Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #62 Skrevet 3. oktober 2004 Hvilket regelverk er det du henviser til? Har du et eget regelverk som sier at du ikke kan fortelle hvilket forlag som har antatt boken? Slike regler har jeg i såfall aldri hørt om før. Skulle tro at et forlaget var interessert i mest mulig reklame...
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #63 Skrevet 4. oktober 2004 Det viktigste i tiden fremover er vel uansett hvorvidt forlaget har gode korrekturlesere.
Gjest MåJegLoggeMegPå Skrevet 4. oktober 2004 #65 Skrevet 4. oktober 2004 Mesteparten av det som ble skrevet under mine gamle nick er slettet så hvis du baserer deg på det du finner der så er du på villspor. Hvorfor det hvis du skal bruke det som "reasearch"? Det kan jo være greit å beholde resaerch'en hvis man må skrive om noe. Meg er det ikke synd på, Milla var ett utrolig morsomt prosjekt og gjorde god nytte for seg- som jeg skrev i dagboken så fikk jeg mer respons på henne enn jeg kunne drømme om En forfatter legger alltid en del av seg selv i hovedpersonen i historien, enten det er tilsiktet eller ikke. Så hvor går grensen mellom deg og Milla/etc? Tydeligvis er det ikke en så klar grense, i og med at du etter endt "research" fortsetter å provosere, og herse med folk. Å bli beskyldt for å være syk er vel heller ikke særlig originalt, tror nok forlaget trodde det samme den gangen de fikk de 3 første kapitlene i boken tilsendt -Hvorfor har du gått inn for å herse med enkelte brukere? -Hvorfor trekker du deg bestandig ut av en diskusjon når du ikke lenger kan argumentere for dine påstander, eller rettferdiggjøre enkelte handlinger? -Hvordan kan du kalle deg forfatter når du er nødt til å lure folk på nettet for å finne inspirasjon? Deler slettet. Hege (admin)
Gjest dardy i.i Skrevet 4. oktober 2004 #66 Skrevet 4. oktober 2004 Mesteparten av det som ble skrevet under mine gamle nick er slettet så hvis du baserer deg på det du finner der så er du på villspor. Meg er det ikke synd på, Milla var ett utrolig morsomt prosjekt og gjorde god nytte for seg- som jeg skrev i dagboken så fikk jeg mer respons på henne enn jeg kunne drømme om Å bli beskyldt for å være syk er vel heller ikke særlig originalt, tror nok forlaget trodde det samme den gangen de fikk de 3 første kapitlene i boken tilsendt For noe tull. Når du blir tatt i løgn fortsetter du og lyve deg inn i de mest usaklige løgner. Så sent som i august dette år, skriver du på et annet nettsted om bryllupet i utlandet, og der lever din forlovede i beste velgånde. Med samme navn som her. Tror du at folk bare leser her? Og som du påstod før i tråden... Noen fra KG bruker ditt nick der og leker seg... Hvem tror du biter på det egentlig??? Jeg rister på hodet av deg.
Gjest LoisLane Skrevet 4. oktober 2004 #67 Skrevet 4. oktober 2004 Fra Genevieves blogg: "Tenkte jeg kunne gjøre det klart først som sist at detaljer om boken, forlag mm. ikke blir publisert i nærmeste fremtid. Jeg er ikke interssert i at folk skal ringe ned forlagets sentralbord med mer eller mindre intelligente utspill." Genevieve, da... Tror du virkelig at vi vil ringe ned forlaget for å få vite hva som står om oss? Jeg vil gjerne tro at boka er ekte, men det blir vanskeligere og vanskeligere. Er forresten ganske overrasket over at du fikk antatt boka etter å ha sendt inn bare tre kapitler. Som debutant skjer det bare svært unntaksvis. Da har den nok ekstraordinære kvaliteter - desto større grunn til å vente i spenning! Kan du antyde hvor lenge vi må vente?
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #68 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg er imponert over at det tok så mange dager før vi fikk reprise på den flotte websiden som aldri ble noe av, bare at denne gangen var det altså boken som nå skal utsettes. Lurer på hvilket forlag som tar slike hensyn
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #69 Skrevet 4. oktober 2004 Det jeg synes er litt trist er at ja det ar mange som engasjerte seg- du provoserte mange, den er grei og det kan du le av, men det at du bruker død, sykdom, barnløshet etc som trekkplaster for å få sympati også skriver at du ler deg ihjel etterpå synes jeg er trist og et slag i ansiket til de som brydde seg. Ang forlaget ditt høres dette ut som en reprise ad bryllupet ditt, du vill si hvor et c pga av brukerne skulle ringe å sjekke
Lula Skrevet 4. oktober 2004 #71 Skrevet 4. oktober 2004 Synes det er ganske likt jeg da. Milla skrev jo i mine øyne heller ikke BRA. Greit nok, men ikke noe forfattermateriale å snakke om. Det samme gjelder Genevieve og alle de andre nickene fra samme person. Sitat slettet. Hege (admin)
Malou Skrevet 4. oktober 2004 #72 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg kan ikke noe annet enn å le av hele denne tråden.. Bokutgivelse!
Klips Skrevet 4. oktober 2004 #73 Skrevet 4. oktober 2004 Får litt vond smak i munnen på vegne av de som har brukt tid og energi på et oppdiktet privatliv med drama og høy glamfaktor.Jeg har ikke lest hele tråden, vil bare kommentere åpningsinnlegget. Jeg er nemlig en av dem som har brukt tid og energi på dette, og det har jeg gjort helt frivillig fordi jeg har syntes det hele har vært kjempegøy. At du skal få dårlig smak i munnen av dette synes jeg er helt latterlig. Velger å kommentere dette fordi HVER GANG Milla aka. diverse diskuteres later hennes motstandere som om de prøver å beskytte alle oss "som ikke vet bedre". Når skal dere skjønne at vi vil velge selv hva vi skal engasjere oss i og ikke bli fortalt at vi er lurt av noen selvoppnevnte besserwissere?
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #74 Skrevet 4. oktober 2004 Selv om ikke du føler deg lurt Klips, så kan det vel hende at andre gjør det? Jeg for eksempel. (Men nå har jo du kalt opp datteren din etter denne brukeren, så du er vel en fan...)
Melissa Gioberti Skrevet 4. oktober 2004 #76 Skrevet 4. oktober 2004 Synes egentlig ikke noe særlig om folk som skaper et fake-liv bare for å få oppmerksomhet. Jeg leser aldri dagbøker her på KG, men er bare innom diskusjonsgruppene, så jeg har ikke fått med meg "Genieva"(?) Men en skulle tro mange mennesker med sterkt oppmerksomhetsbehov er der ute.. Det gjelder å være en smule kritisk og litt på vakt kanskje? Jeg håper de aller fleste er den de utgir seg for å være. Det er hyggeligst- så har man noe å forholde seg til. Samtidig er det "bare" internett: man kan ikke legge for mye i folk her?
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #77 Skrevet 4. oktober 2004 Moderatorer eller Gry- Hvorfor i alle dager er det greit og diskutere dette side opp og side ned nå. Vi hadde ikke lov å diskutere milla når de stormet som verst men dette er greit :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #78 Skrevet 4. oktober 2004 Kanskje det er greit å diskutere dette nå, i og med at Genivive jo ikke er Milla? Genivive har ikke like lang fartstid her på forumet som "skrulle", så hun er vel ikke blitt fullt ut verneverdig ennå.
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2004 #79 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg kaller dette personangrep delux, og håper virkelig moderatorene eller Gry sletter, og stenger denne tråden. Er rystet over, at dere mener det er helt ok å diskutere et menneske, på denne måten. :-?
Gjest Hege Skrevet 4. oktober 2004 #80 Skrevet 4. oktober 2004 Tryden er ryddet. Forøvrig: Pr. i dag ligger det ikke noen begrensninger på hva som kan diskuteres på KG så lenge det ikke bryter med gjeldende regler. Hold dere til sak og ikke person.
Fremhevede innlegg