Gjest Lea Skrevet 10. oktober 2007 #2801 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg kjeder meg alene på øya Og jeg har okkupert hele den kollapsede tiki-butikken ettersom du er borte. Har ikke hjulpet så veldig mye akkurat, selv om jeg har blåst opp gazebo over hele den innerste veggen og pyntet med blomster. Skal selvsagt rydde plass til deg så fort du er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 10. oktober 2007 #2802 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har vært på kurs selv i to dager nå, og første dag var ok. I dag har det vært et eneste stort gjesp. Null framdrift og enkel "forelesning" med visning av diverse filmsnutter. Skulle gjerne ha vært et sted med litt driv, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #2803 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har vært på kurs selv i to dager nå, og første dag var ok. I dag har det vært et eneste stort gjesp. Null framdrift og enkel "forelesning" med visning av diverse filmsnutter. Skulle gjerne ha vært et sted med litt driv, ja. Ja da skulle du vært med oss, for der var det jammen driv nok. Jeg er helt most i hodet (masse stoff som er helt nytt for meg), men en trøst er at de fleste andre så akkurat like utblåste ut. Og kurslederne antydet at det normale var å ha følelsen av at:"Hva pokker gjør jeg her, og hvem lurte meg inn i det?" Ganske godt beskrevet. Det var fler enn en som humret gjenkjennende da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. oktober 2007 #2804 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja, jeg ville nesten ha byttet med deg, for det finnes ikke noe verre enn å sitte på et kurs og føle at man kaster bort tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #2805 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er øm på baken.... Det er veldig dumt å "ta i mot" dører som lukker seg med hofta. Særlig når det er en solid dørpumpe der og dørhåndtak treffer midt på....øh....der som baconet ville kommet fra hvis jeg hadde vært en gris . Sånn går det når man er lat og skal gå gjennom dører med litt for mye i hendene. Godt det er helg. Jeg er mør i hodet etter denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. oktober 2007 #2806 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dører skal ikke gå til bakholdsangrep! Dårlig gjort. Ønsker deg en riktig god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 13. oktober 2007 #2807 Del Skrevet 13. oktober 2007 Innom med helgehilsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #2808 Del Skrevet 13. oktober 2007 Til tross for gryende hodepine så har jeg hengt inne på SL store deler av dagen. Ikke lurt. Hodet liker ikke sånt, så nå skal jeg rett og slett plassere det på puta og se om stresshodepinen forsvinner til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. oktober 2007 #2809 Del Skrevet 14. oktober 2007 Håper hodepinen var borte i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #2810 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hodepine hjertelig tilstede i dag også, men identifisert som *snufs* bihulegreie, tror jeg. Jeg må virkelig være kommet i reparasjonsalderen, for jeg snakker jo ikke om annet enn skavanker. Er det sånn jeg skal bli som gammel dame, tro? *grøsserbarevedtanken* Ellers ikke veldig mye nytt. Skulle ha vasket gulv, men værgudene var ikke så snille at jeg kunne henge ut matter til lufting så jeg gir dem en sjans til. Før eller senere må det da bli oppholds samtidig som jeg er hjemme. Er tross alt ikke sånn at jeg holdre på å gro ned bortsett fra badet da. Der må jeg nok rufse rundt litt med mopp og klut i kveld. Har lyst gulv så hvert et (nyfarget) hårstrå synes jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. oktober 2007 #2811 Del Skrevet 15. oktober 2007 Gammel dame blir du ikke før du kommer i reservedelsalderen - og da finnes det så mye fint i plast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #2812 Del Skrevet 16. oktober 2007 Støvfritt hus. Dvs. det holder nok ikke 1950talls-støvpå-hjernen standard, men det er mye mer støvfritt enn det var. En runde med støvsuger, tett fulgt av tørrmopp for å ta finstøvet har sørget for det. Kort sagt: "Hvit tornado-virksomhet" unnagjort. Tepper og matter ble dog ikke luftet, for værgudene var særdeles lite samarbeidsvillige. Det begynte bokstavelig talt å bøtte ned da jeg kom hjem fra jobb. Nå får jeg gå i gang med dagens kulinariske høydepunkt - Toro blomkålsuppe. Er matlei om dagen og siden jeg ikke liker å lage mat uansett, så kan jeg like gjerne gå for noe billig. (Men har knaskegulrøtter og Gravensteinepler som snacks til kvelds, så totalt sett tror jeg det blir ganske bra - jeg bare fordeler grøntforet litt utover .) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 16. oktober 2007 #2813 Del Skrevet 16. oktober 2007 Toro blomkålsuppe er faktisk helt kurant mat og smaker godt. Så det så! Hvordan går det med bihulene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #2814 Del Skrevet 16. oktober 2007 Bihule (og hode) oppfører seg normalt igjen. Rare greier, det der har jeg hatt før og det varer alltid i 3 dager :klø: . Nåja, å påstå at hodet oppfører seg normalt er vel forresten å overdrive en smule. Det er stresset. Er masse jobbting som foregår, så da blir det fullt oppi der . Godt jeg skal ha langhelg så jeg får hentet inn tankevirksomheta littegrann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. oktober 2007 #2815 Del Skrevet 16. oktober 2007 Godt at bihulene er samarbeidsvillige. Mye jobb med tankevirksomhet er slitsomt. Var temmelig mør i knollen da jeg kom hjem i dag, selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #2816 Del Skrevet 17. oktober 2007 Phu. Nå foregår det nesten litt for mye på en gang på jobben. Litt utviklingsgreier, noe rutinegreier og i morgen blir det jammen bittelitt akuttgreier som jeg skulle tatt i dag men ikke fikk tid til. Og ikke tale om at jeg gjør det på fredag. Da skal jeg ha fri . Må få kvittet meg med noe ferie/avspasering før nyttår så jeg må begynne nå, skal det lykkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 18. oktober 2007 #2817 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ferier og avspaseringer er greit å ha på lager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 18. oktober 2007 #2818 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det må jeg også, men jeg må vente litt før jeg kan ta ut en del. Får ta meg noen dager i desember, tror jeg. Du får være standhaftig slik at ingen lurer deg til å jobbe på fridagen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #2819 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg skal sørge for å reise bort, Bettie, så det klarer de ikke. Men det ble trøbbel da jeg skulle til å gå i dag så klokka ble halv sju før jeg kom meg hjem. Lang nok dag det. Men gutta fikser sakene (jeg bare var moralsk støtte, tror jeg). Skal ikke så voldsomt langt i morgen. Noen timers kjøring bare, så jeg er "out of reach" så jeg kan heldigvis sove utpå litt. Har hatt slitsom dag selv uten overtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #2820 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er på hotell og har spist middag. (Halvpensjon....) Å spise alene kan av og til medføre komiske hendelser. I og med at jeg har "pakkeløsning" så regnet jeg med at jeg var satt opp til middag men da jeg kom til spisesalen så oppdaget jeg at så ikke var tilfelle. "Hei, jeg er Cata Fredriksson - jeg har bestilt pakke med halvpensjon. Har du et bord til meg?" *Lett panikk i leiren.* "Fredriksson.....ja, skal vi se...her. Et bord for 4 personer ikke sant?" "Nei, det kan nok ikke stemme. Jeg er bare en så det må være en annen Fredriksson." *Mer leting i bordoversikten....* "Åja, Ragnar Fredriksson - der har vi deg" "Eh....nei....det må være feil det også. Jeg heter Cata, ikke Ragnar" På dette tidspunkt begynte hovmester eller hva man nå skal kalle det å bli lett rød i øreflippene. "Åh, nei....det stemmer. Du sa bare en og du kan jo ikke være en Ragnar." *Neitenkforatte jeg kan ikke det.* Jeg sa det ikke, men gjett om jeg tenkte det. Vel, snilt hovmestermenneske klarte å finne fram et bord til meg, så mat ble det (god mat også). Men på dette tidspunkt syntes visst alle servitørene veeeeeeldig synd på stakkars meg som satt der alene og spiste for de måtte stadig vekk bort å spørre om maten smakte og om jeg hadde det bra. Hyggelig det, så klart, men litt mye av det gode når samme servitør spør for 3. gang. Men har fått flott rom, om enn litt kaldt. Måtte ned i resepsjonen og klage litt høflig. Har funnet varmedings og har satt den opp et hakk, men kjennes ikke som det varmer i det hele tatt når jeg holder hånden over. Blir nok bra helg dette. Måtte forresten også spørre om låspatenten på verandadøra. Har rom nesten på bakkenivå så jeg ville gjerne sjekke at jeg kunne låse den. Og det kunne jeg ikke. Måtte jammen spørre i resepsjonen om det også og viste seg at det var en heller merkelig låspatent. Men da jeg fulgte instruksen så fikk jeg det låst. Phu. Vil ikke ha uventet "nattefrier" når jeg er på stressnedtur. Sånt ville det garantert blitt litt stress av . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg