156 Skrevet 16. februar 2007 Hei du Det er liv i meg, om ikke så mye. Synes ikke det er så rart at du er ettertraktet som partner i prosjekter. Du viser jo gang på gang at dette fikser du fint. Så stå på. Heia Cata.
mysan Skrevet 16. februar 2007 #2157 Skrevet 16. februar 2007 Sage? Hva er det slags farge? Grønn? Beige? What? Sage... BRUNT! Mon tro om jeg ikke har en eye liner som heter Sage..
Cata Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #2158 Skrevet 16. februar 2007 (endret) Croc-sage'n er en slags grønnfarge,mysan. En litt dempet grågrønn farge. (Ja, jeg vet - det høres fælt ut. ) Søk på www.crocs.no så ser du den avbildet. Må ha noe som går både til dongeri, khaki og marine, og den ble en av de minst dumme. Ellers har jeg hatt fæl dag. Møter fra kl 8 til 14, nesten nonstop. Hodet mitt er grøt..... Fikk rehabilitert meg litt på trening, men er ikke helt i slag ennå kjenner jeg. Trøtt som en vott i øverste. Ordner seg med en god natts søvn altså. Og så er det ferie - en uke. Skal reise bort, så det blir egentlig travelt det også, men hodet får nå roet seg i allfall. Endret 16. februar 2007 av Cata
mysan Skrevet 16. februar 2007 #2159 Skrevet 16. februar 2007 Grågrønn ja. Jeg tror jeg husker at jeg så dem da du ga meg linken. Greie nok de vel? Og sikkert supergode å gå i.
Cata Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #2160 Skrevet 16. februar 2007 Sikkert ikke så gode som masaiene, men ser for meg et litt annet bruksområde . Tror de kan bli gode å slenge på seg for en kjapp tur på butikken, og veldig lure når jeg skal på stranda til sommeren. Skinnsko eller sandaler er liksom ikke det lureste der, og slippersene jeg prøvde å bruke i fjor, ramlet bare av. Det greie med Crocs'ene er at det er enkelt å skylle vekk sanda etterpå så jeg slipper å lage privat sandstrand i yttergangen. Men er de så gode som det sies så blir de vel brukt til mer enn dette også.
Fremhevede innlegg