AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #1 Del Skrevet 23. november 2015 i "hoftebeinene" av å legge på meg fett der? Hvorfor får jeg smerter avdet? Lider ikke av noen slag spiseforstyrrelser. Men har bare måttet gå litt opp i vekt. Anonymkode: a77ca...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #2 Del Skrevet 28. november 2015 i "hoftebeinene" av å legge på meg fett der? Hvorfor får jeg smerter avdet? Lider ikke av noen slag spiseforstyrrelser. Men har bare måttet gå litt opp i vekt.Anonymkode: a77ca...5d6Det kan jeg ikke tenke meg. Jeg har gått både opp og ned i vekt uten å merke forskjell på hoftene.Ved feilbelastninger m.m. kan man få smerter. Også ved å gå/ jogge på asfalt uten sko med demping kan man få smerter i hoftene. Det er mer trolig at du har belastet hoftene eller noe annet har skjedd, enn at noe vektøkning skulle forårsake smerter.Trener du? Anonymkode: 34121...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå