Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det fortsatt billig appelsin på rema 1000 (2,50,-), samt billige pærer (8,-), epler (10,-) og siesta (5,50,-).

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Irritert over kiwi nå asså. Damen foran meg i kassa hadde plukket meD seg smågodt. I kassa sier de at det er slutt på tilbud på smågodtet. Hun sier nei og har med seg app på mibil soom sier at det fortsatt er tilbud. De sender hende avgårde, hun får ikke kjøpe på tilbud.

Så er det min tur. Jeg har plukket med meg ca 2 kilo appelsin, får beskjed om at det koster 25 kr. Eh. Jeg sier det sår stor plakat over hvor det står 2,50 pr kilo. De sier at det er slutt på tilbudet. Dette godtar jeg selvsagt ikke, og får kjøpt til tilbudsprisen. 

Mitt tips til dere:Dropp kiwi. Dra til rema!

Anonymkode: 3a540...cde

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Irritert over kiwi nå asså. Damen foran meg i kassa hadde plukket meD seg smågodt. I kassa sier de at det er slutt på tilbud på smågodtet. Hun sier nei og har med seg app på mibil soom sier at det fortsatt er tilbud. De sender hende avgårde, hun får ikke kjøpe på tilbud.

Så er det min tur. Jeg har plukket med meg ca 2 kilo appelsin, får beskjed om at det koster 25 kr. Eh. Jeg sier det sår stor plakat over hvor det står 2,50 pr kilo. De sier at det er slutt på tilbudet. Dette godtar jeg selvsagt ikke, og får kjøpt til tilbudsprisen. 

Tenker jeg triller ut bilen og tar meg en kosetur til Söta bror i dag jeg :nigo:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hører rykter om ekstremt lave bensinpriser.

Anonymkode: d58f8...f2f

AnonymBruker
Skrevet

Har noen vært ute og sjekket om det fortsatt er tilbud på matvarene som var? Evt nye?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har noen vært ute og sjekket om det fortsatt er tilbud på matvarene som var? Evt nye?

Kjøpte 12 pk egg på Rema1000 (best pris)til 2 kroner

Anonymkode: 8a961...39c

Skrevet

Er det fortsatt billig på Rema, syns jeg så grillpølser til 15,90 men jeg hadde ikke tid til å sjekke andre ting. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 25.3.2016 at 12.07, AnonymBruker skrev:

Forskjellen her er at det stod på plakaten, at de ansatte hadde glemt å fjerne plakaten. Så lenge det stod da du plukket appelsinene at de kostet ca. 2 kr, skal du få for den prisen. At hun dama viste en tilbudsapp som ikke er kiwi sin - Kiwi har ikke en egen tilbudsapp, så er det riktig det hun bak kassen gjorde. 

Anonymkode: bf191...273

• Liker 4
Skrevet

Appelsiner og godteri var satt opp til vanlig pris igjen på Kiwi i dag når jeg handlet.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen her er at det stod på plakaten, at de ansatte hadde glemt å fjerne plakaten. Så lenge det stod da du plukket appelsinene at de kostet ca. 2 kr, skal du få for den prisen. At hun dama viste en tilbudsapp som ikke er kiwi sin - Kiwi har ikke en egen tilbudsapp, så er det riktig det hun bak kassen gjorde. 

Greit nok det, men jeg lurer da på hva kiwi gjør med en stor pose med plukket smågodt. Plukker en og en tilbake og putter tilbake i hver boks? Der tror jeg ikke jeg vil kjøpe smågodt gitt. La heller dama kjøpe smågodtet. O pris med plakat hva smågodtet koster NÅ.

Skrevet

Skal snart på Rema for å handle. Tviler på jeg finner noen gode tilbud nå, men skal holde dere oppdatert hvis jeg ser noe som er unormalt billig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på Rema i går. Da var prisen på smågodt satt opp, det samme var melkerull og div. andre varer. Resten av priskrigvarene var det tomt for, bortsett fra appelsiner (noen få igjen og mugg i kassene) og Solo til 6 kr. for 1,5 liter. 

Anonymkode: ecc32...da3

Skrevet

siesta til 6,90,-

nonstop 11,90

appelsiner 2,5,-

kvikk lunch 1,8,-

på min lokale rema i dag.

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke krav på å få det til den prisen, det er noe man vanligivis gjør på grunn av god service bare.

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, elvital skrev:

siesta til 6,90,-

nonstop 11,90

appelsiner 2,5,-

kvikk lunch 1,8,-

på min lokale rema i dag.

Fortsatt?

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg kunne se igjen av tilbudsvarene på Rema idag:

Gilde grillpølser 10pk: 16,60

Bakepapir 18 ark: 3,30

Skrevet
6 timer siden, Ayesh skrev:

Fortsatt?

I går i hvert fall. I tillegg til pizzabakepapir til 3.50.

Skrevet

Får håpe på ny priskrig rundt 17. mai :) Da blir det nok billig fenalår, egg, pølser, hot - dogsbrød, rømmegrøt og slikt som hører dagen til :)

• Liker 3
Skrevet

Kan ta en kampanje pris;
Big One Classic til 19kr pr pakke. (18,70/18,90) På Kiwi :) 

Vet ikke om de andre kampanjene de har :/  Har ikke lest kundeavisen,har de det mer? :klo:  Men kjøpte meg en pakke for helga :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet

Meny har kronemarked :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...