Gjest Lea Skrevet 30. oktober 2007 #2841 Del Skrevet 30. oktober 2007 Fin Leopard? Jeg har bare en drøy uke igjen før min blir levert. Vil ha NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #2842 Del Skrevet 30. oktober 2007 Fin Leopard.... Men har funnet et par bugs allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #2843 Del Skrevet 30. oktober 2007 Uæææ. Inventarsammenbrudd . Skulle sjekke om det snart er papirinnsamling her og brått sto jeg med hele oppslagstavla i hendene.... Får være snill med naboen og ikke hamre inn stiften før i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 30. oktober 2007 #2844 Del Skrevet 30. oktober 2007 Godt at forkjølelsen din tok til vett og forsvant. Fikk du klarhet i om du hadde vond tann eller bihuler med tilbehør da du var hos tannlegen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #2845 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tannlege er i morgen tidlig, Bettie, men tann er bedre i kveld så jeg holder en knapp på bihulene enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #2846 Del Skrevet 31. oktober 2007 Bihuleteori er kondemnert. Tannlege sa uffuffuff og satte i gang med masse røntgen og greier. Fisket ut mer en 20 år gammel rotfylling og spylte og styrte inni tann (urk). Så stappen han inn noe bakteriedrepende stoff, klistra igjen med midlertidig fylling og sendte meg hjem med beskjed om å komme tilbake om 2-3 uker og få permanent fylling. Vet ikke om han helt skjønte hva som foregikk inni der, for jeg hadde visst vondt i punkter som egentlig var skvett umulig å ha vondt i. Det er jo ingen nerve i tanna, så hva kan gjøre vondt liksom :klø:? Klarte ikke få noen begripelig forklaring, men tolket "uff'ene" og "hva er dette for noe da'ene" derhen at etter den utgamle rotfyllingen så har det sittet igjen en liten jafs av nerven og der er det nå blitt betent. Attpåtil fant han jammen et hull i ene fortanna. Hvordan det kan ha oppstått er meg en gåte for der er det da lett å komme til med tanntråd og tannstikker og en av delene blir brukt daglig sammen med kveldstannpussen. Menmen, (usynlig) hull fikset og rotfylt tann foreløpig avrotfylt. Og lommeboka har vondt..... Så mye tannfiksing på en gang koster penger. Og må vel betale enda en runde når jeg får permanent fylling igjen. Vond tann litt vond ennå, men vanskelig å si om det er baktusser eller juling som gjør det. Han holdt på i ca. 1 time tilsammen så omgivelsene fikk ganske hard medfart oppi der bare av jobbinga. Faktisk er nå omgivelsene vondere enn tanna , men akkurat det går vel over til i morgen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 31. oktober 2007 #2847 Del Skrevet 31. oktober 2007 Usj. Sånt gjør vondt i lommeboka. Lurt at du kom deg til tannlegen i hvert fall. Skal jeg blåse på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #2848 Del Skrevet 31. oktober 2007 Nei, ikke blåse på. Den der midlertidige lappingen lukter og smaker pyton og jeg kan ikke ha ansvaret for at du flater ut pga. kommet for nær. *egentlig burde jeg vært i karantene av hensyn til omgivelsene* Men du har rett, greit å være kommet seg til tannlegen. Når jeg nå først må fikse noe så er det greit å gjøre det før det blir stort og dyrt. (Som om ikke bytte av rotfylling er dyrt i seg selv...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. november 2007 Forfatter #2849 Del Skrevet 1. november 2007 Ikke så mye å berette i dag. Var ute og spiste middag med venninne i går. Koselig. Fikk også bra tann-tips av venninne. Hun fortalte at hun hadde begynt med fluortabletter for voksne. Inspirert av gårsdagens lapping fant jeg ut at det egentlig er en god ide. Vil gjerne ha tennene rimelig intakte noen år til. Har ikke brukt annet enn fluortannkrem på mange år og det har jo gått bra, men....vil ikke ha flere hull nå nei. Tror ikke jeg tar full dose, likevel, for jeg bruker jo fluortannkrem og litt er det muligens i vannet også. Men litt kan jeg spe på med, etter kveldstannpuss. I kveld er det forresten en helt annen puss som foregår. Starta sein klesvask så nå skal jeg stappe en haug håndklær i tørketrommelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. november 2007 #2850 Del Skrevet 1. november 2007 Nå tenkte jeg mer på å blåse på den stakkars lommeboka, da. Bare tøyser. Det er ekkelt med sånt inni tanna, men det tar knekken på eventuelle betennelser. Skal henge opp klær før jeg legger meg i dag, jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. november 2007 Forfatter #2851 Del Skrevet 2. november 2007 Det er nok mer synd i lommeboka enn meg, ja. Tanna begynner å reagere på behandlingen så nå gjør det ikke lenger vondt når jeg dytter på den. Men lommeboka lider litt . Er daff etter jobben i dag. Og er ikke blitt mindre daff av at jeg bevilget meg et glass vin (og masse vann) til middagen i dag. Jeg tåler ikke alkohol, for jeg blir så trøtt av det. *flaks jeg ikke drikker når jeg er på fest, da ville jeg jo sovna etter 1 time* Kjenner på meg at det blir daffehelg denne helga også, men har planer om å komme meg ut og få litt frisk luft en eller annen gang i løpet av morgendagen eller søndag. Bilen trenger en vask så kanskje det hadde vært smart å gjøre.... Skal få lagt om til vinterdekk på tirsdag så da er jeg sikret i fall det dumper ned noe snø. Har vært litt råflott i år og leid "rom" på dekkhotell. Dvs. at bilfirmaet vasker og merker dekkene og oppbevarer dem til neste sesong. På en måte er det jo bortkastete penger, men på den annen side så har sikkert de bedre oppbevaringsmuligheter enn det jeg har - og jeg får mer bodplass. Det siste er absolutt ikke å forakte for det er ikke mer bod her enn det må være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. november 2007 #2852 Del Skrevet 2. november 2007 Er fredagsdaff sjøl - uten vin. lurt å ha dekkene et annet sted enn hjemme når man har liten lagerplass. Dekk tar en del plass, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. november 2007 Forfatter #2853 Del Skrevet 4. november 2007 Nå er jeg søndagsdaff også. Uten vin, men med fårikål. Sesongens høydepunkt. Fårikål er en av de få middagene jeg gidder lage fra grunnen av. Det er jo bare å stappe alt oppi en gryte og vente til det er på tide å spise . Har ellers slåss med PC i dag. Ikke fordi PC var spesielt gal, men fordi jeg fikk det for meg jeg skulle få inn noen oppgraderinger på firefox og aMSN. Sistnevnte gav meg litt hodebry før jeg fikk alt i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. november 2007 #2854 Del Skrevet 4. november 2007 Man skal ikke sloss med PC-er, men jeg forstår at du vant. Fårikål er bare deilig, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 5. november 2007 #2855 Del Skrevet 5. november 2007 Fårikål ja. Moderen hadde det i går og jeg fikk rester da jeg var på besøk i dag, og det som ble igjen fikk jeg med hjem til Yme så nå smiler han nesten helt rundt Bedre i tanna? Tar litt lenger tid å bli bedre i lommeboka vel... Ha en alldeles vidunderlig mandagskveld du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. november 2007 Forfatter #2856 Del Skrevet 5. november 2007 Jo takk. Tanna er i fin form igjen. Kjenner ingenting og har i grunnen ikke gjort det på hele helga. Så "mellesinen" til tannlegen virker nok. Lommebok sukker tungt og frustrert, men "står han nok av". Fårikål er nesten enda bedre oppvarmet så jeg gleder meg allerede til restmiddag i morgen. Og så er det så kjekt å finne når man kommer sent hjem. Nåja, sent...? Jeg skal i allfall av gårde og få satt på vinterdekkene på bilen i morgen, så det blir litt sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. november 2007 Forfatter #2857 Del Skrevet 7. november 2007 Nydusja! Ble rimelig varm og svett etter jobb i dag, men siden jeg skulle på fyllinga med fjorårets esker fra det store bokhyllekjøpet så gadd jeg ikke dusje på jobb. Fikk heller stinke . Men etter svett jobb OG besøk på fyllinga så måtte det dusjes ja. Dermed sitter jeg her og er nyskrubbet og med vått hår. Langt bedre...... Men lurer på hvorfor jeg er småstøl i leggene. Riktignok var det en del emballasje som skulle i forskjellige containere, men så mange mil ble det nå ikke av det. Må være blitt gammal og skral . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. november 2007 #2858 Del Skrevet 8. november 2007 Gammel du liksom. Fnys. Det finnes sikkert mange grunner til at man blir småstøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. november 2007 Forfatter #2859 Del Skrevet 9. november 2007 Sitter her og ler av meg selv. Har vært på CDON og kjøpt flere plater med min yndlingsartist og nå traller han muntert i vei i bakgrunnen her. Kjøpte 4 plater og noen sanger har jeg naturligvis fra før i andre innspillinger og nå sitter jeg med spissede ører og synes ikke sangene er "riktige". Det skal liksom ikke være sånn . (Har jo vent meg til de variantene jeg allerede har, må vite.) Du snakker om vanedyr. Men var ganske flink da, for jeg har fått masse sanger som jeg ikke hadde fra før også. Morsomt med ny musikk tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 10. november 2007 #2860 Del Skrevet 10. november 2007 Rask helgehilsen denne gangen. Bra at tanna er bedre, og godt å være støl. Sant? Sånn litt godt-vondt på en måte? Kjenne at muskler har vært i drift. Man kan godt bli støl av "normalt kroppsarbeide" - det vet jeg alt om etter den helgen jeg pakket vekk halve heimen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg