Gå til innhold

Far lite interessert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei,en del av meg tenker jeg er glad de slipper.

 

Men sårt er det likevel.

Anonymkode: 6d8f1...f65

Den delen av deg tror jeg er inne på noe veldig, veldig viktig. Det er ikke sikkert at samvær med en alkoholisert og voldelig (emosjonelt og fysisk) far er annet en skadelig for dem. Det er litt merkelig at han i det hele tatt har samvær med dem uten tilsyn. Vet familievernkontoret om volden og alkoholmisbruket?

Anonymkode: 131c0...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den delen av deg tror jeg er inne på noe veldig, veldig viktig. Det er ikke sikkert at samvær med en alkoholisert og voldelig (emosjonelt og fysisk) far er annet en skadelig for dem. Det er litt merkelig at han i det hele tatt har samvær med dem uten tilsyn. Vet familievernkontoret om volden og alkoholmisbruket?

Anonymkode: 131c0...576

Etter noen episoder i høst (utskjelling over telefon/SMS og diverse) ble det til samvær med tilsyn.

Noen i hans familie har tilsyn på dagtid.

Familievernkontoret vet om alt. Det skal dessverre mye til å bare nekte samvær,jeg kan ikke bare gå på magefølelsen.

Anonymkode: 6d8f1...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noen episoder i høst (utskjelling over telefon/SMS og diverse) ble det til samvær med tilsyn.

Noen i hans familie har tilsyn på dagtid.

Familievernkontoret vet om alt. Det skal dessverre mye til å bare nekte samvær,jeg kan ikke bare gå på magefølelsen.

Anonymkode: 6d8f1...f65

godt at det er med tilsyn. Det skal mye til å nekte samvær, ja. Fint at barna har en farsfigur i samboeren din.

Anonymkode: 131c0...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...