mysan Skrevet 28. januar 2007 #2081 Del Skrevet 28. januar 2007 Var jordskjelvet to smell og ikke noe annet? Merkelig... For veldig mange år siden var jeg i California, og der fikk jeg oppleve et skjelv. Det rumlet og brummet og ristet ganske bra i noen sekunder. Kjentes ut som noen minutter, men det var nok bare noen sekunder. Og så var det diverse after shocks, og jeg skvatt like hjertelig hver gang. Det samme gjorde jeg i flere år etterpå hvis jeg hørte romlingen fra en lastebil eller annet tungt kjøretøy... men det skjelvet hadde 5,8 på skalaen. Ikke noe alvorlig men nok til at ting falt ut av skapet hos de som bodde nærmere senteret enn jeg gjorde. Hos oss bare ristet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #2082 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg hadde forventa mer rumling jeg også ja, men det hørtes omtrent ut som en (eller rettere 2) eksplosjoner, bare at det var en mer dump lyd enn det eksplosjoner pleier være. Men kjente jo at huset gjorde et (fanken, jeg mener fremdeles to) hopp. Bokhyllene skrangla og veggene vibrerte. Sistnevnte skulle bare mangle ettersom gulvet leet på seg, forresten. Selv har jeg tilbragt dagen i Sims trance . Lett for å bli hekta? Hvem? Jeg? Regner med det roer seg altså, men jeg blir helt oppslukt fram til jeg har funnet ut hvordan jeg får ting til å virke i spillet. Selve spillinnholdet er ikke så farlig, men det å manøvrere....-yess. For den Sim'en jeg har laget er jo så dum at det er til å få angst av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 29. januar 2007 #2083 Del Skrevet 29. januar 2007 For den Sim'en jeg har laget er jo så dum at det er til å få angst av. ← Er hun blond eller? Du må få henne til å lese masse bøker! Da blir de som regel ikke så dumme, det bare hoper seg litt opp med søppel, matrester og slilkt alle andre steder. (Noe som forøvrig ikke er et ukjent fenomen her i mitt hus heller) Håper du sover godt, tante! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #2084 Del Skrevet 29. januar 2007 Takk for tips, Navnløs. Hun er frustrert og deppa og nekter å lese vettuge bøker. (Akkurat som meg ) Men jeg fikk henne til å skaffe seg "maid" så hun slipper å vaske huset. (Hadde gjerne sett at det var slik hos meg også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 29. januar 2007 #2085 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg vil også ha maid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 29. januar 2007 #2086 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg vil ha en mannlig maid, jeg.. Finnes det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. januar 2007 #2087 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg vil ha en mannlig maid, jeg.. Finnes det? ← Jeg vil gjærne være maiden din, jeg (hvis jeg får lov til å gå i sån french maid latex drakt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #2088 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg vil ha en mannlig maid, jeg.. Finnes det? ← Har ikke sett noen i Sims, men som du ser finnes det muligheter på KG . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 30. januar 2007 #2089 Del Skrevet 30. januar 2007 *krysser fingrene for at Yme jobber over store (geografiske) områder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 30. januar 2007 #2090 Del Skrevet 30. januar 2007 Han er sikkert fin i sort latex, men han stinker på husarbeid. (Sorry Yme) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #2091 Del Skrevet 30. januar 2007 <--- *mangler smiley med firkantet blikk* Sånn. Der var jeg krabba ut av Simsverdenen for i dag. Sim'en min begynte å oppføre seg for dumt igjen, så jeg gav opp. Dessuten blir jeg sliten i blikket. Og jeg har bestemt meg for å legge meg tidlig i kveld. Det ble litt seint i går . Nå har jobben bestemt seg for at jeg skal ha en travel vår, ser det ut som. Må visst være reiseleder for en gjeng som skal av sted i april/mai. Huff, gutta på tur har en lei tendens til å feste når de er på vift. Og dette blir 110% jobbetur. Får håpe jeg klarer å holde dem i øra. Menmen....nytter ikke å snike seg unna der. Må en, så må en. En annen ting jeg må er å se til å melde meg ut av det trimsenteret jeg (ikke) har gått på en stund nå. Skal nemlig begynne å trene i et nybygd senter ikke så veldig langt herfra og kan jo ikke drive og betale på 2 medlemsskap. Det går ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 31. januar 2007 #2092 Del Skrevet 