Gå til innhold

KG - et testlaboratorium


Gjest LoisLane

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Hvorfor skal man plutselig tro på denne personen når hun sier at hun skriver bok?  Det meste annet har jo vært oppsinn også, ikke sant?

Det er nok bare en ny måte å få oppmerksomhet på tenker jeg.  :wink:

Enig!

Jeg har ingen tro på at det kommer noen bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s

(et lite apropos til de som mener at denne personen ikke engasjerte massene; det er jo bare å ta en titt på antall visninger på denne tråden, så ser man jo det :roll::wink: )

Uansett om Milla var fullstendig fiktiv, eller om hun bar mer/mindre elementer av nickets opphavskvinne med seg, så syns jeg hun var morsom, fascinerende og spennende lesning. Om det nå er slik at hun er en 100%oppdiktet person (mer enn alle de andre nickene her inne. For the record, jeg ER jo heller ikke Embla s :roll: ) så gjør vel ikke det noe? Jeg kan da la meg fascinere, gripe og underholde av noveller/historier/romaner/filmer (altså fiksjon)! Om man lot seg engasjere og røre av mannens (de rakk vel å gifte seg?) død, så er vel ikke det noe hverre enn at man gråter under en hvilke som helst Hollywood-film hvor Hugh Grant spiller hovedrollen?

Jeg syns det var fint å ha Milla her jeg. Uansett sannhetsgehalt eller årsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

..Ja, og det har vært 4 dryge år for deg vil jeg tro. Glad du har et fora som KG, dette betyr visst svært mye for deg.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er svært mange likhetstrekk mellom milla/minnie og genevieve (uten at det gjør noe :) ), og har ingen tro på at det ikke skulle være "samme" person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om det som skrives er sant eller ikke, jeg blir ikke så engasjert at jeg ikke får sove om natten.

Men jeg synes det er synd at noen fortsetter å spinne på en historie som ikke er sann når noen viser medfølelse og engsjement, spesielt hvis historiene har et alvorlig preg, slik som i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane
..Ja, og det har vært 4 dryge år for deg vil jeg tro. Glad du har et fora som KG, dette betyr visst svært mye for deg.. :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Melissa Gioberti utl.
Det er deilig å være en annen. Jeg skapte Valhalla for å leke litt. Han er 21 år, studerer historie og er nasjonalist.

Jeg er 36 år , mor til to barn og er gift med en flott mann.

Det var svært, svært overraskende, Valhalla.

Jeg er hvertfall kun bare den jeg utgir meg for å være: en kvinne på 30 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melissa Gioberti utl.

Ja, det er vel ingen hemmelighet.

OK at alle bare er et nick og at vi må ta det meste med en klype salt. men mye av bråket rundt Milla gikk jo på at hun ble dødelig fornærmet over å bli oppfattet som en urealistisk/ uekte person.

Mange av de som svarer nå sier at det er helt OK, bryr ikke meg osv. men mange ble oppriktig engasjert i dette mennesket (og smiskefaktoren er der fremdeles...) - hva føler alle dere som har bidratt i dagbøkene med medfølende kommentarer o.l.?

Ved nærmere ettertanke, Lois Lane, så har du et poeng.

Etter en god stund på KG kan man jo ha bygd opp "tillitsforhold", selv om det bare er virtuelt på data. Man tror at man "kjenner" noen og deres alder, kjønn, yrke, utdanning og meninger: og fester sin lit til dette "imaget". Dersom imaget viser seg å være totalt usant kan en jo få litt "hakeslipp"...slik jeg fikk med Valhalla, f.eks. ! Da kan man faktisk føle seg litt snytt.

Gudene vet hvem "Waco" egentlig er?! "Han"(?) har jo ikke vært innom på lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve

Stakkars stakkars jente...

Mesteparten av det som ble skrevet under mine gamle nick er slettet så hvis du baserer deg på det du finner der så er du på villspor.

Meg er det ikke synd på, Milla var ett utrolig morsomt prosjekt og gjorde god nytte for seg- som jeg skrev i dagboken så fikk jeg mer respons på henne enn jeg kunne drømme om :hjerte:

Å bli beskyldt for å være syk er vel heller ikke særlig originalt, tror nok forlaget trodde det samme den gangen de fikk de 3 første kapitlene i boken tilsendt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virkelig det er morsomt når andre er bekymret for og overengasjert i noe de tror er en virkelig person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
Synes du virkelig det er morsomt når andre er bekymret for og overengasjert i noe de tror er en virkelig person?

Husk på at det jeg skrev om dødsfallet faktisk hendte, når det er sagt så syntes jeg det var både facinerende og skremmende at folk så til de grader lot seg engasjere. Og innimellom så morsomt at jeg lå å hikstet av latter over tastaturet, ikke glem at "Milla" hadde mye humor og ironi, alt var ikke bare død og elendighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Genevieve
Du skremmer meg...

Finnes ikke skremmende, jeg lover :)

Men nå er jeg ferdig med denne diskusjonen, vi beveger oss på kanten av regelverket her så for min del slutter jeg nå- men jeg berømmer alle for at dette tråden ikke har endt i en triade av skittkasting og usakligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at opplegget ditt skremmer meg. Jeg synes det er på kanten av hvordan man behandler andre- internett eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LoisLane

Genevieve,

det er vel ingen overdrivelse å si at mange er utrolig spent på boka di. Kommer den snart? Hvilket forlag?

Fint at du har hatt det morsomt, men du har også skapt mye "ugg" på KG. Er det så fantastisk gøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
Genevieve,

det er vel ingen overdrivelse å si at mange er utrolig spent på boka di. Kommer den snart? Hvilket forlag?

Fint at du har hatt det morsomt, men du har også skapt mye "ugg" på KG. Er det så fantastisk gøy?

Men nå er jeg ferdig med denne diskusjonen, vi beveger oss på kanten av regelverket her så for min del slutter jeg nå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Fin måte å trekke seg ut av diskusjonen på.

Vil det være på kanten av regelverket om du gir oss navnet på forlaget? Du har jo allerede markedsført deg grundig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
Fin måte å trekke seg ut av diskusjonen på.

Jeg råder deg til å følge med i dagboken for det er der jeg kommer til å skrive om denne saken.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...