mysan Skrevet 4. juli 2007 #2541 Del Skrevet 4. juli 2007 Det gjør INGEN ting om du tilbringer helgen foran pc'n, så lenge du faktisk trives der Det er DIN helg, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #2542 Del Skrevet 4. juli 2007 Jooo, men....jeg burde vel gjøre noe annet også, ikke sant? :klø: Menmen...... I dag har jeg gjort en viss innsats på vaskefronten og i morgen må det bakes brød. Har dessuten lagt opp til rehabilitering av meg i neste uke. For noen uker siden så fikk jeg beskjed om at jeg måtte innfinne meg til linsekontroll snart. Gadd ikke bestille time midt oppi all reisinga og virvaret, men nå har jeg ingen grunn til å utsette det mer. Så jeg bestilte time. Mens jeg var i gang med telefonering, så ringte jeg til et spa som ikke ligger så grusomt langt vekk og bestilte time for massasje med varme steiner . Ryggen min har veldig lyst til det, kjenner jeg, og min "faste massør" (hørtes ikke det flott ut? ) har ferie. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 5. juli 2007 #2543 Del Skrevet 5. juli 2007 Jooo, men....jeg burde vel gjøre noe annet også, ikke sant? :klø: Burde og burde.... i forhold til hvem sin standard da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #2544 Del Skrevet 5. juli 2007 Snerrgrrrrrrufff . Skulle prøve webkamera under en prat med en venninne nå nettopp og ikke søren om den greia vil virke. Æsjjjjj! Nå er det ikke så nøye egentlig for webcam bruker jeg lite, men jeg blir irritert når ting som skal virke ikke virker og jeg ikke skjønner hvorfor. Og så har jeg forandret mobilabonnement etter å ha hatt ett og samme i mange åååår. Snoket på telenor sine sider og fant ut at jeg var helt dust som ikke byttet. De hadde jo ett til halve prisen av det jeg bruker og med lavere minuttpris også. Dum? Jeg? Er det forresten noen som kan anbefale en kamskjelltelefon eller skyvetelefon som har gode sende- og mottageregenskaper, kan ta mot e-mail og som ser bra ut? Tips mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #2545 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Hvordan kunne jeg gjette det? Det ble PC og meg i helga ja . Har sittet og fomlet inne på SL etter min lille huskatastrofe for et par kvelder siden. Har også fått lagt inn forespørsel på hotell til ferien. Er en stund til, men spahotellet må planlegges litt. Så får jeg reservert overnatting før og etter når det er klart. Og jammen holdt det ikke opp å regne såpass lenge at jeg fikk ruslet meg en tur. Det sies at det ikke finnes dårlig vær, bare dårlige klær - men her har det vært nesten så man hadde behov for dykkerdrakt i bygene i dag. Endret 7. juli 2007 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #2546 Del Skrevet 8. juli 2007 Ganske flink i dag også. Har fått meg en drøy times spasertur og laget sunn (!) middag i form av kokt laksefilet. Det må vel være godkjent, vel? Ellers har det blitt mye henging foran PC, men *tadaaa* jeg har bestilt ny mobil. Har en 4 (eller er det 5?) år gammel Siemens som forsåvidt funker bra ennå, men den får stadig hukommelsestap når det gjelder adresseboka og har veldig dårlig rekkevidde. Funker aldri inne på steder med betongvegger. Så jeg fant ut jeg skulle skaffe meg en ny før ferien. Håper å få mailnedlasting til å funke på den nye, for det har jeg aldri klart med Siemens'en. La inn alt jeg kunne finne av pop3 og jeg vet ikke hva, men ikke tale om at jeg noensinne har klart å motta eller sende noe der . Sikkert min feil og ikke telefonens, men hva hjelper det når alle triksene i (instruksjons)boka er forsøkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #2547 Del Skrevet 9. juli 2007 Grem og gruff . Spahotell holder stengt akkurat i det jeg har planer om å stikke innom. Siden det ligger langs en transportetappe er det ikke så greit å forskyve oppholdet heller. Plan B må umiddelbart pønskes ut...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 10. juli 2007 #2548 Del Skrevet 10. juli 2007 Gratulerer med nybestilt telefon. Må nok investere i en ny selv, for det tar kortere og korter tid før den jeg ahr er utladet. Stenge spa-hotellet når du skulle være underveis - det synes jeg ikke går an. Men du finner sikkert en plan B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 10. juli 2007 #2549 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg antar du er godt i gang med plan B allerede? Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #2550 Del Skrevet 10. juli 2007 Mnei. Plan B blir nok utredet i helga. Har en planskisse, men må finne ut av overnattingsmuligheter osv. langs ruta. Må gjøre litt research, rett og slett. Er ellers inderlig forbannet på lyset på badet . Må skifte pære og får rett og slett ikke av kuppelen. Mener å huske at den skal skrus av, men den vil rett og slett ikke. Dumme dings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. juli 2007 #2551 Del Skrevet 11. juli 2007 Lampekupler kan være skumle greier. Noen er til å vri på - men sitter nesten bom fast, andre har noen små skruer rundt om - og de skruene er så små at det er plunder og heft å få dem løs. Dessuten finnes det masse andre "lure" patenter. Håper at du finner ut av din patent slik at du slipper å stå i mørket på badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 11. juli 2007 #2552 Del Skrevet 11. juli 2007 Det er Spahotell i Lillestrøm, hotell Arena. Og på Holsmbu og andre steder. Vet jo ikke hva din plan B er jeg, så hopper innom med forslag. Alt vel, tante-Cata? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #2553 Del Skrevet 11. juli 2007 Alt vel, og ferierute begynner å utkrystallisere seg. Det blir lang tur, mye "kryssing og tversing" men..... Turen skal jo ikke bare være transportetappe heller. Familien får ha meg unnskyldt, men jeg orker ikke sitte sammen med dem mer enn en uke. Og jeg har 3 ukers ferie . Blir noen lange strekk - et på nesten 60 mil, men....får tåle det. I dag har jeg vært avsted og blitt stelt med. Massasje med varme stener har gjort underverker for stive legger. Forsåvidt for stiv rygg også, men den får jeg jo knadd opp fra tid til annen. Men leggene hadde godt av en runde, kjenner jeg. Har også vært flink og flittig Cata på jobb i dag. En av "assistentene" mine er på ferie og den andre var opptatt med Viktige Gjøremål så jeg har drevet med storrengjøring av måleinstrumenter. Spennende.... Jeg har jo en hånd som ikke er helt på topp til finmekanikk, så....jeg var litt spent på det der. Men det gikk bra. Fikk både plukket fra hverandre og satt sammen det som skulle løsnes på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 12. juli 2007 #2554 Del Skrevet 12. juli 2007 Er ellers inderlig forbannet på lyset på badet . Må skifte pære og får rett og slett ikke av kuppelen. Mener å huske at den skal skrus av, men den vil rett og slett ikke. Dumme dings! Si meg, slet ikke du med denne kuppelen i fjor også? Jeg tror jeg foreslo at den kanskje var slik som min på kjøkkenet - at den er festet med fjærer som du må få lirket den løs fra... er'kke sikkert det var løsningen, men jeg mener jeg husker samtalen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. juli 2007 #2555 Del Skrevet 12. juli 2007 Fint at du begynner å å dreisen på ferieplanene. Det gjør vel ikke så mye om det blir en del på kryss og tvers når man har ferie. Kan får mange fine opplevelser på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #2556 Del Skrevet 12. juli 2007 Si meg, slet ikke du med denne kuppelen i fjor også? Jeg tror jeg foreslo at den kanskje var slik som min på kjøkkenet - at den er festet med fjærer som du må få lirket den løs fra... er'kke sikkert det var løsningen, men jeg mener jeg husker samtalen... Joda, jeg gjorde det - så jeg var smart og kjøpte sparepære som skulle vare i 10 år..... Den gjør ikke det . Trodde det var sånne fjærklips, ja, men når jeg tenker meg om så mener jeg den er til å skru av. Men den vil altså ikke. Nå har jeg forresten ferieplan C klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #2557 Del Skrevet 12. juli 2007 Hah, taklampe er nedkjempet og lys på plass . Dessuten ligger ny mobil til lading. Får se hvordan den virker etterhvert. Liker ikke utseendet på den (den var større enn jeg hadde forestilt meg), men har jo de funksjonene jeg var ute etter da - og prisen var overkommelig, så det kan jo være jeg blir venner med den etterhvert. Har lest litt og ser den kan synkes mot lille mac (pluss i margen) og den har blåtann (det visste jeg) så den skal kunne brukes til oppkopling av PC. Må bare finne ut hvordan jeg gjør det. Men.....det er greit at det ikke følger med USB kabel. Det kan jeg leve med, men ett eller annet sted i boka, burde det jammen stå hva slags kabel jeg trenger :klø: . Det gjør det ikke. Nåja, uansett ville det vært mest aktuelt for billedoverføring og jeg kommer ikke til å satse på å bruke denne som kamera uansett. Det vanlige kameraet mitt tar litt for bra bilder til det. Men greit nok å kunne ta et bilde eller to hvis jeg kommer over noe og ikke har kamera tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 12. juli 2007 #2558 Del Skrevet 12. juli 2007 Du er faen meg mer teknisk enn det jeg er, tante. Unnskyld uttrykket. Det var et slags merkelig kompliment. Har ikke skjønt noe av sånne mobilgreier, eller satt meg inn i det. Det er nok fordi jeg ikke trenger det egentlig. Og jeg orker ikke å være overtilgjengelig heller på en måte. Men jeg skjønner at når jeg kjøper mobil neste gang, og sliter med dingsegreier som gjør at man kan "laste ned masse fiiiine sanger gjennom luften", så skal jeg kontakte deg. Hehe. Godt ferieplanene begynner å ordne seg. Det er deilig med ferie, da. Gi meg et vink i form av telepati om du er på disse trakter. Så skal jeg sende deg god-tur-tanker tilbake! Sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asta Skrevet 13. juli 2007 #2559 Del Skrevet 13. juli 2007 [Nå har jeg forresten ferieplan C klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. juli 2007 #2560 Del Skrevet 13. juli 2007 Godt med ferieplaner på plass. Da er sjansene for å nyte ferien større. Du er ei dame som ikke gir seg - godt at du har fått lys på badet. Og gratulerer med ny telefon. Jeg hører til den minoriteten som leser bruksanvisninger, jeg. Hvordan er det med deg? Er du trykk og prøv typen eller les og forstå typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg