Cata Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #2121 Del Skrevet 8. februar 2007 Vik fra Expert-blekka! ← Jeg viker, jeg viker.... Haster ikke med diger, flat skjerm, Cata. Programmene blir ikke noe bedre, de blir bare større og se på. Spar pengene dine til noe lurt i stedet. ← Jammen, for de av oss som ikke har noe liv, så er jo TV ganske lurt . Men tror nok jeg skal klare å motstå presset i denne omgang. Forøvrig har jeg vært hygienefreak i kveld. For annen gang denne uka så har jeg kokvasket håndklær og kluter. Det har gått med en del når jeg ikke har våget å bruke samme håndkle eller klut mer enn en gang i ansiktet før den har gått til vask. Det er det jeg sier: det går en Nemesis gjennom livet. Nå har jeg i flere "vaske klær" tråder inne på Hus og Hjem bedyret at det ikke er nødvendig å kokvaske noe som helst, og så begynner jeg sånn selv. Men vil ikke ha de øyenbaktussene igjen, så derfor... Nå gjenstår bare kokvask av sengetøy (er vel egentlig bare putevaret som kanskje trenger det) i morgen så regner jeg meg som desinfisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #2122 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg tror kanskje jeg trenger lobotomi? Det er noe galt med hodet mitt. For det første så har jeg vært innom skobutikk på vei hjem fra jobb og sett på Crocs.... . Jeg mener, de er jo grusomme. Jeg kan ikke i fullt alvor mene at jeg skal kjøpe et par? Dessverre tror jeg det er det jeg mener. Dette er bare nødt til å være et tilfelle av reklamens makt. Kan ikke en gang lyve på meg at jeg har kjempebruk for dem, for på jobb kan jeg ikke ha dem og skal jeg gå rundt i byer så har jeg masaiene. Jeg skylder på at de kommer til å være greie å ha på stranda, men hvor ofte er jeg der, liksom? For det annet skulle jeg vaske sengetøy nå. Må ha øyensalven ut av putevaret synes jeg. Bestemte meg for å være tøff og ta kokvask for å forsikre meg om at eventuelle basselusker dør. Så går jeg innom badet en tur og hva ser jeg? Maskina står på 30 grader hurtigvask Greit, det er programmet på siden av 90 grader, men likevel da..... Høy dustefaktor i Cata-heimen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 9. februar 2007 #2123 Del Skrevet 9. februar 2007 Høy dustefaktor - er det som når sauen putter den skitne oppvasken inn i stekeovnen? Jepp, jeg var faktisk i ferd med å gjøre det en gang... Jeg er så enig med deg; de crocks'ene er jo aldeles gyselige; så gyselige at de nesten blir facinerende!!! Tar meg selv i å hate dem intenst, samtidig som jeg faktisk også har vært og kikket på dem og vurdert å investere i et par til jobbruk. De kollegene mine som har dem, skryter uhemmet. Jeg synes de er rare, stygge og brede og merkelige. Ha en fin helg, Cata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #2124 Del Skrevet 9. februar 2007 Høy dustefaktor - er det som når sauen putter den skitne oppvasken inn i stekeovnen? Jepp, jeg var faktisk i ferd med å gjøre det en gang... ← Just det ja, -eller som når 1 stk Cata griper seg i å prøve å legge brillene i........kjøleskapet. *sukk* Jaja, jeg har ikke prøvd å spise dem, i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 9. februar 2007 #2125 Del Skrevet 9. februar 2007 Vik fra Crocksene!!! Viiiiik! De er stygge og ubrukelige så lenge man ikke er sykepleier eller har annen jobb som gjør at man må gå konstant! Du er nok av de som husker alle replikkene i reklamene. Ellers kjenner jeg en mann som fant ut at han skulle tørke de våte joggeskoene sine i stekovnen... med ovnene på altså. Ehm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 9. februar 2007 #2126 Del Skrevet 9. februar 2007 Der fikk man seg en latter eller tre ja. Oppvask i stekovn, briller i kjøleskap og joggesko i stekovn... sånt gjør aldri jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #2127 Del Skrevet 9. februar 2007 Vik fra Crocksene!!! Viiiiik! De er stygge og ubrukelige så lenge man ikke er sykepleier eller har annen jobb som gjør at man må gå konstant! ← Feil! Dvs. delvis feil. De er stygge ja, men det forekommer meg at de er veldig lure strandsko. Sanden må jo drysse ut av alle de hullene. (Inn kommer den som kjent uansett.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 9. februar 2007 #2128 Del Skrevet 9. februar 2007 Feil! Dvs. delvis feil. De er stygge ja, men det forekommer meg at de er veldig lure strandsko. Sanden må jo drysse ut av alle de hullene. (Inn kommer den som kjent uansett.) ← Men slipperser duger vel på samme viset?? Urk. Vil ikke vedkjenne meg at jeg eventuelt har en tante som bruker Crocks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #2129 Del Skrevet 10. februar 2007 Urk. Vil ikke vedkjenne meg at jeg eventuelt har en tante som bruker Crocks... ← Jeg er forkastet, på grunn av et par plastdingser. (Vær glad for at du har en ungdommelig, om enn smakløs, tante du. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #2130 Del Skrevet 10. februar 2007 Aaaaah. Ungdommelig tante føler seg litt mindre ungdommelig akkurat nå. Lett knirkende i sammenføyningene, faktisk. Jeg har vært og trent. Ser ut som det blir lørdagsaktiviteten. De timene mellom 12 og 17 på en lørdag blir jo aldri brukt til noe vettugt likevel, så da kan jeg like gjerne trimme kroppen min litt. Men den sier veldig klart fra om at det er 2-3 måneder siden sist, altså. Men det gjøøøøøør så godt, -etterpå. *psyke opp seg selv* Lurer på om jeg skal ta helt av i morgen. Kan jo gå i svømmehallen på en søndag. Det er vel stappfullt av barnefamilier der, men....når det nærmer seg BarneTV tid så har kanskje stormen lagt seg litt? Eller på formiddagen før ungene får jaget foreldrene ut av dyna? Reviderer: Det siste der kommer til å kollidere med min søndaglige "Kaffe & KG" seanse. Får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 10. februar 2007 #2131 Del Skrevet 10. februar 2007 Ikke bytte ut søndaglige KG- og kaffeseanser Jeg har vasket oppgangen, som du jo allerede vet. Og så har jeg lastet ned masse nye smilies til msn min, som du sikkert ikke får opp på din lilleMac, og nå skal jeg lage meg litt mat og åpne den siste juleølen før den går ut på dato. Da kan det bare bli lørdagskveld! OG jeg har chips og dip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 10. februar 2007 #2132 Del Skrevet 10. februar 2007 Prehistoric park er en morsom måte å gjøre et program på synes jeg. Fornøyelig å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #2133 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg har vasket oppgangen, som du jo allerede vet. ........... OG jeg har chips og dip. ← Slemming 1 & 2..... . Må vaske oppgang i morgen, og ikke har jeg chips og dip heller. Hva tenkte jeg på da jeg var på butikken? Svar: Jeg tenkte antakelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 10. februar 2007 #2134 Del Skrevet 10. februar 2007 Det er sunnere for deg at du ikke tenkte på chips da du var i butikken Cata. Jeg sitter her nå og er passe kvalm og mett, og har chips og rømmedip langt opp i halsen, og er full av dårlig samvittighet og en bilring som er i ferd med å nå helt nye dimensjoner. Nå er det Chicago på NRK1, og selv om jeg har sett den før, så må jeg se den nå også. Den er jo ganske herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #2135 Del Skrevet 11. februar 2007 Det er sunnere for deg at du ikke tenkte på chips da du var i butikken Cata. Jeg sitter her nå og er passe kvalm og mett, og har chips og rømmedip langt opp i halsen, og er full av dårlig samvittighet og en bilring som er i ferd med å nå helt nye dimensjoner. ← Øhm, ja... Sunnere, men ikke bedre . Du kunne stappet de overskytende chipsene i CD rom'en og sendt dem, så hadde vi begge hatt en bedre lørdagskveld. Men mulig det ikke hadde gått fullt så bra med dip i CD skuff :klø: ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 11. februar 2007 #2136 Del Skrevet 11. februar 2007 Dipen kunne jeg vel ha sendt som vedlegg i mail, da kommer jo ikke suppa opp før du åpner vedlegget, og da har du mer kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #2137 Del Skrevet 11. februar 2007 Mnja, mulig du har rett. Dip bør sendes på hotmailadressen sånn at jeg ikke søler til den andre hvis taket glipper. Nå har jeg gjort et slag for det gode naboskap. Jeg tror det må ha vært min uke til å vaske gangtrapp denne uka. Holder det når man vasker søndag, tro? Håper nabo tar det med et smil, det var ikke så fryktelig skittent. Mens jeg først var i gang så fikk resten av leiligheta seg et sveip med tørrmopp, så nå ser det noenlunde folkelig ut her igjen. Men vinduene er pyton. Ser fram til (bokstavelig talt) at våren kommer sånn at jeg kan få vasket vinduer utvendig. *grøsser litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 11. februar 2007 #2138 Del Skrevet 11. februar 2007 Det er noe galt med hodet mitt. For det første så har jeg vært innom skobutikk på vei hjem fra jobb og sett på Crocs.... . Jeg mener, de er jo grusomme. Jeg kan ikke i fullt alvor mene at jeg skal kjøpe et par? Dessverre tror jeg det er det jeg mener. Dette er bare nødt til å være et tilfelle av reklamens makt. Kan ikke en gang lyve på meg at jeg har kjempebruk for dem, for på jobb kan jeg ikke ha dem og skal jeg gå rundt i byer så har jeg masaiene. Jeg skylder på at de kommer til å være greie å ha på stranda, men hvor ofte er jeg der, liksom? ← Hei Cata. Jeg bare snublet innom her og ser at du har sett på Crocs. Jeg har crocks og kan ikke unnvære dem. De er helt fantastisk å gå med, og hjelper faktisk mot en vond rygg. Jeg tar de på meg når jeg står opp om morgenen, og de er nesten det siste jeg tar av meg på kvelden. Har kjøpt to par, så nå har jeg et par på jobb også. Etterhvert som jeg har brukt dem synes jeg faktisk at de er litt fin også. Jeg har ikke de mest skrikende fargene da. Jeg skrev etter mine på www.rei.com. Der er det halve prisen i forhold til hva de koster her hjemme i butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #2139 Del Skrevet 11. februar 2007 Takk for tipset, Fjellsippa. Er litt usikker på størrelsen så jeg må nok prøve en gang til. Tror egentlig jeg burde hatt halvnummer, men det ser ut som det ikke finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 11. februar 2007 #2140 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg bruker str. 36 i sko, og har str. 6 i crocs. De er romslige, og det er bra for jeg har kort, bred og høy fot. Så de passer til mine labber. Jeg brukte denne da jeg bestilte. Du har kanskje sett den før. http://www.kvinneguiden.no/magasin/klaer_o...torrelser/30269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg