Gå til innhold

Julekalender og julegaver..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Line1977

Jeg har allerede begynt å kjøpe julegaver. Og kjøpt litt kalenderting til nevø og samboer. Er student med dårlig råd, så jeg holder øyene åpne når det er tilbud og salg!! Fandt kjempefine biff/grillbestikk på salg. Dette passer perfekt til mamma + samboer, som griller hele sommeren. Til yngre bror på 18, fikk jeg to typer Carlsbergglass gratis fra jobb. 12 + 6 stk. Vet at han blir kjempeglad for dette. Han får også en kaffetrakter som jeg fandt på tilbud. Vet at han ønsker seg dette, da han tenker på å flytte hjem ifra. Til nevøen min har jeg kjøpt lego, på tilbud, -40%. Og så er jeg igang med kalenderting, det blir kinderegg, sokker, flaxlodd, tyggis mm Synes at det er kjempegøy å ordne med dette og koser meg virkelig.. :P Tar gjerne mot gode råd fra andre som "fynder" gaver.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du har vært.. :-D

Skal prøve å være tidligere ute i år enn ellers (=begynner gjerne et par uker før jul.. :oops: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg kjøpt 6 bordbrikker i vevd tøy til min eldste søster, to fine t-skjorter til minste tantebarn og bøker til min mor og stefar. Han får to siden han har bursdag den 27. desember. Mannen har jeg kjøpt til og så skal jeg og han bestille en kurv til katten som han kan ligge å kose seg i.

Jeg har noen igjen også: To tantebarn til (gutt og jente), veninna min og sønnen hennes, broren min og min yngste storesøster.

Regner med å handle for min kjære for å unngå syting og klaging. Da får jeg penger til å kjøpe deler til hans søsters kjeramikkservise som er laget av en dansk kunstner. (Kaffeservise med skjønne strekfisker på) Til moren og faren hans kommer vi til å finne en DVD spiller, og så kommer jeg til å handle gavekort på kjøkkenbutikk til kokkekompisen hans. Han får handle gave til sin kjære (meg, ja. ;) ) og bestekompisen selv.

Så kommer jeg til å storkose meg med innpakkingen i desember, og så kan jula bare komme! :D :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper også gaver når jeg finner gode tilbud!

Har allerede kjøpt endel gaver til venninner og gudbarna mine.

Vet at noen venninner ønsker seg hårstyling-produkter, så det skal jeg kjøpe på Lookfantastic.

Hadde håpet å få tid til å lage noen hjemmelagde gaver også...

Får se om tiden strekker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss ble det ganske enkelt i år. Vi gir bort bryllupsbilder til 4 stykker. Men det er dyrere enn det vi normalt gir, men så gifter vi jo oss bare en gang og da.

Har vel 2 pakker igjen utenom mannens gave da. Og der er jeg rimelig blank gitt.

Vi har også kalender :oops:

Da er det småtterier som cdplater, dvdfilmer, flaxlodd, smågodt, sokker, undertøy osv som blir å finne der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver så godt jeg kan og kjøpe og lage de fleste julegavene før desember. Slik at jeg bare har noen få igjen som jeg kan kose meg med å finne. Og ha god tid til å pakke fint inn det jeg har kjøpt eller laget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...