31. januar 2007 Holde festeglade "gutter" i ørene kan vel bli en utfordring kanskje? Misunner deg ikke helt den jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #2093 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Eh, ja.... Jeg tror utfordring er rette ordet. Men de pleier ha respekt for meg ellers da, så får satse på at det blir tilfellet her også. Har forresten vært effektiv i dag. Dvs. jeg har ikke det, -det bare ser sånn ut. Vi har en student hos oss som kunne bidra i en spesiell problemstilling som jeg vet heller lite om. Men som fast ansatt så ble jo jeg halt med i dragsuget av problemløsningen . Skal ikke stjele æra altså, men det er innen mitt ansvarsområde og det er så mye lettere å få i gang ting når man har ivrige medspillere. Så vi stakk våre mer og mindre (sistnevne er altså mitt) kloke hoder sammen og kom opp med en brukbar idé. Sjefen var storfornøyd med at det endelig skjer noe. Ellers har jeg hatt mine timer med Sims i dag også, men nå har jeg dukket opp fra spillet og akter å forbli ved overflaten resten av kvelden. Tross alt er det Ugly Betty kveld. Endret 31. januar 2007 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 1. februar 2007 #2094 Del Skrevet 1. februar 2007 Det er tjuefire timer siden du var her. Hva drimer du? - som min niese ville sagt det for et par år siden. "Drimer" er Ninnesk og betyr "driver med". Men jeg vet vel hva du drimer. SIMS tenker jeg... jada, sitt der og vær asosial du. Men jeg forstår det godt altså, sims er morsomt. Og det spiser tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #2095 Del Skrevet 1. februar 2007 Neisåforatte jeg har ikke Sim'et i det hele tatt i dag. Så tenk! Jeg har vært ute og besiktiget mitt blivende treningssenter og handlet meg en treningsbag. Har bager nok, men de er mer egnet for ukesturer. Fant meg en billig liten en på Skoringen. Gleder meg til å begynne å trene for jammen var det fine nye lokaler, ja. Tenker jeg skal ta meg en tur i helga, så jeg får begynt og så får jeg se utover i neste uke hvilke(n) dag(er) som passer best. Glad det snart er helg, for denne uka har (også) vært travel. Og morgendagen blir fæl. Bare møter, jo..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 1. februar 2007 #2096 Del Skrevet 1. februar 2007 Du har altså tatt skrittet fra treningstanker til treningshandlinger? Sånn halvveis hvert fall. Har samme planer selv. Dumt du bor i sånne jordskjelvsområder, og ikke litt nærmere "her", for da skulle det jaggu blitt treningspartnere av oss, tante-Cata! "Cata, en av de få tantene jeg aldri har hata"... (Og det er sannhet i det der, for av mine hundreogførte ekte tanter, er i hvert fall 80% klin gærne på den gærne gærne-måten. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. februar 2007 #2097 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei Cata jeg har en litt roligere dag enn vanlig på jobben, så nå har jeg tatt meg en tur innom for å finne ut hva som har skjedd i den Catiske verden den siste tiden. Ser at det står til liv, og det er bra. Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #2098 Del Skrevet 2. februar 2007 Meget flink Cata. Har støvsuget heimen etter at jeg kom fra jobb, og så gikk jeg samme runden med tørrmopp. Så nå er det forholdsvis rent her. Og jeg er nydusjet. Det som mangler nå er at badet skal tørke litt etter dusjen, så skal jeg sette på vaskemaskin. Rent sengetøy blir deilig. Eh, ja....jeg har faktisk flere sett , men det tar så stor plass i skittentøyskurven så jeg pleier vaske det med en gang jeg har tatt det av. Mye møtevirksomhet i dag. Først møte med noen fra nabobedriften. Deretter et internt møte, med en smule høy temperatur. Men ikke heftigere diskusjon enn man må forvente da. I helga skal jeg somle meg av sted for å teste det nye treningssenteret. En kollega hadde vært der og var ikke helt fornøyd med ventilasjone . Håper det er noe de får orden på etterhvert. Et hvert nytt sted har vel sine barnesykdommer får man anta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #2099 Del Skrevet 2. februar 2007 U-flink Cata! Skulle legge på rent sengetøy og rotet meg helt vekk, jo. Hjørner på dyne og dynetrekk ville absolutt ikke matche. Godt jeg ikke er stuepike..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 2. februar 2007 #2100 Del Skrevet 2. februar 2007 Den superstøvsugeren din, hva var det som skjedde med den ? God helg Cata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg