Gå til innhold

hvilken side sover du på?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Bare lurte på et ganske så rart spørsmål :wink:

Hva slags kjønn er du, og hvilken side av sengen sover du somregel på`?

For å få dette rett, så se for deg at du står i fotenden av senga og ser mot putepartiet?

Jeg sov alltid på høyre side når jeg bodde med eksen!

Tror dere det har noe med at personer må ha et visst mønster? Jeg måtte ligge på høyre side av sengen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sover på venstre side nå, men sov på høyre side tidligere. For meg spiller det ingen rolle hvilken side jeg sover på.

Gubben påstår at jeg sover midt i senga uansett... men han er det ingen som tror no' på.... :roll: 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover på venstre side av senga og det er "umulig" å forandre nå. :ler: Rart hvordan en blir avhengig av en slik vane. Sov på venstre side i senga der vi bodde før også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal man egentlig mål dette her da? Skal man måle når man ligger med hode ned i puten eller ansiktet opp i været? :hoho:

Jeg sover på venstre side av sengen mot vegen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal man egentlig mål dette her da? Skal man måle når man ligger med hode ned i puten eller ansiktet opp i været? :hoho:

I all videste verden, snur senga seg sammen med deg, eller? :o

Trådstarter skrev da vitterlig at hvis du står ved fotenden og ser mot puta....?

Hvis jeg gjør det, så sover jeg på venstre side - og det har jeg nok en tendens til å gjøre uansett hvor jeg sover, eller hvem jeg sover sammen med.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi veksler faktisk, kanskje en gang i året. Akkurat nå sover jeg på venstre side (og jeg er kvinne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og sover på venstre side av senga, og det er fordi mannen ikke klarer å sove på venstre side. Har noe med en arm og hvordan hodet ligger. Jeg har gitt opp å skjønne, og bare sover der jeg får beskjed om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEg har svær seng som jeg ligger på skrå i :D

Men om jeg deler seng med noen, foretrekker jeg å ligge innerst. (jeg er kvinne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har alltid trodd at jeg pleide ligge på høyre side, for det blir nemlig høyre side når jeg ligger oppi. Men hvis man skal se det fra fotenden så blir det altså venstre side.

Jeg ligger på den siden som er nermest døren. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...