Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

13,80 for kvikk lunsj på rema her i dag. Nå har jeg kvikk lunsj for et år fremover. 😁 Godt gjemt for mann og barn, ellers blir det vel tomt. 

16,90 for gilde grillpølser, noen kroner rimeligere om du velge dobbelpakken.

21,20 for 490g twist. 

Veldig spent på hva disse tilbudsvarene koster på onsdag. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Til påske vil jeg tro de fyker opp til himmelen igjen. Så settes påskegodisen som vanlig ned etter påske og de går fort tomt. 

Anonymkode: 3a540...cde

AnonymBruker
Skrevet

Påskegodisen blir neppe så billig som disse dog.

AnonymBruker
Skrevet

Kiwi har begynt å øke enkelte priser igjen da. Fiskesuppa som lå på rundt 8 kroner kosta nå 13

Anonymkode: 8a961...39c

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til påske vil jeg tro de fyker opp til himmelen igjen. Så settes påskegodisen som vanlig ned etter påske og de går fort tomt. 

Man risikerer jo faktisk å få påskegodisen mye billigere før påske enn etter i år :) 

• Liker 1
Skrevet

Min Kiwi har også satt opp flere priser, så da reiste jeg heller til Rema og kjøpte Stabburet leverpostei til 4,90, Nugatti til 8,90 og Gilde kokt skinke til 12,90. Kjøpte andre ting også, altså, men dette var da priskrigvarene :)

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, applestories skrev:

Man risikerer jo faktisk å få påskegodisen mye billigere før påske enn etter i år :) 

De har jo satt de ned eggene i lilla kartong for de er redde for å ikke bli kvitt de etter påske. hehe

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Thorn skrev:

Min Kiwi har også satt opp flere priser, så da reiste jeg heller til Rema og kjøpte Stabburet leverpostei til 4,90, Nugatti til 8,90 og Gilde kokt skinke til 12,90. Kjøpte andre ting også, altså, men dette var da priskrigvarene :)

Jeg valgte også Rema. Der kosta 100g leverpostei 4,10 (4.90 i går)kontra 7 et eller anna

Anonymkode: 8a961...39c

AnonymBruker
Skrevet

Gilde grillpøser på kiwi: 18,-

Sunniva premium appelsinjuice: 18,- (tror vanlig pris er nærmere 30,-)

pepsi max var satt opp igjen til vanlig pris (kostet 20,- her om dagen). Egg var også vanlig pris igjen

solo: 6,50

smågodt var ikke fylt på, appelsiner fortsatt 2,50 pr kg

Anonymkode: 589a3...885

Skrevet

En fyr i kassen foran meg på rema kjøpte ca 20 bokser tunfisk, så tipper det er satt ned også.

Skrevet

Noen som vet noe om hvor lenge dette blir å vare? Låner bort leiligheta til en kompis mens jeg er borte, men hvis det fortsatt er tilbud neste helg, så kan jeg jo handle selv, når jeg kommer tilbake :)

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, neon_sun skrev:

En fyr i kassen foran meg på rema kjøpte ca 20 bokser tunfisk, så tipper det er satt ned også.

Tunfisk er ikke så dyrt i utgangspunktet. Kanskje han spiser det ofte. 

Anonymkode: 10e55...98c

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, nordlending skrev:

Noen som vet noe om hvor lenge dette blir å vare? Låner bort leiligheta til en kompis mens jeg er borte, men hvis det fortsatt er tilbud neste helg, så kan jeg jo handle selv, når jeg kommer tilbake :)

Vil tro det meste er over mer eller mindre til da, var jo sånn med julepriskrigen, stoppet når jula var i gang/over.

Anonymkode: 7d8a3...4a0

Skrevet

Rema 1000 nå nettop:

Idun ketchup: 2 kr

Idun pølsesennep: 1,80 kr

Jif universalspray: 5 kr

Toro tomatsuppe: 4 kr

8 pk kvikklunsj: 13,80 kr

Dolmio classico: 8 kr 

• Liker 1
Skrevet

leter etter lammelår. Hørt at det er tilbud noen steder. Noen som vet hvor?

Gjest Raindrops
Skrevet
6 timer siden, Try2 skrev:

leter etter lammelår. Hørt at det er tilbud noen steder. Noen som vet hvor?

Coop Obs har iallefall tilbud.

Skrevet

Tunfisk i olje er med i priskrigen, ca 2,50 kroner boksen. Vanlig pris ligger rundt seks kroner, mener jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Noe annet som er på tilbud?

Anonymkode: 01ea0...46f

AnonymBruker
Skrevet

Vi spiser stort sett bare snop på søndager så nå har jeg fått hamstret inn endel. Hadde fri i går og siden jeg hadde en tidlig avtale så stakk jeg innom to Kiwier og der hadde de alt av snop. Kjøpte 4 poser Twist,4 poser påskevenner og en til som jeg ikke husker navnet på og en pose M. Jeg har også kjøpt en Kvikk lunsjpakke fra før. Så nå har vi endel fremover :) Lurer på om jeg skal kjøpe mer,men får se.

Ser ut som det kun er Rema her som stort sett alltid er utsolgt. Det står alltid en gjeng foran smågodthylla som prøver å grabbe til seg de få bitene som er igjen og det er alltid tomt for mye av det andre. Uansett om jeg har vært der tidlig eller seint så er det stappfullt med biler,men det er den eneste Remaen som er her. Synes litt synd på hun som satt i kassa sist jeg var der. DEN køen med sukkersugne folk og unger som nettopp var ferdig på skolen,og hun ringte og ringte for at noen skulle ta en kasse til. Hadde ikke kommet noen da jeg gikk og jeg tipper at det er endel ansatte der ute som gleder seg til priskrigen er over :)

Anonymkode: 84d26...32d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Saritas Tikka Masala-saus koster 30 kroner. Det er ca 15 kr i avslag.

Anonymkode: 080e3...fbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...