Gå til innhold

hvilken side sover du på?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Yndlingssiden" min er venstre side, hans er høyre. Siden jeg står opp før han, og vekkeklokka er på høyre side har vi byttet plass. Det var hans forslg,- han ble vel lei av at jeg rulla over han hver eneste morgen for å skru av den fæle lyden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Jeg sover på høyre side og er kvinne. Grunnen til at jeg sover på den siden er fordi den ligger litt skjermet til, så da er det ikke meg vovs vekker om morgenen hvis han må tidlig ut på do :) slu jeg? nei langt derifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er gutt og ligger på høyre side hvis jeg er uten kjæresten. Er hun på plass, ligger jeg på venstre side. Har funnet ut at det er best, for da kan jeg lettere snu meg mot henne og fingre litt med høyrehånden :sjarmor: Blir så klossete hvis jeg må bruke venstre. Var ikke det egentlig en ganske god grunn? Må da være flere som tenker slik, eller har jeg under middels kontroll på venstrearmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før hadde vi ikke fast side, men nå ligger jeg på venstre side. Da slipper jeg å krype over sambo når jeg skal amme vesla nattestid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover på venstre siden. "Flyttet" fra høyre til venstre da vi flyttet i ny leilighet.

Trives best på høyre side,men var pent nødt til å bytte side nå pga at samboeren min vil ikke ligge ved vinduet pga trekk..hehehehe...Makan... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ligger på skrått over en diger seng wohoo!..

På søndager så pleier jeg å våkne på litt forskjellige steder så da vet jeg ikke hvordan jeg ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg søve på venstre side hos typen min.

Heime hos foreldra mine søv eg på høgre side når han er på besøk, men det er fordi den senga står inntil veggen og eg må ligge ytterst. Venstre side er heilt klart best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ligger på skrått over en diger seng wohoo!..

På søndager så pleier jeg å våkne på litt forskjellige steder så da vet jeg ikke hvordan jeg ligger.

Samme her! :wink:

Er det plass til flere i den store senga di? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...